TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw album Armin van Buuren
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Leuk album, ga 'm zeker kopen.
Empty State en Zocalo zijn gewoon vet. Shivers en Senenirty zijn gewoon goede trancers voor op de radio en Wall Of Sound is een supervette intro tune. De Rest ken ik nog niet goede genoeg 
Maar ik ben nog nooit echt onder de indruk geraakt van
een artist album. Geef mij maar een vette mix-compilatie.
| quote: |
| Originally posted by moogwai Maar ik ben nog nooit echt onder de indruk geraakt van een artist album. Geef mij maar een vette mix-compilatie. |
Just be is van Ti�sto, dat is reden genoeg voor mij om het te haten zonder het gehoord te hebben.
| Originally posted by kutvolkots Just be is van Ti�sto, dat is reden genoeg voor mij om het te haten zonder het gehoord te hebben. |
Dank je, het is geen baan maar een kunst.
Tja gelukkig verschillen onze kunst smaken dan
Plufiformiteit is een goed iets, cultuur niet. Eetbare slipjes ook niet.
Net terug van vakantie en check nu Armin zijn album en het klinkt allemaal wel lekker. Bij Golddigger en Gypsy moest ik ook wel even aan UR denken. Jammer van Shivers en Serenity want de rest is echt beter. De uitschieter van dit album is voor mij toch echt Empty State, daar klopt het totaal plaatje gewoon en wijkt armin af van z'n gebruikelijke sound.
Maar idd het is niet een wereld album, of de rest moet nog enorm groeien in de tijd. De andere tracks hebben niet de werking die de tracks op Just be wel hadden (ook al was dat ook niet het beste van het beste). Het klinkt allemaal goed maar het mist net iets. Bij just be hadden de tracks net even wat verfijndere sounds en effectjes waardoor het net wat interresanter werd dan wat armin er nu van gemaakt heeft.
Het is iniedergeval beter dan dat ik in eerste instantie verwacht had en er staat sinds lange tijd weer een Armin track op repeat, Empty State!
Ik ga het album pas checken als hij in de winkel ligt, een keer lekker ouderwets doen 
| Originally posted by kutvolkots Just be is van Ti�sto, dat is reden genoeg voor mij om het te haten zonder het gehoord te hebben. |
| Originally posted by @win Ik ga het album pas checken als hij in de winkel ligt, een keer lekker ouderwets doen |

| Originally posted by Phortastic Ulrich Schnauss - A Strangely Isolated Place Trafik - Bullet JDS - The Adventures Of The Purple Funky Monkey Orkidea - Taika - Selected Works �98 - �03 Mirco De Govia - Chronoscale Pole Folder - Zero Gold B.I.G. - Mindscapes om er maar even 7 te noemen... |
| Originally posted by moogwai Eerlijk gezegd ken ik er geen ��n van. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij kunnen boeien |
WoW - Don't look now was ik idd ook nog vergeten.
| Originally posted by moogwai Eerlijk gezegd ken ik er geen ��n van. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij kunnen boeien |
ik ken ze alle 6, en ze zijn stuk voor stuk een kut vol met kots, zo slecht 
| Originally posted by kutvolkots Plufiformiteit is een goed iets, cultuur niet. Eetbare slipjes ook niet. |

Waarschijnlijk albums van DJ Jean 
Geef mij dan maar Charlottenburg van Charly Lownoise & Mental Theo of Party Animals - Good Vibrations. Dit zijn pas albums!
(ja, serieus, deze heb ik echt veel geluisterd! Zeker vaker dan alle albums van Tiesto, Armin en Ferry bij elkaar
).
Maar ff ontopic. Empty State, en ZoCola zijn toch echt wel vette tunes!
lache kan je wat je wil, maar die mixcds vna jean ownen altijd de pan uit
Wat ik goede cds vind? Chicane - Far from the maddening crowd, ATB - No silence (ja staan echt hele goede chillers op), Tiefschwartz - Eat books vind ik erg appart, maar staan echt leuke originele nummers op, Bloom van G&D (tja mix album, of gewoon album) vind ik gewoon erg goede cd, zijn nog wel meer cds die ik goed vind
Just be van tiesot vond ik echt slecht, zn 1e was echt gaaf. 76 vind ik ook goed album, en shiver ook, ik zie qua kwaliteit geen verschil tussen deze albums, oja fc - right of way is ook lekker
| Originally posted by DJ_Siesta lache kan je wat je wil, maar die mixcds vna jean ownen altijd de pan uit |
fuck van buuren hes shit
Man, denk je dat ik echt denk dat je het uitspreekt als plufiformiteit, iedere aap weet dat de r naast de f op het toetsenbord zit.
| Originally posted by kutvolkots Man, denk je dat ik echt denk dat je het uitspreekt als plufiformiteit, iedere aap weet dat de r naast de f op het toetsenbord zit. |
Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit.
Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt.
En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn.
| Originally posted by kutvolkots Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit. Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt. En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn. |