TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Had ik niet eens ergens gezegd dat ze u op het NL-forum met de grond gelijk zouden maken met uw attitude? 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Hoho, nu niet de onschuldige belg gaan uithangen he |

| Originally posted by Bertn met alle respect, maar ik vind zijn replies op het betaforum niet altijd even netjes hoor. "penislikkende belgjes" enzovoort... |
| Originally posted by Jasperovitsj Had ik niet eens ergens gezegd dat ze u op het NL-forum met de grond gelijk zouden maken met uw attitude? |
whaha lol, wat een kneuzen zijn die belgen zeg. "sorry jongens, remy d is het uitschot van NLTA en is geen vertegenwoordiger van ons"

| Originally posted by X-Tune Moi? J'ai la situation en mains. Allez, voor de Feyenoorders. Zelfs een simpele belg kunnen jullie niet betalen. Goor daarentegen gaat terug naar Belgi�. "SIMONS IS TE DUUR VOOR FEYENOORD" _______________________________________ Feyenoord is geen kandidaat meer om Timmy Simons over te nemen van Club Brugge. Dat heeft Club-sportleider Marc Degryse aan Sporza Radio bevestigd. Maandag had Feyenoord een officieel bod uitgebracht op de aanvoerder van Club Brugge. Club zou zich daar dinsdag over buigen en de club uit Rotterdam nog die avond een antwoord geven. Degryse heeft nu bevestigd dat Simons te duur is voor Feyenoord en dat de club afhaakt. Het gerucht ging al enkele weken dat ook PSV wel wat voor Simons voelt. Maar Degryse heeft nog eens herhaald dat hij van PSV-interesse niet op de hoogte is. |

| Originally posted by X-Tune Moi? J'ai la situation en mains. Allez, voor de Feyenoorders. Zelfs een simpele belg kunnen jullie niet betalen. Goor daarentegen gaat terug naar Belgi�. "SIMONS IS TE DUUR VOOR FEYENOORD" _______________________________________ Feyenoord is geen kandidaat meer om Timmy Simons over te nemen van Club Brugge. Dat heeft Club-sportleider Marc Degryse aan Sporza Radio bevestigd. Maandag had Feyenoord een officieel bod uitgebracht op de aanvoerder van Club Brugge. Club zou zich daar dinsdag over buigen en de club uit Rotterdam nog die avond een antwoord geven. Degryse heeft nu bevestigd dat Simons te duur is voor Feyenoord en dat de club afhaakt. Het gerucht ging al enkele weken dat ook PSV wel wat voor Simons voelt. Maar Degryse heeft nog eens herhaald dat hij van PSV-interesse niet op de hoogte is. |
| Originally posted by X-Tune Moi? J'ai la situation en mains. |
| Originally posted by X-Tune Moi? J'ai la situation en mains. |
| Originally posted by mellow_head fu, ik ben wel es benieuwd of ied hier zoon grote muil tege mij durft opzette irl! |
Ik ben volgende week in brussel, kom je effe langs?
kzal u wel kome opzoeke
Originally posted by tango Ik ben volgende week in brussel, kom je effe langs? |
X-Tune stomme haring, stop met van vlag te veranderen! Alsof ze ni wete vanwaar gij zijt
Originally posted by tango Ik ben volgende week in brussel, kom je effe langs? |
"Aleee, ik zal u meppen, met u grote mond." Ik zou me stierlijk kapot lachen als ik een belg kwaad zie praten. heb het wel eens meegemaakt.
PRACHTIG!! Tranen spoten uit mijn ogen.
"X-Tune & Mellow_head vs. NL-TA" Cagefight op de volgende BETA-party, hoe lijkt jullie dat?
| Originally posted by X-Tune Graag Vraag achter Achmed. Dat ben ik. |
| Originally posted by New Wave "Aleee, ik zal u meppen, met u grote mond." Ik zou me stierlijk kapot lachen als ik een belg kwaad zie praten. heb het wel eens meegemaakt. PRACHTIG!! Tranen spoten uit mijn ogen. |
Hehe internet bitchfighting op zen best.
;x
| Originally posted by Jasperovitsj "X-Tune & Mellow_head vs. NL-TA" Cagefight op de volgende BETA-party, hoe lijkt jullie dat? |
| Originally posted by tango Achter Achmed, dat vindt ik toch behoorlijk ranzig.......... |
| Originally posted by X-Tune leuke dt fout |
| Originally posted by Jasperovitsj "X-Tune & Mellow_head vs. NL-TA" Cagefight op de volgende BETA-party, hoe lijkt jullie dat? |
| Originally posted by tango Klopt, gelukkig voetballen we beter dan we spellen...... |
| Originally posted by pooley Hehe internet bitchfighting op zen best. ;x |
| Originally posted by New Wave Dan doen we de tweede ronde Nyah en alle andere dames in een groot modderpool. Ook een optie? |