TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLTA EU-Referendum Exit Poll
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Dank u, Nederland! Gelukwensen! ![]()
Wat zijn die JA stemmers opeens lekker rustig 
| quote: |
| Originally posted by ShadoWolf Dank u, Nederland! Gelukwensen! |
Ik heb voor gestemd, tevergeefs zo blijkt nu...
| Originally posted by jp Wat zijn die JA stemmers opeens lekker rustig |
In mijn gemeente was het tegen% zelfs 76,8
Maar ja de helft daarvan zal wel aanhanger zijn van Geert Wilders, Pim Fortuyn was hier ook een held...
bij ons was het maar 57 procent "nee", viel me mee
Heb voor gestemd.
Vind het een beetje raar dat steeds wordt herhaald dat 'het volk' zich tegen de grondwet heeft gekeerd enzo...
Een meerderheid ok, maar worden die 4 op de 10 die wel voor de grondwet waren niet een beetje vergeten???
Zo 30-29 hehe. Was mijn stem toch doorslaggevend 
Heb dus voorgestemd. Ik vind nee-stemmers een beetje angsthazen. 'Straks heeft Nederland geen macht meer!' en dat soort ongein. Nou nu staan we er lekker voor in de onderhandelingen
Dacht je echt dat als dat zo was, 85% v/d regering VOOR zou stemmem? Vergeet niet dat de grondwet in samenwerking is gemaakt met diverse belangengroepen (werkgever- en werknemers organisaties, vakbonden, kerken, politica etc).
En Geert wil dat het kabinet aftreedt haha. Nou slaat ie wel door vind ik, ik vond m altijd wel wat hebben...
| Originally posted by Cosmic Zo 30-29 hehe. Was mijn stem toch doorslaggevend ![]() |
| Originally posted by Cosmic Zo 30-29 hehe. Was mijn stem toch doorslaggevend ![]() Heb dus voorgestemd. Ik vind nee-stemmers een beetje angsthazen. 'Straks heeft Nederland geen macht meer!' en dat soort ongein. Nou nu staan we er lekker voor in de onderhandelingen ![]() Dacht je echt dat als dat zo was, 85% v/d regering VOOR zou stemmem? Vergeet niet dat de grondwet in samenwerking is gemaakt met diverse belangengroepen (werkgever- en werknemers organisaties, vakbonden, kerken, politica etc). En Geert wil dat het kabinet aftreedt haha. Nou slaat ie wel door vind ik, ik vond m altijd wel wat hebben... |
| Originally posted by Dj Lex In mijn gemeente was het tegen% zelfs 76,8 Maar ja de helft daarvan zal wel aanhanger zijn van Geert Wilders, Pim Fortuyn was hier ook een held... |
toch jammer, maja wel te verwachten
| Originally posted by SnuggLe Ach gossie, spuit 11. Ik had 2 dagen geen internet, vandaar dat het rustig was. maar nu ga ik weer alles in het werk stellen om jou te irriteren, oke? |
| Originally posted by @win Ook ik kon even niet online komen! Maar je goed als het volk dit wil prima, men moet alleen dan niet gaan zeuren als Bush weer een of andere onnozele beslissing neemt waar wij niks tegen kunnen doen omdat we verdeeld zijn in Europa... |
| Originally posted by SnuggLe We zullen het allemaal wel zien. Overwinning voor NEE of niet, je moet nog maar afwachten wat er gebeurt. Missschien gaat het juist superslecht hierna met NL, nou , leuke 'overwinning' heb je dan. Of, we worden hier alleen maar beter van. De tijd zal het leren. |
| Originally posted by John heb ja gestemd (2x zelfs haha). opvallend dat nee/ja hier nu precies gelijk is. duidelijk GEEN afspiegeling hier van de samenleving ![]() met nee kan ik overigens ook leven |
| Originally posted by @win Ook ik kon even niet online komen! Maar je goed als het volk dit wil prima, men moet alleen dan niet gaan zeuren als Bush weer een of andere onnozele beslissing neemt waar wij niks tegen kunnen doen omdat we verdeeld zijn in Europa... |
| Originally posted by basvh dus die grondwet moet er komen alleen om bush tegen te gaan. Wat een bull, het gaat om europa en we moeten naar ons zelf kijken en niet naar andere. Over 4 jaar zit er toch een andere president. |
mooiste vind ik dat de politieke elite in DH nu vrolijk roept dat we een dialoog aan moeten gaan, en dat de tijd het maar zal moeten leren of het beter gaat met Nederland. Ik dacht altijd dat ze zo zeker van hun zaak waren, dat NEE een achteruitgang was... Ik heb weer wat geloof in Hollandse nuchterheid...
het enige wat er gebeurt is dat bepaalde landen onder de voet gelopen zouden worden
Bush gaat zn gang gewoon of we nu wel of geen grondwet hebben, die heeft hij op presidentieel toiletpapier afgedrukt en veegt hij elke morgen zijn presidentiele reet mee af. Sommige ja stemmers zijn hele grote fantasten en hypocrieten