TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Strike 1 - The Seduction - 22-10-2005 Brabanthallen 'S-Hertogenbosch
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by ZZandirt on Oct-21-2005 16:57:

niet een beetje te laat dan????

ah well...

Posted by Matthijs on Oct-21-2005 17:01:

Ja misschien een beetje laat, vandaar dat ze het kopen van een kaartje aan de deur zo lopen te promoten ('grote kans dat kaarten van handelaren vals zijn' en 'geen reserveringskosten')

Posted by jp on Oct-22-2005 13:56:

Vandaag van 9:00 tot 15:00 naar Fresh FM geluisterd. 12x Strike One commercial

Posted by New Wave on Oct-22-2005 14:56:

Krijgen we weer 4 Elements taferelen ?

Posted by jp on Oct-22-2005 15:12:

Watskeburt?

Posted by New Wave on Oct-22-2005 15:14:

Dat ze weer aan iedereen kaartje sgaan uitdelen. Bij elk kopje koffie bij de Shell krijg je 6 kaarten.

Posted by jp on Oct-22-2005 15:26:

Ach waarschijnlijk hebben ze hun postcode/IP bestand effe nagelopen en iedereen rond Den Bosch die ooit naar een UDC feest is geweest een (extra) kaartje gestuurd.

Het lijkt me niet dat er Strike One kaartjes bij bestelde Armin Only tickets zijn bijgevoegd

Gezien het gebeuren op Partyflock zijn er ruw geschat tienduizend kaarten verkocht. Heb je mooi een break-even point te pakken. De extra drankomzet is de winstpakker...

Posted by basvh on Oct-22-2005 19:00:

quote:
Originally posted by jp
Ach waarschijnlijk hebben ze hun postcode/IP bestand effe nagelopen en iedereen rond Den Bosch die ooit naar een UDC feest is geweest een (extra) kaartje gestuurd.

nope niks gehad hoor, kom uit omg. den bosch en kan ook wel zeggen dat ik een udc feest heb bezocht. Ook heb ik niemand hier uit de buurt gehoord over gratis kaarten.

Posted by jp on Oct-23-2005 04:43:

Hum was best druk. Het vrouwen-dj zaaltje was by far het beste

Posted by ZZandirt on Oct-23-2005 12:14:

viel inderdaad mee hoe druk het was... en jp heeft gelijk wat de vrouwen area betreft.. by far het meest relaxte om te verblijven.
Joyce Mercedes en Dana draaiden lekkere setjes. evenals de niet nader te noemen anderen. het blijft toch een mooi gezicht. zo'n lekker ding achter de draaitafels.. (en nog kunnen draaien ook.)

en laat niemand zeggen dat ik het niet heb geprobeerd: hardcore suckss
bigtime.

techno zaaltje was redelijk uit te houden.. (behalve dat ik de kwaliteit van het geluid wat magertjes vond. het was er gewoon te klein vlgs mij... ) maar billy nasty en marco nastic.. ach ik heb ze slechter meegemaakt. (en nu heb ik het niet over de bovenstaande hardcore.)

hardstyle area heb ik niet echt levendige herrinneringen aan. zal wel niet het herinneren waard zijn geweest. oh jawel.. dat de aankleding heel magertjes was.. geef mij een ton en ik doe het beter: een ontzettend groot frame ophangen met alleen vier moving heads erin en wat stroboscopen... dat was de aankleding van de hardstyle geloof ik. en 3 magere lasertjes. soit...

de aankleding van de ladies only area was beduidend beter. het leek wel of ze tot een uur of 4 's middags bezig waren met die area, om er vervolgens achter te komen dat ze nog 3 areas moeten doen. en de techno was gewoon techno... nothing fancy... paar lampies e.d. zoals techno moet zijn... donker en rokerig.)

de hardcore area bleek wel the main attraction.. veel drukker dan de rest en ook wel redelijk aangekleed... ALLEEN DIE K*THERRIE!!!!

en hulde aan Tamara die zo aardig was om mij een jointje te laten draaien. (saved my live... really) (ik werd verliefd op 'r totdat d'r vriendje erbij kwam zitten ....)

in het algemeen: behoorlijk goeie sfeer.. veeeeel grote ogen en kauwende kaken.. veel lonsdale en "de puta madre", "FBI"-shirtjes. en te dikke vrouwen in te kleine hempies. en 2 euri voor de plee.
:whip

leuk avondje gehad... that's it really.

Posted by jp on Oct-23-2005 17:17:

Leuk weer die reacties op Flock

quote:
Heeft iemand dat neukende stelletje nog gezien in de plees trouwens????? Sta ik lekker op de plee, knalt er in ene een deur open, zit daar een chickie ff tekeer te gaan op een gozer helemaal top zeg ik ....die gozer had de meest heftige smile OOIT! Deur ging weer met grote snelheid dicht en bleef nog een tijdje dicht

Posted by ZZandirt on Oct-23-2005 17:46:

DAT WAS IK!!!

Posted by jp on Oct-23-2005 17:51:

Het podium is een andere plek dan de wc hoor

Posted by Matthijs on Oct-24-2005 14:46:

quote:
Originally posted by ZZandirt
en 2 euri voor de plee.
:whip

Serieus!!? Dat is dan wel echt belachelijk!

Posted by basvh on Oct-24-2005 15:01:

quote:
Originally posted by Matthijs
Serieus!!? Dat is dan wel echt belachelijk!

waarschijnlijk 1 keer 2 euro betalen en dan heel de avond vrij pissen. Zelfde als bij extrema feesten

Posted by ZZandirt on Oct-24-2005 15:51:

quote:
Originally posted by basvh
waarschijnlijk 1 keer 2 euro betalen en dan heel de avond vrij pissen. Zelfde als bij extrema feesten

correct... maar tel al dat soort dingen bij de entree van 29 euro op (5 euri kluisje) en het blijkt opeens niet meer zo spotgoedkoop....

2 euro is toch wel flink zeiken hoor... je maakt mij niet wijs dat het exploiteren van die toiletten voor een avondje.. 20.000 lost...
ik vind dat toiletten bij het gebouw horen. daar betaal je tenslotte voor... dit wordt weer zo'n melkkoe....
boehoe!!!

Posted by jp on Oct-24-2005 17:43:

Tja... voor straf tegen de muur ipv in de pot

Posted by basvh on Oct-24-2005 20:04:

quote:
Originally posted by ZZandirt
correct... maar tel al dat soort dingen bij de entree van 29 euro op (5 euri kluisje) en het blijkt opeens niet meer zo spotgoedkoop....

2 euro is toch wel flink zeiken hoor... je maakt mij niet wijs dat het exploiteren van die toiletten voor een avondje.. 20.000 lost...
ik vind dat toiletten bij het gebouw horen. daar betaal je tenslotte voor... dit wordt weer zo'n melkkoe....
boehoe!!!

idd vind betalen voor zeiken zo kut. vooral als het bier verkeerd valt en je om het half uur moet. Op zich vind ik het systeem van 1 keer 2 euro betalen handiger dan elke keer 50 cent

Posted by Hitman on Oct-24-2005 22:31:

Op het eind bij Extrema Outdoor zagen we in een wigwam een vent staan die 2 mega lekkere snollen stond te berijden. Wat een held zeg! (hij kreeg dan ook van een man of 20 een daverend applaus toen hij naar buiten kwam)

Posted by jp on Oct-24-2005 22:36:

plaatjes of hjb

Posted by ZZandirt on Oct-25-2005 07:23:

quote:
Originally posted by Hitman
Wat een held zeg!

dat was ik!!

Pages (3): « 1 2 [3]