TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Tour 2005 Manager
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by The Freezzz ploatje Vergroot m heel groot en dan kun je t zien, t schijnt maar 0,0002 sec verschil te zijn.... |
Wat was het SUPER!
Ik zat schreeuwend voor de buis, die gekke gozer met zijn sprint op t laatste moment!
GEWELDIG! 
Ja idd wat een finish was dat zeg! Geweldig
dat scheelde echt een bilhaar 
Wat een mooi weekend voor de boerenleenbank en het complete Nederlandse fietsen! Die Rasmussen pikt gewoon die 'polka dotjersey' mee tot in Parijs 
Weer een geweldige etappe zeg! Gisteren mooi de hele dag de tour aan staan op de achtergrond (natuurlijk op de belg want dat commentaar is gewoon leuker
) tijdens m'n werk. Wat een klasse van die Weening en vandaag van Rasmussen.
De Rabobank is echt goed bezig en de tour voor hun kan niet meer stuk na 2 erg magere jaren in de tour.
Maar wat een vette Tour de France is het al en de echte bergen moeten nog komen. Ik ben echt benieuwd naar het verdere verloop. Armstrong heeft hem zeker nog niet gewonnen.
UIk ben ook zeer benieuwd ja. Hij kwam alleen te zitten. Zal dat nog een keer gebeuren? Kan Vino of Kloden (of zelfs Ullrich) hem aanpakken? Ik weet het niet. Ullrich is wel gevallen, hou dat ook effe in je achterhoofd. toch denk ik dat alleen T-Mobile iets kan, gezien zijn klimmers.
Iemand ideeen wie er in de bergen goed gaan rijden?
| Originally posted by SnuggLe UIk ben ook zeer benieuwd ja. Hij kwam alleen te zitten. Zal dat nog een keer gebeuren? Kan Vino of Kloden (of zelfs Ullrich) hem aanpakken? Ik weet het niet. Ullrich is wel gevallen, hou dat ook effe in je achterhoofd. toch denk ik dat alleen T-Mobile iets kan, gezien zijn klimmers. Iemand ideeen wie er in de bergen goed gaan rijden? |
Voor de rest heb ik zo'n flauw vermoeden dat Beloki eindelijk op de weg terug is, maar die kan daarentegen ook zo weer wegvallen!
| Originally posted by SnuggLe UIk ben ook zeer benieuwd ja. Hij kwam alleen te zitten. Zal dat nog een keer gebeuren? Kan Vino of Kloden (of zelfs Ullrich) hem aanpakken? Ik weet het niet. Ullrich is wel gevallen, hou dat ook effe in je achterhoofd. toch denk ik dat alleen T-Mobile iets kan, gezien zijn klimmers. Iemand ideeen wie er in de bergen goed gaan rijden? |
fryslan boppe he :P
Ben zeer benieuwd naar morgen, ik ga uitgebreid voor de tv hange met de ouwe, hopen op een mooie finale waarin ze armstrong kapot rijden, net zoals 3 jaar geleden bijna gebeurde, maar toen beloki helaas viel... Ik had nog wel willen zien wat er gebeurt was als die niet was gevallen.
hoop iig dat armstrong niet weeeeeeeeeeeeeeer wint
kut kut kut! weer die fkcn armstrong
. wat een beest
en vino ging behoorlijk af...
Mooie etappe 
En die straatschilderingen met "Bye Lance" enzo... wat kinderachtig... Terecht dat 'ie zich even goed liet zien vandaag.
Echt een prachtige etappe gezien vandaag en wederom top van Rasmussen, hij is de enige die nog een beetje bij Lance in de buurt staat
denk dat het nu al een intikkertje is voor lance! rasmussen hoeven we voor het klassement nisk van te verwachten, en ik zie ook geen wederopstanding van der jan of vino of kloden
Als Rasmussen gewoon het wiel van Armstrong houdt de rest van de tour, dan rijdt hij mooi die bolletjetrui naar Parijs
Ik had donderdag Rasmussen gewisseld voor een of andere stumper. Loop ik die punten toch effe mooi mis.
Leuke etappe weer
Armstrong rijdt ze er allemaal af! Rasmussen kan zeker nog een etappe winnen en de top 5 is ook zeker haalbaar.
Goede zaak ook voor Rabobank die ondanks tegenslagen in het verleden toch vertrouwen in hun wielerteam bleven houden 
| Originally posted by SnuggLe Jasper, waar ben je nou? Volgensmij doe je niet eens mee in onze league man |

Wat een vette etappe vandaag! Jammer dat ik deze niet live gezien heb (want ik lag bij een plas water), want het was echt een leuke etappe. De kopgroep met Boogerd, Dekker en Kroon die bijna 20 minuten voorsprong neemt. Echt top hoe Dekker en vooral Kroon hebben gereden voor Boogerd!
Jammer dat Boogerd net te kort kwam om te winnen... helaas
En verder de aanvallen van Basso en het gevecht Ullrich vs Rasmussen
Rasmussen moet echt goed z'n best nog doen om nog als 3e te eindigen straks in Parijs.
| Originally posted by Jappio Ik heb overigens wel de klimmen van de etappe naar briancon gereden (madeleine, telegraphe en galibier) en moet wel zeggen dat mijn respect voor de renners hiermee enorm is gegroeid. Wat is dat afzien zeg. |

| Originally posted by moogwai Ik heb toen ik 15 of 16 was de Alp D'Huez beklommen. Nog nooit zo afgezien... pff.. Na de 1e haarspeldbocht was ik al helemaal kapot ![]() Mijn vader (die vroeger een topamateur was) moest mij wel een paar keer een duwtje in de rug geven toen |
Einduitslag:
User Punten
SnuggLe 1410
jploveparade 1376
dj_spare 1368
alexverheij 1335
brtz 1270
Usernaam 1141
Like taking candy from a baby
Told you! 
Toch redelijk dichtbij gekomen na een valse start
congrats 
| Originally posted by jp Toch redelijk dichtbij gekomen na een valse start congrats |