TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- doelgerichte discriminatie van de Trance-scene
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by kutvolkots Nee, voor gothics. |
Straf me, de gemiddelde opvattingen van een tranceaddict zijn overigens wel een mildere vorm van die van een gothic hoor.
En die van gothics zijn een mildere form van die van een autist.
En die van de gemiddelde autist is een mildere vorm van dat van mij.
Gothics staan dus dichter bij mij dan tranceaddicts en dus zijn ze beter.
Trouwens, underground gothic muziek en trance.. precies hetzelfde op de vocalen na.
| Originally posted by kutvolkots Trouwens, underground gothic muziek en trance.. precies hetzelfde op de vocalen na. |
Ja, het is van hetzelfde commerciele niveau ja op zich. Moet kunnen.
Een gothic zal niet snel naar WT luisteren trouwens, al helemaal niet snel naar Gothic Metal, Meer naar die industriele gothic en zo en dingen als nu rave en darkwave.
Maar het klopt overigens wel wat ze zeggen hoor. Je kan je wel kleden als gothic en zo maar dan hang je de typerende naar eigen zeggen relativerende levensovertuiging nog niet aan. Als je veel van die mensen die graag gothic willen worden zou zeggen wat het echt in houd en dat het niet draait om duisterheid en satan aanbidden en wicca en al die bull zullen ze ook niet snel meer willen.
Waarom is de belgenlandse� vlag in relief en de Nederlandse niet?
| Originally posted by kutvolkots Ja, het is van hetzelfde commerciele niveau ja op zich. Moet kunnen. Een gothic zal niet snel naar WT luisteren trouwens, al helemaal niet snel naar Gothic Metal, Meer naar die industriele gothic en zo en dingen als nu rave en darkwave. Maar het klopt overigens wel wat ze zeggen hoor. Je kan je wel kleden als gothic en zo maar dan hang je de typerende naar eigen zeggen relativerende levensovertuiging nog niet aan. Als je veel van die mensen die graag gothic willen worden zou zeggen wat het echt in houd en dat het niet draait om duisterheid en satan aanbidden en wicca en al die bull zullen ze ook niet snel meer willen. |

| Originally posted by kutvolkots Waarom is de belgenlandse� vlag in relief en de Nederlandse niet? |
Ja, je hebt inderdaad heel veel mensjes van mijn leeftijd die denken dat ze duister en zwart moeten zijn om gothic te zijn, en corpsepaint en zo, maar dat is meer blackmetal en kvlt dan gothic. En dat zwarte, dat valt ook mee, donkerpaars is meer een gothic kleur dan zwart.
Ik word ook ziek van mensen die zich 666-gothic-girl of zo op forums noemen. Gothics hebben niets met 666 en het is nog altijd 616, keertje fout vertaald.
Gewoon, dat soort mensen laten andere mensen denken dat gothics draait om het aanbidden van het kwaad en het offeren van mensen. Waardoor er weer meer van dat soort nepgothjes komen en zo blijft het door gaan.
Handig toch dat Nederland plat is? Dan stoot je je teen niet als de dijken eenmaal doorbreken.
| Originally posted by kutvolkots Handig toch dat Nederland plat is? Dan stoot je je teen niet als de dijken eenmaal doorbreken. |
kvlt wel, dat spreek je uit als cult, zo noemen blackmetallers zich en tegenwoordig ook andere mensen die zich heel erg underground vinden.
Ik vind het wel grappig, ik heb ook een custom T-shirt laten drukken met de tekst er op "AVTIST�"
Wat vorstgebeten is weet ik totaal niet, ik ben ook vrij nieuw in de black metal scene.
kvlt... dus underground... en das voor alle genres???
hehehehehe kvlt-prog 
Zo had ik het nog nooit bekeken..
Nee maar kvlt slaat zeg maar op de cult waarin je leeft, wat friends/justintimberlake/vondutch is voorbreezersletjes is de kvlt voor blackmetallers zeg maar hun kvltuur.
Of misschien staat het wel voorkutvolkots
| Originally posted by kutvolkots Wat vorstgebeten is weet ik totaal niet, ik ben ook vrij nieuw in de black metal scene. |
Nee, helaesch. In den Nederlanden kennen wij die luxe niet.
| Originally posted by Dark Apostle Je verwijst duidelijk naar we men noemt Futurepop en ik vind het globaal gezien verschrikkelijk, vooral door die vocals (bv Ronan Harris van VNV Nation), EBM begint nu ook terug wat te tappen van het Futurepop-vaatje, na de tour op te gaan van industrial, en brengt dan synth-melodi�n met distorted vocals (bvb: Amduscia, Psyclon Nine, etc) en ja ik ga om met autist...goths, ik erger me wel meer en meer aan hun snobisme "je kan geen goth worden, je bent er als een geboren"...waarop ze prompt Within Temptation opzetten. Over WT gesproken, wanneer gaat Ti�sto eens iets van hun remixen? |
)
| Originally posted by websley Ach, je moet nie zo zwaar praten over die scene. Ik heb toevallig een VNV-concert bijgewoond en heb er erg van kunnen genieten. |
(btw heb ik u daar al eens niet eerder van beticht? ^^). BTW de Industrial scene drijft ook de spot met Ronan (VNV) en Stephan Groth (Apoptygma Bezerk of A Popped Zit Gone Bezerk zoals Bryan Erickson van VAC het omschrijft
)
| Originally posted by Dark Apostle Gij se godverdomde vorte frituurpopper (btw heb ik u daar al eens niet eerder van beticht? ^^). |
| Originally posted by Dark Apostle het feit dat 16 jarige die in hun "laten we onze ouders de kast opjagen"-fase zitten |
| Originally posted by Antony Nu zijn we der... ken zo'n paar meisjes waar ik vroeger mee optrok, maar dan kwamen er probleempjes thuis... enkele maanden later kwam ik ze nog eens tegen. Zwart haar, zwarte nagels, combats, overal kettingen en bandjes met ijzeren pieken op etc. spijtige zaak. |

| Originally posted by Antony Maar we zijn wel serieus afgedwaald Als ik neen zeg wanneer mensen me meevragen naar Werchter krijg ik dingen te horen als: "ochja, mister Techno me zijnen Tiesto-mp3 speler ga alleen maar naar sensation enzo zeker..." Hoe leg je die mensen uit wat Trance is? kan ze moeilijk een hele ASOT laten beluisteren... Het enige dat zij kennen is 'Techno en Lethal Industry van Tiesto' |
| Originally posted by Dark Apostle (beetje zoals de meeste mensen die naar White Sensation gingen omdat naart schijnt goed ging zijn en dan klagen dat er geen RnB wordt gedraaid) |
giere, die benk nog ni tegengekomen
Hebben jullie wel het laatste album geluisterd?
"Matter And Form"
SAMPLES:
Chrome
Endless Skies
Entropy
Homeward
Interceptor
Perpetual
Ach kom op jonges, het meeste klinkt niet eens zo slecht!!
| Originally posted by websley SAMPLES: Chrome |
Is da dan OOK frituurpop?
| Originally posted by websley Is da dan OOK frituurpop? |