TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Posted by InTeXoR on Jun-13-2005 19:01:

en yes, ze gaan voorverkoop doen. hopelijk zelfs presale only, anders zal't nog niet veel uitmaken denk ik.

@frednova: gezien uw contacten, kunt ge achterhalen of het voor de in search of sunrise tour is? zou voor mij wel de doorslaggevende reden zijn om te gaan

Posted by Kaidreas on Jun-13-2005 19:22:

^oke... das ook wel weer een +punt...

Posted by FredNova on Jun-13-2005 20:11:

quote:
Originally posted by InTeXoR
en yes, ze gaan voorverkoop doen. hopelijk zelfs presale only, anders zal't nog niet veel uitmaken denk ik.

@frednova: gezien uw contacten, kunt ge achterhalen of het voor de in search of sunrise tour is? zou voor mij wel de doorslaggevende reden zijn om te gaan

FYI: Ze gaan werken met voorverkoop (goed idee zolang het aantal plaatsen beperkt is... maar dit is voorlopig niet zo! dus je kan gewoon nog aan inkom betalen)

op verzoek: het wordt geen hitjes gedoe
het valt ook niet onder de noemer ISOS maar je gaat er heel wat van terughoren (met natuurlijk hier en daar een 'nog gekender' nummer)

Posted by tiestoworld on Jun-13-2005 22:10:

10 single tickets

Versuz invites Tiësto 25-06-2005.

In samen werking met Versuz verloten wij: 10 single tickets.

ENJOY

Posted by Jasperovitsj on Jun-13-2005 22:12:

En wie zijn "wij"? En waar verloot je die tickets dan?

Posted by DeSpErAtOs-X on Jun-13-2005 22:28:

www.tiestoworld.nl

als'k me niet vergis

vriendelijke kerel, eeft men filmpjes van TIC gebruikt op z'n site

soit, goodnight peepz

Posted by InTeXoR on Jun-13-2005 23:22:

quote:
Originally posted by FredNova
FYI: Ze gaan werken met voorverkoop (goed idee zolang het aantal plaatsen beperkt is... maar dit is voorlopig niet zo! dus je kan gewoon nog aan inkom betalen)

op verzoek: het wordt geen hitjes gedoe
het valt ook niet onder de noemer ISOS maar je gaat er heel wat van terughoren (met natuurlijk hier en daar een 'nog gekender' nummer)

ja idd op zich is vvk geen oplossing voor teveel volk, kunnen ze nog altijd teveel kaarten verkopen. zie illusion beach vorig jaar. maar ik ga er toch van uit dat ze hier een mooie deal hebben kunnen doen omdat tiesto maar door omstandigheden vrij kwam en dat ze daar bij versuz ook wel eens een geste mogen doen aan hun publiek, wat ze daar toch nog altijd zeer talrijk over de vloer krijgen i.t.t zoveel andere plaatsen. mijn reactie na de vorige keer toen hij kwam was "dat ze het volgende keer maar wat duurder maken en wat minder volk binnenlaten" dus ik hoop ook dat dit de reden is dat het weer 5 euro meer is als vorige keer.

fijn om te horen dat het geen pure hitjesset gaat worden

Posted by pooley on Jun-13-2005 23:58:

Ik stond bij Tiesto boven en ik heb een stuk in men oor kunnen drinken _en_ plaats genoeg om te dansen/zot te doen.

Beneden wast gewoon filerijden,wa wrijven over de lekkere kontjes en borsten tegen u aangeplet krijgen

I'M IN

:x

Posted by diddi on Jun-14-2005 07:46:

Nu begin ik toch te twijfelen... om toch te gaan...

Een Tiesto-setje kan er wel altijd bij en heb geen examens!

gReetz

Posted by crups on Jun-14-2005 08:58:

lees overal dat er met voorverkoop gewerkt word, hoe werkt dit dan? Kaarten in de free record shop? of enkel dit weekend aan de deur in de Versuz?
Ik vroeg het mij af en misschien zijn er zo wel meer.

Posted by emma on Jun-14-2005 09:46:

ik ga passen denk ik ...
Hasselt is weer een heel eindje rijden voor mij en daar heb ik na 'n feest niet echt zin in.
Zie Tiësto wel in Ibiza

Denk dat ik die avond naar Discothèque ga met o.a. David Guetta & Erick E, is weer eens wat anders !

Posted by Nagib on Jun-14-2005 18:07:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj En nu is Mike weer 2 keer in belgie om te draaien (Tomorrowland en Illusion beach), en ik ben elke keer weg!!

Same for me! 't Is al een eeuwigheid geleden da'k de Mike live gezien heb en da'k u nog gezien heb ook trouwens

Posted by Jasperovitsj on Jun-14-2005 18:12:

Kom de vrijdag mee supporteren voor mij in The Factory

Posted by FredNova on Jun-14-2005 19:53:

ziet er goed uit:

kaarten verkrijgbaar:
- in versuz shop (20 euro)
- alle vlaamse free record shops (21 euro)

inkom enkel met vvk kaart of lidkaart versuz (= minder donna luisteraars en hitjespubliek)

Posted by Phortastic on Jun-15-2005 00:32:

iedereen heeft toch een lidkaart van de versuz, kheb er zelfs 2 lol

Posted by Xilver on Jun-15-2005 08:31:

quote:
Originally posted by Phortastic
iedereen heeft toch een lidkaart van de versuz, kheb er zelfs 2 lol

Joa, kben zo eens ene keer in da kot geweest, en khad ook al een vast

Posted by pooley on Jun-15-2005 09:46:

Kheb een ouwe kaart, telt da ook? (verleden jaar)

Posted by Phortastic on Jun-15-2005 12:29:

quote:
Originally posted by pooley
Kheb een ouwe kaart, telt da ook? (verleden jaar)

mijne is nog pak ouder

Posted by FUSyke on Jun-15-2005 13:04:

quote:
Originally posted by emma
Denk dat ik die avond naar Discothèque ga met o.a. David Guetta & Erick E, is weer eens wat anders !

Ik wil hier ook naartoe ... maar die klote examens é

Posted by TOR on Jun-15-2005 14:04:

ff een roll call mss? mochten er wat mensen van hier naar de Versuz afzakken, zou ik mss ook wel afkomen. het is veel te lang geleden da'k nog naar een feestje geweest ben..

ff in mijn directe omgeving gepolst, maar niemand is beschikbaar helaas

Posted by djcresto on Jun-15-2005 15:17:

moet werken en ben er dus niet bij

Posted by emma on Jun-15-2005 17:04:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik wil hier ook naartoe ... maar die klote examens é

ja, 's wel kut als je niet kan door examens, ik wou volgende week donderdag ook graag naar James Holden gaan maar helaas heb ik vrijdag nog mijn laatste examen.

Maare, thx voor je sig, nu weet ik dat meneer Guetta ook naar Gent komt, ga ik ook even een kijkje nemen denk ik !

Posted by Kaidreas on Jun-15-2005 17:09:

quote:
Originally posted by TOR
ff een roll call mss? mochten er wat mensen van hier naar de Versuz afzakken, zou ik mss ook wel afkomen. het is veel te lang geleden da'k nog naar een feestje geweest ben..

ff in mijn directe omgeving gepolst, maar niemand is beschikbaar helaas

wat ge bedoelt ge met "van hier".
als ik zie dat het enkel vvk is. count me in!

Posted by TOR on Jun-15-2005 17:57:

quote:
Originally posted by Kaidreas
wat ge bedoelt ge met "van hier".

BeTA-forum

Posted by BZRK on Jun-15-2005 20:54:

Ik kom ook normaal.

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »