TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- kippenvel/emo-schijven
Pages (3): « 1 2 [3]
Lamb-Gorecki
kippenvel: PvD&BT-Namistai
massive attack - unfinished sympathy

Lost Witness - 7 seconds
Frankie goes to hollywood - Power of love zoo'n triest gevoel
die dance remix is trouwens ook schitterend (Rob Searle Club Mix) dacht ik? Die stem... manman... weenween...
Plastic boy - Silver bath nog telkens KIPPEVEL!
Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye
Solar Stone - Solarcoaster
Fred Baker - Confirmation
Chicane - Salt Water
zijn vooral oudere nummers die mij kippevel of emotionele momenten bezorgen, minder trance dat me ECHT raakt tegenwoordig
Non trance:
Hevia - Busindre R�el geeft me altijd goed gevoel 
Youssou n'dour & Neneh Cherry - 7 seconds zalig gewoon...
Kan er nog duizend opnoemen, vooral van tijdens m'n 3 maand verblijf in Madrid, niet makkelijk uw vriendin op vliegtuig zetten richting thuis, niet weten wanneer ge ze nog terug ziet! Coldplay, Dido, jaja zelfs Marco Borsato... very hard thing op zo'n moment
trouwens Marco en ook Clouseau hebben schitterende emo-nummers!
lol blijkbaar emo-moment na beluisteren van paar nummers :P
forgive me
Greetz
Seba
ow, solarstone vs sirocco - destination mocht niet ontbreken natuurlijk 
Ik heb er nog eentje non-trance:
Jeff Buckley - Hallelujah (cover van uiteraard)
Straks nog eens opzetten, brengt me totale kalmte, elke keer opnieuw...
Staind - Outside
die plaat betekent heel veel voor me
| quote: |
| Originally posted by Bomar het droevigste lieke ooit: 'No one on earth' - Gabriel and Dresden; doet me denken aan mijn deprie-zomer van vorig jaar (8 weken aan een stuk studeren ) |
| Originally posted by djcresto moby - why does my heart feel so bad (ferry corsten remix) |
| Originally posted by Tilt Lamb-Gorecki |
| Originally posted by Tilt Lamb-Gorecki |
Havannah - Havannah (Original Mix)
Interstate - I Found U (Original Mix) min of meer
Filo & Peri present Whirlpool - Under The Sun (Solar Stone Remix)
Vadim Zhukov - Moscow Morning aant beluistere

| Originally posted by Gladius Pheatus, hevia vind ik ook geweldig, busindre reel is hun beste plaat. Kheb der 2 cd's van, als ge wilt stuur ik u wel iets door |
Passiva - Clouds Like Heaven (Faraway Project Remix)
ik zie lijkbleek
WOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Kaidreas nog bij het lijstje: Dire Straits- Private investigations |
Sultans of swing blijft ook heersen, die gitaren
En nog zo'n kippenvellaat:
BT - The force of gravity (Ferry Corsten bootleg mix)
haha, gulle roelt mannen, zo uw klassiekers kennen =). Brothers in arms is ook het vermelden waard. iemand bekend met z'n solo albums? Shangri-La & Sailing to Philadelphia vind ik anders zalig.
| Originally posted by Bunz Junk Project - Control ik word altijd gek alsk dit nummer hoor, hij blijft et echt doen bij mij ![]() en Paul van Dyk - Nothing But You op mayday kreegk zwaar kippevel op da moment |
| Originally posted by Gladius iemand bekend met z'n solo albums? Shangri-La & Sailing to Philadelphia vind ik anders zalig. |

^respect jasp. ik heb ook veel geleerd over de oudere garde dank zij mijn mams en paps. naast trance zijn dat toch de dingen die me het meeste kunnen bekoren.. tom waits, sting, bruce springsteen, the beatles, U2, enz
kheb hier die sultans of swing op plaat liggen, ma kzou liever brothers in arms hebben dan 
^TOM WAITS - MARTHA
KIPPEVELschijf IMO... dit nummer kan je zo in tranen doen uitbarsten...
I'm a sucker for Sting/The Police 
| Originally posted by Gladius haha, gulle roelt mannen, zo uw klassiekers kennen =). Brothers in arms is ook het vermelden waard. iemand bekend met z'n solo albums? Shangri-La & Sailing to Philadelphia vind ik anders zalig. |
)