TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by diddi Hmz... waar heb ik dat nog gehoord? Der komt schot in de zaak.. nice... Thx Jasper gReetz |
Op dance4mation is er nogal wat ophef rond geweest, that's all I know
ooooow. mja ik bedoelde het niet slecht he.. ik heb het zelf meegemaakt. begrijp me niet verkeerd e joskes
Ik begrijp u zeker ni verkeerd jos, en ik denk hij ook ni hoor 
| Originally posted by Jasperovitsj Op dance4mation is er nogal wat ophef rond geweest, that's all I know |
Oke, ondertussen is het al Juli en zitten we nog nergens...
Er is niet echt een deftig of haalbaar alternatief uit de bus gekomen, behalve dan De Rector. Dus ik denk dat het dan ook het beste is als we gewoon De Rector afhuren op 30 juli? Of moeten we deze keer geen feestje houden en gaan voor een party binnen een paar maanden? 
Miss uitstellen...wordt wel nipt om alles deftig af te spreken denk ik.
oei
| Originally posted by Dark Apostle Miss uitstellen...wordt wel nipt om alles deftig af te spreken denk ik. |

| Originally posted by Jasperovitsj Da ni hoor ![]() Website is gewoon aan te passen, werkshema is snel samengesteld, DJ's zullen we ook snel vinden, en vorige keer zijn we ook pas een maand op voorhand beginnen spammen overal |

Kijk, dat is het enthousiasme dat we nodig hebben 
*voelt een lichte druk tot het afwerken van een zekere remix*
Ejh gasten, jullie doen dat feestje toch niet op 12 november he
?
misschien wat uitstellen... veel mensen gaan al bezet zijn op 30 juli, vrees dat er dan weinig volk gaat zijn
beter paar maanden wachten en dan bom
(allee volgens mij)
ja, de kans bestaat wel dat er minder volk zal zijn dan in april
wat niet wegneemt dat ik er zin in heb 
I vote uitstellen. Eind augustus ofzo, of september.
| Originally posted by Xilver I vote uitstellen. Eind augustus ofzo, of september. |
i vote voor den 30e, enkel als Jasper da nog ziet zitten...
gReetz
| Originally posted by Xilver I vote uitstellen. Eind augustus ofzo, of september. |
Ja mensen, ge moet weten wat ge wilt h�
Een paar maanden geleden is er een poll geweest, en dan wou de meerderheid zo vroeg mogelijk het feestje, slechts een paar uitzonderingen hadden het liever wat later. 30 juli kwam uit de poll dan als voorkeurdatum naar voren omdat die het beste uitkwam met andere feestjes, en daar hebben we dan ook altijd naar willen streven. En is is een hoop misgegaan met het regelen van de zaal, maar jullie zijn via deze thread toch altijd op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen. Kzou het dan jammer vinden moest iedereen dan toch plannen hebben gemaakt voor de 30ste juli, er is nooit gezegd dat het feestje definitief afgelast zou zijn h� 
En nu ineens wilt iedereen het wat later, I don't get it?
Organisatorisch krijgen we het feestje nog zonder problemen ineen gebokst hoor, zeker met de ervaring die we al hebben met De Rector. Dus ik zie niet goed in wat nu opeens het probleem is om het feestje op 30 juli te houden? Vorige keer zijn we toch ook pas een maand op voorhand beginnen plannen en promotie maken? 
Nu ja, als iedereen pers� uitstel wilt, dan is het zo 
Dan maak ik wel een poll voor een andere datum enzo...
Er is wel een verschil in het organiseren van een fuif op een paar maanden en op een paar weken.
'k Heb dat gewoon gezegd omda'k anders beetje bang ben dat
1) het allemaal beetje stressie wordt om dat te organiseren
2) minder / niet veel volk gaat zijn (veel zomerfestivals - minder ge�nteresseerden, veel volk op verlof, ...)
3) ik graag op veilig speel
Maar euh, als de rest akkoord is, doe maar he, ik kom zeker en vast! 
Kijk, dit krijg je er nou van als je te veel mensen hebt die zich er mee gaan bemoeien.
Bij Addiction waren er 4 investeerders. De rest heeft geen enkele inspraak. Je gaat als 'persoon' niet even voorstellen: "hey, laten we het later doen" terwijl j eniet bij de organisatie zit. Ten eerste bespreek je dat met de organisatie of de leidinggevende.
Na ons eerste feestje kwam de reacties van we moeten het zo en zo en zo en zo doen. NOT dus! De organisatie betaald en beslist dus. Zij bepalen wanneer het is en op die datum zal het zijn. Ook al kom je niet, dat zal ze een worst moeten wezen want er blijft altijd iemand die niet kan. leuk als je inbreng hebt maar in principe heeft de organisatie het woord. Zij beslissen.
| Originally posted by New Wave Kijk, dit krijg je er nou van als je te veel mensen hebt die zich er mee gaan bemoeien. Bij Addiction waren er 4 investeerders. De rest heeft geen enkele inspraak. Je gaat als 'persoon' niet even voorstellen: "hey, laten we het later doen" terwijl j eniet bij de organisatie zit. Ten eerste bespreek je dat met de organisatie of de leidinggevende. Na ons eerste feestje kwam de reacties van we moeten het zo en zo en zo en zo doen. NOT dus! De organisatie betaald en beslist dus. Zij bepalen wanneer het is en op die datum zal het zijn. Ook al kom je niet, dat zal ze een worst moeten wezen want er blijft altijd iemand die niet kan. leuk als je inbreng hebt maar in principe heeft de organisatie het woord. Zij beslissen. |
eind augustus komt ook beter uit voor mij
Eind augustus is out of the question denk ik, met 2de zit enzo. Als we het dan toch uitstellen zou ik het gelijk in september doen dan. 
All�, voor die 3 weken uitstel zou ik het maar onnozel vinden, dan kunnen we het evengoed de 30ste doen h�...
| Originally posted by Nyah ok.. maar euh, klein verschil... er zijn hier geen 'investeerders' en 'we' zijn begonnen met de beta-party te organiseren om gewoon zoveel mogelijk beta's eens bijeen te krijgen en wat beta's te laten draaien. Bovendien als we dan toch over 'investeerders' moeten babbelen, dan zijn alle mensen die op t eerste feestje 25euro betaald hebben voor de BBQ en feestje toch wel investeerders, want twas door dat feestje dat we een potje hebben kunnen aanleggen. (en we hebben naderhand beslist om dat geld niet terug uit keren aan die mensen die eigenlijk wat 'veel' betaald hadden, maar het te laten voor n potje voor de volgende keer) Dus sorry, no can do, ik vind dat iedereen hier recht heeft om zijn mening te zeggen over de organisatie van een beta - party, NL-TA |