TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
en yes, ze gaan voorverkoop doen. hopelijk zelfs presale only, anders zal't nog niet veel uitmaken denk ik.
@frednova: gezien uw contacten, kunt ge achterhalen of het voor de in search of sunrise tour is? zou voor mij wel de doorslaggevende reden zijn om te gaan 
^oke... das ook wel weer een +punt...
| quote: |
| Originally posted by InTeXoR en yes, ze gaan voorverkoop doen. hopelijk zelfs presale only, anders zal't nog niet veel uitmaken denk ik. @frednova: gezien uw contacten, kunt ge achterhalen of het voor de in search of sunrise tour is? zou voor mij wel de doorslaggevende reden zijn om te gaan |

10 single tickets
Versuz invites Tiësto 25-06-2005.
In samen werking met Versuz verloten wij: 10 single tickets.
ENJOY

En wie zijn "wij"? En waar verloot je die tickets dan? 
www.tiestoworld.nl
als'k me niet vergis 
vriendelijke kerel, eeft men filmpjes van TIC gebruikt op z'n site 
soit, goodnight peepz
| Originally posted by FredNova FYI: Ze gaan werken met voorverkoop (goed idee zolang het aantal plaatsen beperkt is... maar dit is voorlopig niet zo! dus je kan gewoon nog aan inkom betalen) op verzoek: het wordt geen hitjes gedoe ![]() het valt ook niet onder de noemer ISOS maar je gaat er heel wat van terughoren (met natuurlijk hier en daar een 'nog gekender' nummer) |
Ik stond bij Tiesto boven en ik heb een stuk in men oor kunnen drinken _en_ plaats genoeg om te dansen/zot te doen.
Beneden wast gewoon filerijden,wa wrijven over de lekkere kontjes en borsten tegen u aangeplet krijgen
I'M IN
:x
Nu begin ik toch te twijfelen... om toch te gaan...
Een Tiesto-setje kan er wel altijd bij en heb geen examens!
gReetz
lees overal dat er met voorverkoop gewerkt word, hoe werkt dit dan? Kaarten in de free record shop? of enkel dit weekend aan de deur in de Versuz?
Ik vroeg het mij af en misschien zijn er zo wel meer.
ik ga passen denk ik ...
Hasselt is weer een heel eindje rijden voor mij en daar heb ik na 'n feest niet echt zin in.
Zie Tiësto wel in Ibiza
Denk dat ik die avond naar Discothèque ga met o.a. David Guetta & Erick E, is weer eens wat anders !
Originally posted by Jasperovitsj En nu is Mike weer 2 keer in belgie om te draaien (Tomorrowland en Illusion beach), en ik ben elke keer weg!! |
Kom de vrijdag mee supporteren voor mij in The Factory 

ziet er goed uit:
kaarten verkrijgbaar:
- in versuz shop (20 euro)
- alle vlaamse free record shops (21 euro)
inkom enkel met vvk kaart of lidkaart versuz (= minder donna luisteraars en hitjespubliek)
iedereen heeft toch een lidkaart van de versuz, kheb er zelfs 2 lol 
| Originally posted by Phortastic iedereen heeft toch een lidkaart van de versuz, kheb er zelfs 2 lol |
Kheb een ouwe kaart, telt da ook? (verleden jaar)
| Originally posted by pooley Kheb een ouwe kaart, telt da ook? (verleden jaar) |
| Originally posted by emma Denk dat ik die avond naar Discothèque ga met o.a. David Guetta & Erick E, is weer eens wat anders ! |
ff een roll call mss? mochten er wat mensen van hier naar de Versuz afzakken, zou ik mss ook wel afkomen. het is veel te lang geleden da'k nog naar een feestje geweest ben..
ff in mijn directe omgeving gepolst, maar niemand is beschikbaar helaas
moet werken en ben er dus niet bij
| Originally posted by FUSyke Ik wil hier ook naartoe ... maar die klote examens é |
| Originally posted by TOR ff een roll call mss? mochten er wat mensen van hier naar de Versuz afzakken, zou ik mss ook wel afkomen. het is veel te lang geleden da'k nog naar een feestje geweest ben.. ff in mijn directe omgeving gepolst, maar niemand is beschikbaar helaas |
| Originally posted by Kaidreas wat ge bedoelt ge met "van hier". |
Ik kom ook normaal.