TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Slechte nummers die (jammergenoeg) wel zijn gereleased
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Ze hebben gewoon geen inspiratie meer en halen alles uit de jaren 80. De gamesindustrie gaat dezelfde kant op: nauwelijks nog vernieuwingen (buiten grafische verbeteringen) en dreigt dan ook in elkaar te storten.
solar stone - solarcoaster...
imo eh 
Alle jump muziek (of beter bekend als no brain muziek
) en R'n B
Die nieuwe releases van die platen van de jaren '80 vind ik meestal nog wel ok...
gReetz
Alle remixes van Flashdance / What a feeling / Fame toestanden...
Was een top film uit de jaren 80 waarvan ik de soundtrack nog altijd graag beluisterde. Beluisterde... want nu kan ik Irena Cara niet meer horen. Trop is trop en teveel is teveel.
| quote: |
| Originally posted by dj Elof Trop is trop en teveel is teveel. |
| Originally posted by X-Tune Ze hebben gewoon geen inspiratie meer en halen alles uit de jaren 80. De gamesindustrie gaat dezelfde kant op: nauwelijks nog vernieuwingen (buiten grafische verbeteringen) en dreigt dan ook in elkaar te storten. |
the police - sos (sander van doorn mix) vind ik een absolute kutplaat
Randy Katana - Play It Louder 
De opbouw van die plaat is redelijk goed en dan verwacht ge iets goed ook en dan krijgt ge plots een irritant sampleke te horen da ge maar al te goe kent.
1. ripoff
2. als ge wa ript, rip dan een goe plaat
| Originally posted by mrcanon Randy Katana - Play It Louder ![]() De opbouw van die plaat is redelijk goed en dan verwacht ge iets goed ook en dan krijgt ge plots een irritant sampleke te horen da ge maar al te goe kent. 1. ripoff 2. als ge wa ript, rip dan een goe plaat |
Der zijn nog zulke katana tracks; jammer eigenlijk want ze hebben potentieel.
dj FRANK verdient hier inderdaad een vette plaats...
kan er geen lijstje gehouden worden in het begin van de thread? kunnen we die lijst over een maandje filteren en een pol houden welke de meest ergelijke plaat is...
over sos heb ik mijn mening ergens anders al gegeven 
| Originally posted by FredNova helemaal niet akkoord ![]() MEGA VETTE PLAAT |
| Originally posted by Belgian Bonzai gevonden: Warp Brothers vs. Aquagen - Phatt Bass (Aquagen Club Mix) |

Daar heb ik nog ergens ne zalige mix van liggen. Ik ken de naam van da ander lied nimeer, meer tging als volgt " and god saw the people going crazy". En dat werd dus "And god saw the..Phatt Bass" 
| Originally posted by Antony kan er geen lijstje gehouden worden in het begin van de thread? kunnen we die lijst over een maandje filteren en een pol houden welke de meest ergelijke plaat is... |
| Originally posted by Icone Goh, waar te beginnen? |
JAJAJA....da's nou precies wat ik dacht !
M.I.K.E. - Strange world 2006 anyone

| Originally posted by The_G0dfather Axel F - Crazy Frog Benny Benassi - Satisfaction Motorcycle- As The Rush Comes Felix Project - Is there anyone on the floor oceanlab- satellite Eric Prydz - Call on me Da boy tommy - little dicks Dj Frank - Nu Nu Members of Mayday - 10 in 1 Silvio Ecomo - No dip Bluestar - Sweet dreams Phats & Small - Turn around solar stone - solarcoaster the police - sos (sander van doorn mix) Randy Katana - Play It Louder |
Voor mij mag Flash Brothers - Faith In Love (J00F Remix) er ook wel bij 
Push is op queeste blijkbaar 
| Originally posted by Push2005 Voor mij mag Flash Brothers - Faith In Love (J00F Remix) er ook wel bij |
| Originally posted by Jasperovitsj Het origineel is anders wel ruk. Weer zo'n geweldige groep producers die vallen voor het grote geld van de commercie |

| Originally posted by Push2005 Das waar; dies eigenlijk nog veel slechter ![]() voeg er ook maar een reeks john o callaghan en signum tracks bij |
Eerste janknummer van mijn lijstje:
Soldout/Nova - Maybe Tomorrow (het gejank van een krolse poes is zelfs nog minder penetrant !
)
| Originally posted by Antony dj FRANK verdient hier inderdaad een vette plaats... kan er geen lijstje gehouden worden in het begin van de thread? kunnen we die lijst over een maandje filteren en een pol houden welke de meest ergelijke plaat is... |
| Originally posted by djcresto dj frank - dinner!!! vond ik ooit een super schijf |