TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Onterecht vergeten!!!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by teknasia Dj Philip - All night long |
Rego & Philippo - Upside down
Dee Dee - Forever
Maincrashers - Atlantis 2000
Absolom - Baby Boomers
Virtual Zone - Virtual Zone
ROOS - Instant Moments
Absolom - Secret (Extended Vocal Mix)
Die Flangel van La Bush Team was toch een BOM in den tijd zenne
gReetz
Meer dan den helft van die tracks zijn toch nog helemaal niet vergeten? 
Ok�, ze worden misschien niet meer elke dag of elk weekend gedraaid, maar op retro-compilaties staan ze gegarandeerd...
| Originally posted by diddi Dee Dee - Forever |
Niels van Gogh - Pulverturm
Terecht vergeten:
Michaels Beatbox - Kwakhak
Michaels Beatbox - Toeternitoe
| Originally posted by diddi Dee Dee - Forever |
| Originally posted by Lady_LizzY Hihi, daar heb ik met m'n speelclubjes (8 en 9 jarige meisjes) nog een dansje op gemaakt voor den ouderavond. Zalig goed En ja, 't was heel mooi |
| Originally posted by Buoyant [8 jarige mode] Voordoen, voordoen , voordoen ... [/ 8 jarige mode] |
| Originally posted by Lady_LizzY Waar en wanneer? |
die forever van dee dee heb ik dus altijd goed gevonden he 
| Originally posted by Buoyant morgenavond, deal? Is dat dan ook met verkleedpartijtjes en stuff ? |
| Originally posted by X-Tune Terecht vergeten: Michaels Beatbox - Kwakhak Michaels Beatbox - Toeternitoe |
| Originally posted by Dark Apostle Kwakhak was grappig, Toeternitoe was teveel van het goeie. |

| Originally posted by djcresto ha de kwakhak waar is den tijd, lol ![]() |
| Originally posted by Aur�lie Dat is den tijd van het Land van Hoogland |
| Originally posted by Bertn ik herinner mij dat Hoogland bijna elke avond Junk project - control draaide. Dat was echt een gemane hit in die tijd |
Kheb hier nog de eerste CD van het land van hoogland, en daar staan een hoop vette tracks op!! 
Ik was zwaar fan, maar buiten het eendje van Hooglands Birthday Party en de Kwakhak heb ik me nooit laten verleiden door hun commercie, toen ze overschakkelde op een 0900 nummer was de maat vol en hoefde hoogland nimeer voor mij.
Voor mij was het gedaan vanaf er west-vlamingen begonnen te bellen om "neki � lolle te vertalle", die Peter zelf ook compleet niet kon verstaan...
| Originally posted by Jasperovitsj Voor mij was het gedaan vanaf er west-vlamingen begonnen te bellen om "neki � lolle te vertalle", die Peter zelf ook compleet niet kon verstaan... |
, dat was nog van de tijd Topradio VRM, voordat het helemaal werd opgeslokt door VMM.
| Originally posted by Jasperovitsj Voor mij was het gedaan vanaf er west-vlamingen begonnen te bellen om "neki � lolle te vertalle", die Peter zelf ook compleet niet kon verstaan... |

| Originally posted by Lady_LizzY 't Is maar wat gij onder verkleedpartijtjes verstaat natuurlijk Ik zal alleszins present zijn |
Die oude cd's van vroeger (Club System, Serious Beats) staan bij mij nog regelmatig op. Zo'n muziek maken ze niet meer. Ik snap niet waarom.
All� joenge, who are you trying to fool