TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Jean raakt rijbewijs kwijt.
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by jp on Jun-15-2005 20:07:

DJ Jean zou ook eens een steady gf moeten zoeken


Posted by Creamfields23 on Jun-15-2005 20:17:

quote:
Originally posted by jp
DJ Jean zou ook eens een steady gf moeten zoeken



Een met rijbewijs of zonder? Hoogste prioriteit IMO


Posted by jp on Jun-15-2005 20:18:

Het zal wel weer een BrEeZaH-slet met scooter worden


Posted by New Wave on Jun-15-2005 20:37:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Hey New Wave wat kost zo'n White Widow stekkie ?

Je mag er geloof ik vijf legaal voor eigen gebruik kweken ik denk dat ik dat ook eens ga proberen.

P.S. JP dat grietje blijft me verbazen elke keer dat ze weer in je avatar op duikt.


Stekkie WW kost dacht ik 12 euro ofzo. Ligt er aan waar je het koopt. Moet je effe naar de growshop.
Over de hoeveelheid aantal platen weet ik niet. 5 kan inderdaad.
Ik check het effe.


Posted by jp on Jun-15-2005 20:38:

Ga dan effe checken

Maar je mag inderdaad max 5 planten hebben


Posted by New Wave on Jun-15-2005 20:45:

Om 1 of 2 plantje doen ze niet moeilijk heb er vroeger altijd 7 gehad.


Posted by jp on Jun-15-2005 20:49:

Op het balkon is wel stoer


Posted by New Wave on Jun-15-2005 20:50:

quote:
Originally posted by jp
Op het balkon is wel stoer


ik heb ze op de garagedak staan De hele dag zon. lekker in de wind. krijgen ze goeie dikke stam en wordt het een mooie grote stevige plant.


Posted by jp on Jun-15-2005 20:51:

Hebbie ook al een naam?

Skunkie of zo?


Posted by New Wave on Jun-15-2005 20:52:

neu : Frits
en ik aai haar elke dag. En ik ruik er ook altijd aan. Altijd lekkere geur. Snap niet dat mensen zitten te zeiken over die geur.
Je moet ze met liefde behandelen.


Posted by jp on Jun-15-2005 20:53:

Een meisje dat Frits heet... is het een plant uit Eindhoven of zo


Posted by New Wave on Jun-15-2005 20:55:

quote:
Originally posted by jp
Een meisje dat Frits heet... is het een plant uit Eindhoven of zo


Nee, objecten zijn altijd vrouwelijk. Maar omdat het een robuste plant wordt heet ze Frits.


Posted by jp on Jun-15-2005 20:59:

Finest
Raw
Intense
THC
Supply


Posted by Fkwebeman on Jun-15-2005 21:18:

Jean verontwaardigd


HAHAHA, zijn kant van het verhaal. beetje kinderachtig ook


'zijn ze meegegroeid met je'


Posted by jp on Jun-15-2005 21:19:

Wat ben je ook een eikel he Jan


Posted by New Wave on Jun-15-2005 21:26:

geile sjit.


Posted by jp on Jun-15-2005 21:29:

Ik lach me dood todat reincarnatie mogelijk is


Posted by New Wave on Jun-15-2005 21:39:

20+, MWHAHA wat een grapjas.


Posted by jp on Jun-15-2005 21:45:

Ja dat is pas lachen. Andre van Duin is er niks bij


Posted by New Wave on Jun-15-2005 21:58:

oh, is hij zijn rijbewijs kwijt.


Posted by Asperge on Jun-16-2005 20:24:

Hij schijnt zijn Ferrari weer terug te hebben en zijn rijbewijs volgt over 10 dagen


Posted by jp on Jun-16-2005 20:29:

70km/u of meer te hard:

- De politie vordert uw rijbwijs direct in; u krijgt een ontvangstbewijs.
- U mag niet meer verder rijden.
- De politie stuurt uw rijbewijs naar het OM.
- Het OM registreert uw overtreding.
- Het OM bericht u binnen tien werkdagen over de vervolgprocedure.
- U moet binnen (maximaal) vier maanden voorkomen bij het OM. In principe krijgt u uw rijbewijs pas na de zitting terug. Wanneer u uw rijbewijs bij het OM mag ophalen, hoort u tijdens of na de zitting. Of u krijgt hierover schriftelijk bericht.
- U krijgt een forse boete. De rechter kan ook een (on)voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid opleggen.

Het wordt vast 600 Euro boete en 3 maanden rijontzegging


Posted by Muppy on Jun-17-2005 15:59:

quote:
Originally posted by jp
70km/u of meer te hard:

- De politie vordert uw rijbwijs direct in; u krijgt een ontvangstbewijs.
- U mag niet meer verder rijden.
- De politie stuurt uw rijbewijs naar het OM.
- Het OM registreert uw overtreding.
- Het OM bericht u binnen tien werkdagen over de vervolgprocedure.
- U moet binnen (maximaal) vier maanden voorkomen bij het OM. In principe krijgt u uw rijbewijs pas na de zitting terug. Wanneer u uw rijbewijs bij het OM mag ophalen, hoort u tijdens of na de zitting. Of u krijgt hierover schriftelijk bericht.
- U krijgt een forse boete. De rechter kan ook een (on)voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid opleggen.

Het wordt vast 600 Euro boete en 3 maanden rijontzegging


dus als ik het goed begrijp mogen ze zn auto nie eens in beslag nemen?


Posted by Asperge on Jun-17-2005 16:26:

quote:
Originally posted by Muppy
dus als ik het goed begrijp mogen ze zn auto nie eens in beslag nemen?


Jawel want hij mag niet verder rijden dus dan wordt ie meegenomen


Posted by jp on Jun-17-2005 16:31:

Z'n auto is alleen in beslag genomen omdat ie z'n rijbewijs niet bij zich had


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.