TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- verslaafd
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben �cht verslaafd aan muziek, chocolade en Zehra, zelfs na herziening van de definities |
Verslaafd aan alles over Star Wars (lezen, kijken, verzamelen), Trance & 80's music (wat op welk moment hangt van de mood af),
en nu al een verslaving .. zeker My Love

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.