TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw album Armin van Buuren
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by moogwai on Jul-20-2005 19:26:

Leuk album, ga 'm zeker kopen.

Empty State en Zocalo zijn gewoon vet. Shivers en Senenirty zijn gewoon goede trancers voor op de radio en Wall Of Sound is een supervette intro tune. De Rest ken ik nog niet goede genoeg

Maar ik ben nog nooit echt onder de indruk geraakt van
een artist album. Geef mij maar een vette mix-compilatie.

Posted by Phortastic on Jul-20-2005 19:52:

quote:
Originally posted by moogwai

Maar ik ben nog nooit echt onder de indruk geraakt van
een artist album. Geef mij maar een vette mix-compilatie.

Ulrich Schnauss - A Strangely Isolated Place
Trafik - Bullet
JDS - The Adventures Of The Purple Funky Monkey
Orkidea - Taika - Selected Works �98 - �03
Mirco De Govia - Chronoscale
Pole Folder - Zero Gold
B.I.G. - Mindscapes

om er maar even 7 te noemen...

Posted by kutvolkots on Jul-21-2005 13:28:

Just be is van Ti�sto, dat is reden genoeg voor mij om het te haten zonder het gehoord te hebben.

Posted by Asperge on Jul-21-2005 13:29:

quote:
Originally posted by kutvolkots
Just be is van Ti�sto, dat is reden genoeg voor mij om het te haten zonder het gehoord te hebben.

Pfff, kansloze opmerking, past wel bij je eigenlijk.

Posted by kutvolkots on Jul-21-2005 13:38:

Dank je, het is geen baan maar een kunst.

Posted by Asperge on Jul-21-2005 13:39:

Tja gelukkig verschillen onze kunst smaken dan

Posted by kutvolkots on Jul-21-2005 14:13:

Plufiformiteit is een goed iets, cultuur niet. Eetbare slipjes ook niet.

Posted by MaGiKaL_MiKe on Jul-21-2005 18:13:

Net terug van vakantie en check nu Armin zijn album en het klinkt allemaal wel lekker. Bij Golddigger en Gypsy moest ik ook wel even aan UR denken. Jammer van Shivers en Serenity want de rest is echt beter. De uitschieter van dit album is voor mij toch echt Empty State, daar klopt het totaal plaatje gewoon en wijkt armin af van z'n gebruikelijke sound.

Maar idd het is niet een wereld album, of de rest moet nog enorm groeien in de tijd. De andere tracks hebben niet de werking die de tracks op Just be wel hadden (ook al was dat ook niet het beste van het beste). Het klinkt allemaal goed maar het mist net iets. Bij just be hadden de tracks net even wat verfijndere sounds en effectjes waardoor het net wat interresanter werd dan wat armin er nu van gemaakt heeft.

Het is iniedergeval beter dan dat ik in eerste instantie verwacht had en er staat sinds lange tijd weer een Armin track op repeat, Empty State!

Posted by @win on Jul-22-2005 17:47:

Ik ga het album pas checken als hij in de winkel ligt, een keer lekker ouderwets doen

Posted by Phortastic on Jul-22-2005 17:56:

quote:

je nickname is ook reden genoeg voor mij om je op ignore te zwieren zonder je ook maar ooit gehoord te hebben.

Posted by moogwai on Jul-22-2005 19:23:

quote:
Originally posted by @win
Ik ga het album pas checken als hij in de winkel ligt, een keer lekker ouderwets doen

Ik ga 'm ook zeker kopen. Daarna meteen rippen en dan krijgt Shivers een mooi plekje naast 76 en dan raak ik nooit meer aan, want ik luister toch alleen nog maar naar mp3's

quote:
Originally posted by Phortastic
Ulrich Schnauss - A Strangely Isolated Place
Trafik - Bullet
JDS - The Adventures Of The Purple Funky Monkey
Orkidea - Taika - Selected Works �98 - �03
Mirco De Govia - Chronoscale
Pole Folder - Zero Gold
B.I.G. - Mindscapes

om er maar even 7 te noemen...

Eerlijk gezegd ken ik er geen ��n van. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij kunnen boeien

Posted by eieregooie on Jul-22-2005 22:01:

quote:
Eerlijk gezegd ken ik er geen ��n van. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij kunnen boeien

Mirco toch wel? Ook een aardig album vinnik die van Probspot en van Way Out West.

Posted by Phortastic on Jul-23-2005 16:19:

WoW - Don't look now was ik idd ook nog vergeten.

Posted by Phortastic on Jul-23-2005 16:25:

quote:

dus omdat je er geen 1 van kent ga je er van uit dat ze je niet kunnen boeien? Verkeerde instelling

Posted by Siesta on Jul-23-2005 16:39:

ik ken ze alle 6, en ze zijn stuk voor stuk een kut vol met kots, zo slecht

Posted by BaRTeZ on Jul-23-2005 16:48:

quote:
Plufiformiteit is een goed iets, cultuur niet. Eetbare slipjes ook niet.

Gast, dat je stoer wilt praten OK. Maar typ je dure, moeilijke woorden dan in ieder geval goed: pluriformiteit.

En Siesta, wat vind jij goede albums dan? (Behalve Shivers, lol)

Posted by Phortastic on Jul-23-2005 16:53:

Waarschijnlijk albums van DJ Jean

Posted by moogwai on Jul-23-2005 17:27:

Geef mij dan maar Charlottenburg van Charly Lownoise & Mental Theo of Party Animals - Good Vibrations. Dit zijn pas albums!

(ja, serieus, deze heb ik echt veel geluisterd! Zeker vaker dan alle albums van Tiesto, Armin en Ferry bij elkaar ).

Maar ff ontopic. Empty State, en ZoCola zijn toch echt wel vette tunes!

Posted by Siesta on Jul-23-2005 17:30:

lache kan je wat je wil, maar die mixcds vna jean ownen altijd de pan uit

Wat ik goede cds vind? Chicane - Far from the maddening crowd, ATB - No silence (ja staan echt hele goede chillers op), Tiefschwartz - Eat books vind ik erg appart, maar staan echt leuke originele nummers op, Bloom van G&D (tja mix album, of gewoon album) vind ik gewoon erg goede cd, zijn nog wel meer cds die ik goed vind

Just be van tiesot vond ik echt slecht, zn 1e was echt gaaf. 76 vind ik ook goed album, en shiver ook, ik zie qua kwaliteit geen verschil tussen deze albums, oja fc - right of way is ook lekker

Posted by Phortastic on Jul-23-2005 18:07:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
lache kan je wat je wil, maar die mixcds vna jean ownen altijd de pan uit

Posted by antz66 on Jul-23-2005 18:16:

fuck van buuren hes shit

Posted by kutvolkots on Jul-25-2005 12:17:

Man, denk je dat ik echt denk dat je het uitspreekt als plufiformiteit, iedere aap weet dat de r naast de f op het toetsenbord zit.

Posted by BaRTeZ on Jul-25-2005 12:23:

quote:
Man, denk je dat ik echt denk dat je het uitspreekt als plufiformiteit, iedere aap weet dat de r naast de f op het toetsenbord zit.

boven

Posted by kutvolkots on Jul-25-2005 12:30:

Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit.

Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt.

En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn.

Posted by HiGH_NrG on Jul-25-2005 13:05:

quote:
Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit.

Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt.

En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn.

Wijsneus...

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »