TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- McDonalds Policy
Pages (3): « 1 2 [3]
allvarligt Mind: S�lj storyn till expressen! Eller l�t mig g�ra det s� splittar vi cashen! Jag har kontakter f�r det!!!
har inte l�st igenom hela tr�den men, kan man inte �tervinna handsakrna d�? sj�lvklart m�ste man ju vara r�dd s� det inte sprids bakterier och grejer.. som man samtidigt m�ste vara r�dd om milj�n 
observera att tr�den �r 2 �r gammal!
sipo o aendy: tackar! 
P� 2 veckor har jag lyckats �ta McMat 7 g�nger, dvs i genomsnitt varannan dag. Borde kanske sluta med det eller? 
| quote: |
| Originally posted by nekholm P� 2 veckor har jag lyckats �ta McMat 7 g�nger, dvs i genomsnitt varannan dag. Borde kanske sluta med det eller? |
| Originally posted by reveal (detta verkar vara r�tt tr�d f�r min fr�ga) vad �r grejen med mcdolands nya friterade "baconbitar-i-sm�lt-ost"-bitar? hur nyttigt p� en skala kan det vara? har iofs inte smakat dem, men de ser verkligen inte goda ut p� reklamen... |
)
jag skrattar �t mcdonalds drogpolicy... jag har sj�lv jobbat n�r en arbetskamrat kom in klockan 7 p� morgonen, �gon som tefat...sa att han inte hade sovit p� tre n�tter och ville jobba....o det var inga problem 
N�ja... jag har iaf sagt upp mig p� donken nu s� jag jobbar bara p� donken m�naden ut...sen �r jag av med den d�r h�lan!!!!!
| Originally posted by reveal observera att tr�den �r 2 �r gammal! sipo o aendy: tackar! |
| Originally posted by sipowitz Hmmsi johan, jag b�rjar bli allvarligt r�dd nu... hur kommer det sig att du kommer ih�g att det fanns en 2 �r gammal tr�d om mcdonalds och plockar upp den f�r att st�lla en fr�ga.. |
| Originally posted by reveal s�kte p� "mcdonalds" |
De �r ju f�r fan idioter p� McDonalds (syftar inte p� de som arbetar och v�nder burgare). Ta bara sugr�ren som �r pappersf�rpackade som ett exempel...HALL� I M�SSAN...mathelvetet hinner kallna innan man pillat upp sugr�ret...och snart ska man beh�va ta mig sig en str�lningss�ker uniform f�r att f� anv�nda toaletterna.
Fan det h�r �r ju l�jligt.
| Originally posted by tjockis hur farligt �r det egentligen med lite snor fr�n en anst�lld som kanske dessutom spottar � l�gger bajs i maten n�r du inte ens vet om det? du f�r juh aldrig reda p� hur det ser ut i k�ken... det man inte vet tar man inte skada av hellre att folk forts�tter s� som dom har gjort s� l�nge restauranger har funnits �n att dom b�rjar f�rbruka miljontals plasthandskar som dessutom inte ens kommer bytas s� ofta eftersom kockar � serveringspersonal i regel �r ganska �ckliga och eftersom en hel del mcdonaldsrestauranger s�kert inte kommer r�kna in s�nt i sin budget � d�rf�r inte k�pa nya s� ofta som de bordeallts� kommer det vara MINST lika mycket �ckel och p�ckel hur dom �n g�r med handskarna ...typ |
| fast det �r klart......de h�nder att man tar upp ett br�d fr�n golvet och torkar av det n�r man �r stressad m�ste jag erk�nna det f�r typ alla.....ajaj |
| Originally posted by DJ_Laszlo Personligen ska jag nog t�nka mig f�r n�sta g�ng jag �r sugen p� MC. Tacka vet jag gatuk�k. |
folk �r lata och �ckliga p� precis alla restauranger. Gatuk�k kan juh vara bra eftersom du kan se p� medans dom lagar maten...
| Originally posted by mindshooter N�ja... jag har iaf sagt upp mig p� donken nu s� jag jobbar bara p� donken m�naden ut...sen �r jag av med den d�r h�lan!!!!! |
| Originally posted by mindshooter tro inte att det �r b�ttre n�gon annanstans bara folk �r lata och �ckliga p� precis alla restauranger. Gatuk�k kan juh vara bra eftersom du kan se p� medans dom lagar maten... |
Gatuk�k kn�cker ! Det k�nns mer som mat, �n Mcdonalds burgare. Jag �ter s�kert p� gatuk�k 2-3 ggr/vecka, med tanke p� mina sena arbetstider. S�l�nge gatuk�ket �r fr�scht, vilket man oftast ser redan fr�n utsidan, k�nns det som ett betydligt b�ttre alternativ en donken.
| Originally posted by lonne Gatuk�k kn�cker ! Det k�nns mer som mat, �n Mcdonalds burgare. S�l�nge gatuk�ket �r fr�scht, vilket man oftast ser redan fr�n utsidan, k�nns det som ett betydligt b�ttre alternativ en donken. |