TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ-contest Factory Aalst, 3 juni
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Al iets gehoord van de finale trouwens? Dat ik die datum zeker kan vrijhouden om te komen supporteren |
Hehe, zou wel cool zijn, Beta-finale
Trouwens, ��n van m'n concurrenten vrijdag:
www.dj-davy.tk 
haalbare kaart ...
z'n niveau is't zelfde alst mijne denkek (alejah, even lang bezig alleszins
)
platenkeuze is zeer commercieel (zowa alles wat ik heb, maar nOg erger
) ... heeft veel klassiekers, precies geld teveel gehad 
ervaring eeft em nog nie veel , dus ... inmaken die handel Vega 
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die gast nog niet echt goed draait 
Maja, dat zien we daar wel ge moet nooit uw tegenstanders onderschatten! 
Ma gewoon, in de selectievoorwaarden stond duidelijk "Geen hardstyle, techno, jump e.d.", en blijkbaar draait die gast ni veel anders 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die gast nog niet echt goed draait ![]() Maja, dat zien we daar wel ge moet nooit uw tegenstanders onderschatten! ![]() Ma gewoon, in de selectievoorwaarden stond duidelijk "Geen hardstyle, techno, jump e.d.", en blijkbaar draait die gast ni veel anders |
Maar zo slim ziet hij er ni uit
Misschien da ik ook kan komen, maar ik moet nog zien met de exames... Allesinds ben ik er zeker van da ge hem zwaar gaat inblikken en da em ook zo van da vocht gaat verliezen gelijk die sardines in blikskes
Kzal het hier ook hetzelfde doen als Tom heeft gedaan:
Mensen die willen komen, laat het ff weten en dan PM ik u m'n telefoonnummer door. Stuur me dan ff een SMS als je aankomt, en dan kom ik zelf - of iemand anders - met de gratis kaarten naar buiten. 
| Originally posted by Jasperovitsj Kzal het hier ook hetzelfde doen als Tom heeft gedaan: Mensen die willen komen, laat het ff weten en dan PM ik u m'n telefoonnummer door. Stuur me dan ff een SMS als je aankomt, en dan kom ik zelf - of iemand anders - met de gratis kaarten naar buiten. |
Ge zou u vereerd moeten voelen dat mensen uw methoden overnemen
En ik vermeld u duidelijk als bedenker!
Maar all�, om het goed te maken zal ik speciaal voor u Traffic draaien, ok? 
| Originally posted by Jasperovitsj Maar all�, om het goed te maken zal ik speciaal voor u Traffic draaien, ok? |
Jasperovitsj, veel succez de vrijdag...
Heb wel zin om af te komen om je eens te zien en te horen, ma ik zal weer kapot zijn van een lange werkweek. Heb je nog kaarten trouwens?
gReetz
| Originally posted by diddi Jasperovitsj, veel succez de vrijdag... Heb wel zin om af te komen om je eens te zien en te horen, ma ik zal weer kapot zijn van een lange werkweek. Heb je nog kaarten trouwens? gReetz |
Kaarten genoeg indeed! 
Maar ik denk dat het gewoon gratis inkom is hoor, want op die kaarten staat alleen maar m'n naam en niks over inkom ofzo 
| Originally posted by Jasperovitsj Kaarten genoeg indeed! ![]() Maar ik denk dat het gewoon gratis inkom is hoor, want op die kaarten staat alleen maar m'n naam en niks over inkom ofzo |
en dat ook nog met zo'n prachtig weer dat voor het weekend voorspeld is
+30�... pfff... kan dat ni een weekje of 2 wachten
| Originally posted by Nyah vorige keer in de factory wast ook gratis, ja. uw naam staat erop voor de punten die ge ervoor krijgt. denk trouwens dat ik moet passen dit weekend. moet te veel blokken, helaas en dat ook nog met zo'n prachtig weer dat voor het weekend voorspeld is +30�... pfff... kan dat ni een weekje of 2 wachten |
| Originally posted by Xilver Mijne volgende ronde komt ge toch he schattie |
alleszins succes 
Ik ga morgen naar een ander fuifke en zal er dus niet kunnen bijzijn jammer genoeg. Zie dat ge in de finale geraakt dan zal ik zeker proberen komen.
| Originally posted by djcresto Zie dat ge in de finale geraakt dan zal ik zeker proberen komen. |
Kga moeten overslagen deze keer jong, maar we komen elkaar verder nog wel tegen (finale let's hope
). Kga straks fitnessen tot 23u en kben nu al kapot.
Nog 3 uur ! 
Jack kijkt er al meer naar uit dan ik 
BTW, hoe zit het met parkeerplaats daar in de buurt?
| Originally posted by Jasperovitsj Jack kijkt er al meer naar uit dan ik ![]() BTW, hoe zit het met parkeerplaats daar in de buurt? |
| Originally posted by Jasperovitsj Jack kijkt er al meer naar uit dan ik ![]() BTW, hoe zit het met parkeerplaats daar in de buurt? |

Net terug 
Toen we binnen kwamen was er heel weinig volk en was Dj Davy bezig de boel aan het verneuken (die heeft zeker een valse demo opgestuurd
)
De ene trainwreck na de andere en barslechte muziek. Iemand van de factory heeft dan beslist hem te doen stoppen en Jasper vroeger te laten draaien.
De eerste overgang was niet 100% perfect omdat de light jockey Jasper niet gerust wou laten en J kon zijn plaat niet bijsturen wanneer het moest. Daarna ging het vlotter.
De eerste echte bom kwam er met The Proluctors - Star track, echt wel een bom live 
De ene goeie plaat volgde de andere op, de hoogtepunten voor mij waren Echotek - The other zone (Moshic remix), Monkz - I want to see the sun, Cassino & Laben - Leaving panic behind (Flash Brothers remix), Michael Burns - Forwards, Bart van Wissen - Dry run, Moguai - U know Y (remix vergeten) en Mick Burns - See me fall (Matthew Dekay vs Proluctors trousy mix).
Jasper heeft een lege dansvloer omgezet naar een bende dansende mensen (waarond ik voor de eerste keer in 3 jaar met zware pijn als gevolg [maar het was het waard]).
Na Jasper kwam Dj Roxyd, die begon met een zalige house track met een vette basslijn. Daarna ging het mis... Hij begon saaie platte electro-achtige platen te spelen en na een kwartier stopten de meesten met dansen.
Plots werd er besloten om te vertrekken en ging iedereen naar zijn auto en zo.
Ik wil Jasper bedanken voor een super set en Zehra danken voor me zo vaak te doen lachen 
Ik heb een hele fijne avond achter de rug 
| Originally posted by Pumaz De eerste overgang was niet 100% perfect omdat de light jockey Jasper niet gerust wou laten en J kon zijn plaat niet bijsturen wanneer het moest. Daarna ging het vlotter. |