TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Jean raakt rijbewijs kwijt.
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
DJ Jean zou ook eens een steady gf moeten zoeken
| quote: |
| Originally posted by jp DJ Jean zou ook eens een steady gf moeten zoeken |
Hoogste prioriteit IMO
Het zal wel weer een BrEeZaH-slet met scooter worden 
| Originally posted by Creamfields23 Hey New Wave wat kost zo'n White Widow stekkie ? Je mag er geloof ik vijf legaal voor eigen gebruik kweken ik denk dat ik dat ook eens ga proberen. ![]() P.S. JP dat grietje blijft me verbazen elke keer dat ze weer in je avatar op duikt. |
Ga dan effe checken
Maar je mag inderdaad max 5 planten hebben
Om 1 of 2 plantje doen ze niet moeilijk
heb er vroeger altijd 7 gehad.
Op het balkon is wel stoer 
| Originally posted by jp Op het balkon is wel stoer |
ik heb ze op de garagedak staan
De hele dag zon. lekker in de wind. krijgen ze goeie dikke stam en wordt het een mooie grote stevige plant.
Hebbie ook al een naam?
Skunkie of zo? 
neu : Frits
en ik aai haar elke dag. En ik ruik er ook altijd aan. Altijd lekkere geur. Snap niet dat mensen zitten te zeiken over die geur.
Je moet ze met liefde behandelen.
Een meisje dat Frits heet... is het een plant uit Eindhoven of zo 
| Originally posted by jp Een meisje dat Frits heet... is het een plant uit Eindhoven of zo |
Finest
Raw
Intense
THC
Supply
Jean verontwaardigd
HAHAHA, zijn kant van het verhaal. beetje kinderachtig ook 
'zijn ze meegegroeid met je' 
Wat ben je ook een eikel he Jan 
geile sjit.
Ik lach me dood todat reincarnatie mogelijk is
20+, MWHAHA wat een grapjas.
Ja dat is pas lachen. Andre van Duin is er niks bij
oh, is hij zijn rijbewijs kwijt.
Hij schijnt zijn Ferrari weer terug te hebben en zijn rijbewijs volgt over 10 dagen
70km/u of meer te hard:
- De politie vordert uw rijbwijs direct in; u krijgt een ontvangstbewijs.
- U mag niet meer verder rijden.
- De politie stuurt uw rijbewijs naar het OM.
- Het OM registreert uw overtreding.
- Het OM bericht u binnen tien werkdagen over de vervolgprocedure.
- U moet binnen (maximaal) vier maanden voorkomen bij het OM. In principe krijgt u uw rijbewijs pas na de zitting terug. Wanneer u uw rijbewijs bij het OM mag ophalen, hoort u tijdens of na de zitting. Of u krijgt hierover schriftelijk bericht.
- U krijgt een forse boete. De rechter kan ook een (on)voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid opleggen.
Het wordt vast 600 Euro boete en 3 maanden rijontzegging 
| Originally posted by jp 70km/u of meer te hard: - De politie vordert uw rijbwijs direct in; u krijgt een ontvangstbewijs. - U mag niet meer verder rijden. - De politie stuurt uw rijbewijs naar het OM. - Het OM registreert uw overtreding. - Het OM bericht u binnen tien werkdagen over de vervolgprocedure. - U moet binnen (maximaal) vier maanden voorkomen bij het OM. In principe krijgt u uw rijbewijs pas na de zitting terug. Wanneer u uw rijbewijs bij het OM mag ophalen, hoort u tijdens of na de zitting. Of u krijgt hierover schriftelijk bericht. - U krijgt een forse boete. De rechter kan ook een (on)voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid opleggen. Het wordt vast 600 Euro boete en 3 maanden rijontzegging |
| Originally posted by Muppy dus als ik het goed begrijp mogen ze zn auto nie eens in beslag nemen? |
Z'n auto is alleen in beslag genomen omdat ie z'n rijbewijs niet bij zich had