TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Progressive Breaks!!!
Pages (3): « 1 2 [3]
Hm het gaat al weken goed, en dan net voor de mod weggaat gooi je lekker olie op zn vuurtje.. ik wed dat ie terug komt 
Graag binnen een week, daarna ga ik weg en ik wil geen post missen
Blijkbaar ging het niet goed, want het regende klachten
En gezien z'n reactie in pm denk ik niet dat we ons ergens druk om hoeven te maken...
| quote: |
| Originally posted by Mindphaser Om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n voorstander van het bannen van mensen aangezien ik altijd anderen probeer te respecteren, hoe anders ze ook zijn.... |
de beste producer is Tim Fretwell, naar mijn mening.
Droevig voor mijn taal.
Idd Onno,wisdom! 
Verder leren dit soort mensen pas ECHT als ze eindelijk eens iets gaan meemaken in hun bekrompen leven dus meer energie in welke vorm dan ook aan zo'n iemand geven is beneden nivo,ban correct voor de TA samenleving.
Verder vind ik dat high nogwattes gelijk heeft qua dat dikgedrukte geneuzel op niks af van die progressive kenner.
Deze knul wilt zich onderscheiden van de rest dmv irritant doen dus waarschijnlijk is ie idd 15,of gewoon een aandachttrekker,en dat blijven zowieso altijd kinderen.
deze gast houdt nooit op, ik had hem al op t.nu permanent gebanned een aantal weken geleden.
waarschijnlijk is hij nu al weer bezig op een ander forum.
over dattie met ziektes scheld dat mensen daar ineens moeilijk over doen vind ik wel raar. ik heb die remy d hier nl ook met allerlei varianten zien strooien.. en toen kwam er nix 
| Originally posted by d-miurge de beste producer is Tim Fretwell, naar mijn mening. Droevig voor mijn taal. |
| Originally posted by ahp2002 over dattie met ziektes scheld dat mensen daar ineens moeilijk over doen vind ik wel raar. ik heb die remy d hier nl ook met allerlei varianten zien strooien.. en toen kwam er nix |
| Originally posted by ahp2002 deze gast houdt nooit op, ik had hem al op t.nu permanent gebanned een aantal weken geleden. waarschijnlijk is hij nu al weer bezig op een ander forum. over dattie met ziektes scheld dat mensen daar ineens moeilijk over doen vind ik wel raar. ik heb die remy d hier nl ook met allerlei varianten zien strooien.. en toen kwam er nix |
http://appelsoep.web-log.nl/log/2923983
die knul is echt gewoon gestoord zeg!
Zeg vinden jullie prog breaks nu ook zo leuk
Trouwens ik hoorde hier een tijdje terug allemaal goed nieuws over die gasten van Shiloh. Ik hoor daar nooit meer iets van. Is dat niks meer ofzo?
Ik sluit me helemaal aan bij Donna (dat ik dat ooit nog zeggen mag
) en Onno 
| Originally posted by @win Zeg vinden jullie prog breaks nu ook zo leuk Trouwens ik hoorde hier een tijdje terug allemaal goed nieuws over die gasten van Shiloh. Ik hoor daar nooit meer iets van. Is dat niks meer ofzo? |