TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Tour 2005 Manager
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Muppy on Jul-09-2005 15:32:

quote:
Originally posted by The Freezzz
ploatje

Vergroot m heel groot en dan kun je t zien, t schijnt maar 0,0002 sec verschil te zijn....

en 3 mm is berekend via de computer...

Posted by BaRTeZ on Jul-09-2005 20:10:

Wat was het SUPER!

Ik zat schreeuwend voor de buis, die gekke gozer met zijn sprint op t laatste moment!

GEWELDIG!

Posted by Asperge on Jul-09-2005 20:18:

Ja idd wat een finish was dat zeg! Geweldig

Posted by dj_spare on Jul-09-2005 20:41:

dat scheelde echt een bilhaar

Posted by @win on Jul-10-2005 14:55:

Wat een mooi weekend voor de boerenleenbank en het complete Nederlandse fietsen! Die Rasmussen pikt gewoon die 'polka dotjersey' mee tot in Parijs

Posted by moogwai on Jul-10-2005 15:19:

Weer een geweldige etappe zeg! Gisteren mooi de hele dag de tour aan staan op de achtergrond (natuurlijk op de belg want dat commentaar is gewoon leuker ) tijdens m'n werk. Wat een klasse van die Weening en vandaag van Rasmussen. De Rabobank is echt goed bezig en de tour voor hun kan niet meer stuk na 2 erg magere jaren in de tour.

Maar wat een vette Tour de France is het al en de echte bergen moeten nog komen. Ik ben echt benieuwd naar het verdere verloop. Armstrong heeft hem zeker nog niet gewonnen.

Posted by SnuggLe on Jul-11-2005 05:44:

UIk ben ook zeer benieuwd ja. Hij kwam alleen te zitten. Zal dat nog een keer gebeuren? Kan Vino of Kloden (of zelfs Ullrich) hem aanpakken? Ik weet het niet. Ullrich is wel gevallen, hou dat ook effe in je achterhoofd. toch denk ik dat alleen T-Mobile iets kan, gezien zijn klimmers.

Iemand ideeen wie er in de bergen goed gaan rijden?

Posted by @win on Jul-11-2005 10:39:

quote:
Originally posted by SnuggLe
UIk ben ook zeer benieuwd ja. Hij kwam alleen te zitten. Zal dat nog een keer gebeuren? Kan Vino of Kloden (of zelfs Ullrich) hem aanpakken? Ik weet het niet. Ullrich is wel gevallen, hou dat ook effe in je achterhoofd. toch denk ik dat alleen T-Mobile iets kan, gezien zijn klimmers.

Ja Rasmussen en de T-Mobile's Voor de rest heb ik zo'n flauw vermoeden dat Beloki eindelijk op de weg terug is, maar die kan daarentegen ook zo weer wegvallen!

Posted by moogwai on Jul-11-2005 17:56:

quote:

In de bergen kun je vaak een redelijk onbekende Spanjaard of Columbiaan verwachten. Verder wat kunnen Basso & Beloki? Ik ben ook benieuwd naar de prestaties van Menchov van de Rabobank.

Posted by Siesta on Jul-11-2005 19:11:

fryslan boppe he :P

Ben zeer benieuwd naar morgen, ik ga uitgebreid voor de tv hange met de ouwe, hopen op een mooie finale waarin ze armstrong kapot rijden, net zoals 3 jaar geleden bijna gebeurde, maar toen beloki helaas viel... Ik had nog wel willen zien wat er gebeurt was als die niet was gevallen.

hoop iig dat armstrong niet weeeeeeeeeeeeeeer wint

Posted by Siesta on Jul-12-2005 15:26:

kut kut kut! weer die fkcn armstrong. wat een beest

en vino ging behoorlijk af...

Posted by eieregooie on Jul-12-2005 15:31:

Mooie etappe

En die straatschilderingen met "Bye Lance" enzo... wat kinderachtig... Terecht dat 'ie zich even goed liet zien vandaag.

Posted by Asperge on Jul-12-2005 15:34:

Echt een prachtige etappe gezien vandaag en wederom top van Rasmussen, hij is de enige die nog een beetje bij Lance in de buurt staat

Posted by Siesta on Jul-12-2005 15:37:

denk dat het nu al een intikkertje is voor lance! rasmussen hoeven we voor het klassement nisk van te verwachten, en ik zie ook geen wederopstanding van der jan of vino of kloden

Posted by Asperge on Jul-12-2005 15:39:

Als Rasmussen gewoon het wiel van Armstrong houdt de rest van de tour, dan rijdt hij mooi die bolletjetrui naar Parijs

Posted by New Wave on Jul-12-2005 16:51:

Ik had donderdag Rasmussen gewisseld voor een of andere stumper. Loop ik die punten toch effe mooi mis.

Posted by moogwai on Jul-12-2005 17:25:

Leuke etappe weer Armstrong rijdt ze er allemaal af! Rasmussen kan zeker nog een etappe winnen en de top 5 is ook zeker haalbaar.

Posted by jp on Jul-12-2005 17:34:

Goede zaak ook voor Rabobank die ondanks tegenslagen in het verleden toch vertrouwen in hun wielerteam bleven houden

Posted by Jappio on Jul-17-2005 18:37:

quote:

Jasper, waar ben je nou? Volgensmij doe je niet eens mee in onze league man

Ik ben net terug van vakantie, had geen zin om maar voor de helft mee te doen

Ik heb overigens wel de klimmen van de etappe naar briancon gereden (madeleine, telegraphe en galibier) en moet wel zeggen dat mijn respect voor de renners hiermee enorm is gegroeid. Wat is dat afzien zeg.

Posted by moogwai on Jul-17-2005 20:07:

Wat een vette etappe vandaag! Jammer dat ik deze niet live gezien heb (want ik lag bij een plas water), want het was echt een leuke etappe. De kopgroep met Boogerd, Dekker en Kroon die bijna 20 minuten voorsprong neemt. Echt top hoe Dekker en vooral Kroon hebben gereden voor Boogerd!
Jammer dat Boogerd net te kort kwam om te winnen... helaas En verder de aanvallen van Basso en het gevecht Ullrich vs Rasmussen Rasmussen moet echt goed z'n best nog doen om nog als 3e te eindigen straks in Parijs.

quote:
Originally posted by Jappio
Ik heb overigens wel de klimmen van de etappe naar briancon gereden (madeleine, telegraphe en galibier) en moet wel zeggen dat mijn respect voor de renners hiermee enorm is gegroeid. Wat is dat afzien zeg.

Ik heb toen ik 15 of 16 was de Alp D'Huez beklommen. Nog nooit zo afgezien... pff.. Na de 1e haarspeldbocht was ik al helemaal kapot
Mijn vader (die vroeger een topamateur was) moest mij wel een paar keer een duwtje in de rug geven toen

Posted by Jappio on Jul-17-2005 21:18:

quote:
Originally posted by moogwai

Ik heb toen ik 15 of 16 was de Alp D'Huez beklommen. Nog nooit zo afgezien... pff.. Na de 1e haarspeldbocht was ik al helemaal kapot
Mijn vader (die vroeger een topamateur was) moest mij wel een paar keer een duwtje in de rug geven toen

Ik heb vorige week zaterdag de Marmotte gereden. Dat is een toertocht over 4 cols waarvan 3 van de buitencategorie (Glandon, Telegraphe, Galibier en eindigend op de Alpe D'Huez). Totaal iets van 175 kilometer. Kan je vertellen dat de Alpe dan inderdaad enorm zwaar is

Posted by SnuggLe on Jul-25-2005 05:11:

Einduitslag:
User Punten
SnuggLe 1410
jploveparade 1376
dj_spare 1368
alexverheij 1335
brtz 1270
Usernaam 1141

Like taking candy from a baby Told you!

Posted by jp on Jul-25-2005 13:22:

Toch redelijk dichtbij gekomen na een valse start

congrats

Posted by SnuggLe on Jul-25-2005 13:52:

quote:
Originally posted by jp
Toch redelijk dichtbij gekomen na een valse start

congrats

Ja knap van je! Je had Vino neem ik aan nog?
Ik ben de boot ingegaan met Moreau en Rasmussen. Had ik die gehad dan had ik in de top20 gezeten. Achja, je kan niet alles hebben.

Pages (3): « 1 2 [3]