TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02.06.05] Armin op het Museumplein
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Matthijs on Jun-03-2005 14:58:

Na het lezen van de verhalen toch blij dat ik niet gegaan ben. Was zeker niet de moeite waard van twee keer een uur in de auto zitten zo te zien.


Posted by MaGiK54 on Jun-03-2005 14:58:

Whaoaoaoaoaoa........kom ik eens met mijn verknaakte gezicht op TMF.......ligt heel TMF eruit


Posted by BaRTeZ on Jun-03-2005 15:20:

quote:
Originally posted by tango
Lache dat die Menno van 6pack er ook nog even op staat


Zit ie er nog bij? Ik zie 'm nooit meer

Valerio en maarten blijven stoer


Posted by AirPole on Jun-03-2005 15:22:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Whaoaoaoaoaoa........kom ik eens met mijn verknaakte gezicht op TMF.......ligt heel TMF eruit



lmao, zag het inderdaad ja. Met je mooie bruine shirt.


Echt teh gangsta biatch! Fo shizzle!


Posted by BaRTeZ on Jun-03-2005 15:29:

TMF is relaxed op t moment, geen sms balkjes, TMF logo etc.
Gewoon alleen beeld. Nu nog leuke muziek


Posted by Roger on Jun-04-2005 19:52:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Hey, Roger

Jij bent toch diegene met het blauwe shirt op deze foto?
Ben je zo geboren met dat linkerhandje of stond je gewoon even niet zo lekker?


hahaha inderdaad behoorlijk spastisch maar zo loop ik er altijd bij hoor


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.