TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta t-shirts - Betaling
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
jeuj 
nog iet positief aan mn ziek weekend 
Ik heb mijn exemplaar al
Very nice 
| quote: |
| Originally posted by Lady_LizzY Ik heb mijn exemplaar al Very nice |
Mijn is vandaag aangekomen.
Mooi, alleen wat groot. 
Als er iemand mijn XL wil ruilen tegen zijn L, stuur een PM'ke. 
Bedankt voor de Tshirt jongens, mooi gewerkt.
Ik heb de mijnen ook
Bedankt Benny !!
hah, ik mijne nog nie 
Heb de mijne ook juist binnen gekregen 
Bedankt Benny !
Got it
thanx
aangekomen!
ben ik nu een echte BETA?! 
| Originally posted by Real Mijn is vandaag aangekomen. Mooi, alleen wat groot. ![]() |

ook aangekregen thx Benny en Tom voor alle moeite! Toppie! 
Vroeger stond B&C nochtans gekend voor kleine maten. Maar dat is blijkbaar volledig geswitched 
ik heb mijn vandaag gekrege 
ziet er echt nice uit
Thx!!
Yup mijne ook aangekregen. Merci!
ze zien er goed uit en kwaliteit is meer dan ok 
Kan ik nog t-shirts bestellen en zo ja, kun je dan eens een fotoke van nen T-shirt posten?

| Originally posted by diddi Kan ik nog t-shirts bestellen en zo ja, kun je dan eens een fotoke van nen T-shirt posten? |
Zo groot en breed ben ik nu ook niet 
| quote: | ||
| Originally posted by djcresto ik heb nog nen xxl op overschot
|
| Originally posted by diddi Kan ik nog t-shirts bestellen en zo ja, kun je dan eens een fotoke van nen T-shirt posten? |
Net thuis van weekje kot, en T-shirt lag mooi te wachten
Thanks Tom en Benny!!
Ik denk da'k hem ga dragen op Highlite 
Ik droeg mijn shirt vandaag eens in de les... ik kreeg verrassend genoeg toch 3 reacties; wel debiel natuurlijk
1) Wa is da "Trance"?
2) Is trance nie da psychedelisch genre van druggebruikers ?
3) Hij: Cool, een trance t-shirt. Ik luister ook naar trance
Ikke: Ah nice, naar wat dan allemaal ?
Hij: Tranceball, trancelucent, trancescape, ... --> hij noemde gewoon alles op waar trance in voorkwam; en toen ik zei dat ik da belachelijke groepen vond en nie trance representatief zijn verstond hij et nie 
Wat bestaan er toch veel trancekenners 
Wow, kijk wat ik vond in de Van Dale
tran�ce1 (de ~, ~s)
1 toestand van gewijzigd bewustzijn waarbij bovennatuurlijke dingen ervaren worden => hypnose
2 toestand van geestvervoering => extase
trance2 (de ~)
1 stroming in de housemuziek, rustige variant van techno
tech�no (de ~ (m.))
1 housemuziek die elektronisch wordt gemaakt
house (~ (v.))
1 popmuziek die gebruik maakt van drumcomputers, synthesizers en andere elektronische muziekinstrumenten => house
| Originally posted by Push2005 Ik droeg mijn shirt vandaag eens in de les... ik kreeg verrassend genoeg toch 3 reacties; wel debiel natuurlijk 1) Wa is da "Trance"? 2) Is trance nie da psychedelisch genre van druggebruikers ? 3) Hij: Cool, een trance t-shirt. Ik luister ook naar trance Ikke: Ah nice, naar wat dan allemaal ? Hij: Tranceball, trancelucent, trancescape, ... --> hij noemde gewoon alles op waar trance in voorkwam; en toen ik zei dat ik da belachelijke groepen vond en nie trance representatief zijn verstond hij et nie ![]() Wat bestaan er toch veel trancekenners |
Hello,
hoe zien die shirts eruit? Bestellen gaat echt niet meer?
Ieder heeft zijn favoriete muziekkeuze natuurlijk. Als je zegt dat r&b zuigt, en ze vragen enkele r&b artiesten op te noemen dan sta je ook met je mond vol tanden zeker als je enkel de commerci�le r&b artiesten kent.
En op www.r&baddict.com/forums zullen ze je dan ook als mongool bestempelen.
| Originally posted by FredNova Wow, kijk wat ik vond in de Van Dale tran�ce1 (de ~, ~s) 1 toestand van gewijzigd bewustzijn waarbij bovennatuurlijke dingen ervaren worden => hypnose 2 toestand van geestvervoering => extase |