TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gentlemen start your *******ing
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Bertn Ff een andere stelling die toch nog enigzins wat met het onderwerp te maken heeft: een kerel op kot hier verkoopt graag de volgende stelling: "Als we nu eens zouden splitsen van Walloni� |

| Originally posted by Bertn ons bij Nederland voegen, om zo 1 groot nederlandstalig rijk te hebben |
slecht idee... ik weiger namelijk een "jus d'orange appel" te bestellen als ik appelsap wil
^^

| Originally posted by Dj LPG slecht idee... ik weiger namelijk een "jus d'orange appel" te bestellen als ik appelsap wil |
| Originally posted by Dark Apostle ik ken appel jus d'orange (in vlissingen langs de dijk) en appelsiensap is ook gegarandeerd een hollandse "wtf?" reactie, het is namelijk sinaas-sap dus reden genoeg om naar Canada te emigreren |
| Originally posted by Bertn Ff een andere stelling die toch nog enigzins wat met het onderwerp te maken heeft: een kerel op kot hier verkoopt graag de volgende stelling: "Als we nu eens zouden splitsen van Walloni� en ons bij Nederland voegen, om zo 1 groot nederlandstalig rijk te hebben. Dat zou toch perfect zijn?" |
| Originally posted by Roger NEEEEEEEEEEEEE dat zou afgrijselijk zijn!!! eerst krijgen we al die vluchtelingen en nu wil ineens heeeel belgi� erbij horen tis wel goed geweest |
moet dat flamen hier toch een beetje aan de gang krijgen ofnie dan
daar was het hier toch voor bedoeld
| Originally posted by Roger moet dat flamen hier toch een beetje aan de gang krijgen ofnie dan daar was het hier toch voor bedoelt |
ja pauperdeun kom eens en laat je kansloze gezicht zien
een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond
| Originally posted by Roger ja pauperdeun kom eens en laat je kansloze gezicht zien |
| Originally posted by Bertn een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond |
| Originally posted by Bertn een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond |
| Originally posted by The_G0dfather ela kansloos, hij heeft dat wel goed gedaan gisteren als enige tegen een stel nederlandse heethoofden die eindelijk nog eens los mochten |
| Originally posted by Roger een muur te bouwen zodat er geen belgen nederland in komen?? |

edit: voor de roger bedoeld �
Originally posted by The_G0dfather ![]() edit: voor de roger bedoeld � |
| Originally posted by Dark Apostle Goed plan dan kunnen de Belgen ni per ongeluk in dat hellegat sukkelen....zal af en toe wel een baksteentje loszitten voor de kruiden in- en export in eren te houden zekers? |
Originally posted by The_G0dfather ![]() edit: voor de roger bedoeld � |
| Originally posted by Roger ja pauperdeun kom eens en laat je kansloze gezicht zien |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben ook van mening dat je ofwel het hele zootje bant, ofwel niemand... En op het NL-forum ligt de tolerantiegraad tegenover spammen/beledigen/flamen veel hoger, dus ik vind het ook maar raar dat ze nu net Mellow bannen Maar ja, das een zaak van en voor de mods, ik denk niet dat onze mening ook maar iets gaat uithalen... |
Puur vermaak.
'vechten' op het internet is komisch, hilarisch en absurd.
Dat em gebanned is, zeer flauw en belachelijk.
Mensen pakken veel te snel iets slecht op, beginnen te wenen en ja van het 1ne komt het andere.
Tis hier te serieus
| Originally posted by pooley Mensen pakken veel te snel iets slecht op, beginnen te wenen en ja van het 1ne komt het andere. Tis hier te serieus |
Ik vind het toch wel grappig dat die X-tune hier vol houd dat hij ons in de tang heeft.
En vooral dat we moesten smeken dat hij zou stoppen.
Endat terwijl hij elke keer uitgelult wordt.
Vind ik toch knap 
We smeken hem juist om te te blijven met zijn IQ gehalte van een rotte kiwi. Zo blijft het nog een beetje druk op NLTA. Anders kakt het zo in.