TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מוזיקה ישראלית!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by dj alonzo on Dec-26-2001 13:39:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב

והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל

על הפנים!!!!!!!!


...חחחחח... לא ראיתי את הפרסומת הזאת אחי, אבל כנראה שלא הפסגתי הרבה


Posted by Hell_Copter on Dec-26-2001 13:47:

quote:
Originally posted by dj alonzo


...חחחחח... לא ראיתי את הפרסומת הזאת אחי, אבל כנראה שלא הפסגתי הרבה


באמת אבל באמת שלא
עזוב את מי שעשה את הפרסומת

אבל שוניל!?!
צריך להכנס במי שהמציא את זה!!!!!


Posted by dj alonzo on Dec-26-2001 13:48:

!באמת.. אם מישהו היה בא אליי ושואל אותי אם אני רוצה שוניל הייתי בועט בו


Posted by Dj Moriano on Dec-26-2001 14:41:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב

והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל

על הפנים!!!!!!!!


ראיתי אותה אותמול פרסומת מפגרת לאללה,
חשבתי שיביאו איזה צירוף טוב פתאום אני רואה

שוניל


Posted by dj alonzo on Dec-26-2001 14:45:

חחחח... עשינו מהט'רד הזה ט'רד על פרסומות


Posted by DjChook on Dec-26-2001 17:29:

אין יותר גרוע מ

"LICK IT TO THE SMOL"
"THIS IS SO TAIM"

יופלה על הזין !


Posted by m0sh on Dec-26-2001 20:53:

אין כמו

טים טם בחלב!


Posted by m0sh on Dec-27-2001 17:56:

חשבתם על הסטארט אפ

סיגריית שוקולד?


Posted by DjChook on Dec-27-2001 18:26:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חשבתם על הסטארט אפ

סיגריית שוקולד?


אין כזה דבר כבר?


Posted by m0sh on Dec-27-2001 18:29:

אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד...


סיגריות שוקלוד יש דבר כזה


Posted by DjChook on Dec-27-2001 18:30:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד...


סיגריות שוקלוד יש דבר כזה


אחי, יש לך סטראטאפ!


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2001 20:28:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד...


סיגריות שוקלוד יש דבר כזה


מה זה ייתן?!
עוברים ממשהו ממכר אחד למשהו ממכר אחר

ומה יקרה? ידליקו אותן והשוקולד ימס?
אני לא תומך בזה
אבל אם תטרך עזרה בהפצה מוש
אני איתך לאורך כל הדרך


Posted by m0sh on Dec-27-2001 20:32:

זה לא ימכר כי אין ניקוטין או דברים מזיקים

זה רק ישמין קצת אם לוקחים הרבה...


Posted by Dj Black on Dec-27-2001 20:36:

יפה יפה....רעיון טוב

אבל מי הטמבל שיוציא על זה כסף?!?!...


Posted by DjChook on Dec-27-2001 20:46:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה לא ימכר כי אין ניקוטין או דברים מזיקים

זה רק ישמין קצת אם לוקחים הרבה...


להשמין זה רע

BELIEVE ME


Posted by Hell_Copter on Jan-03-2002 10:31:

לא אכפת לי ממש מה תגידו
אבל יש איזה שיר

מוניקה סקס - גשם חזק

אני פשוט חולה עליו!!!!
משמיעים אותו בהפסקות הרבה
איזה שיר יפה
תורידו אותו


Posted by m0sh on Jan-03-2002 14:05:

quote:
Originally posted by DjChook


להשמין זה רע

BELIEVE ME


לא באמת

אבל נגיד תקח כמה זה כמו לאכול חטיף שוקולד....

אין לי בעיות שומן

יש לי בערך 11 אחוז שומן מכל הגוף
בדקתי היום


Posted by Hell_Copter on Jan-03-2002 21:17:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


לא באמת

אבל נגיד תקח כמה זה כמו לאכול חטיף שוקולד....

אין לי בעיות שומן

יש לי בערך 11 אחוז שומן מכל הגוף
בדקתי היום


מצבך ממש טוב!!
11 אחוזי שומן זה טוב!!
אמרו לי שספורטאי חייב בין 5-15 אחזוי שומן או משהו כזה
אין לי מושג כמה יש לי


Posted by arik on Jan-04-2002 19:01:

חחחחח
מוזיקה ישראלית אתם לא רצינים
לפי דעתילא צריך לתת לישראלים מיקרופון שישרו שישאירו את זה לתותחים מחול
למרות שיש כמה שירים ישראלים טובים אבל זה נדיר
זה הדעה שלי


Posted by arik on Jan-05-2002 09:26:

אישית חוץ מכמה שירים ישראלים קלאסים טובים
אני שונא מוזיקה ישראלית
פשוט אני לא מסוגל להקשיב לזה


Posted by m0sh on Jan-05-2002 11:04:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


מצבך ממש טוב!!
11 אחוזי שומן זה טוב!!
אמרו לי שספורטאי חייב בין 5-15 אחזוי שומן או משהו כזה
אין לי מושג כמה יש לי


15 אחוז ופחות

יכל להיות לי אפילו פחות

אבלך לא התאמנתי חודש לא שזה כל כך השפיע חודש והפך את השרירים לשומן

אבל עדיין 11 בערך זה לא בדיוק מדיוק אבל זה משהו כזה


Posted by Hell_Copter on Jan-05-2002 15:18:

מתחת ל 15 זה טוב מאוד!!
אתה לא צריך להיות שחיף בלי טיפת שומן
זה ממש לא בריא
אתה צריך שיהיה לך טיפה שומן


Posted by DjChook on Jan-05-2002 15:58:

איך לעזאזל בודקים כמה אחוז שומן יש לך ?


Posted by m0sh on Jan-05-2002 17:30:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מתחת ל 15 זה טוב מאוד!!
אתה לא צריך להיות שחיף בלי טיפת שומן
זה ממש לא בריא
אתה צריך שיהיה לך טיפה שומן


מתחת ל15 אחוז שומן לא אומר שאתה שחיף......

שרירים זה לא שומן

יש לי שרירים ולא שומן


Posted by Hell_Copter on Jan-05-2002 20:49:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מתחת ל15 אחוז שומן לא אומר שאתה שחיף......

שרירים זה לא שומן

יש לי שרירים ולא שומן


לא אמרתי מתחת שמתחת ל 15 זה שחיף
אני אומר שבין 5 ל 15 זה מצוין!!!!
לא קשור אם מה שיש לך זה שרירים או עצמות
מבין?


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.