TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מוזיקה ישראלית!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו עם הצירופים והכל דרקון+רכבת=דרכבת מגנט+זבוב=מגנוב והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת שוקולד+וניל=שוניל על הפנים!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo ...חחחחח... לא ראיתי את הפרסומת הזאת אחי, אבל כנראה שלא הפסגתי הרבה |
!באמת.. אם מישהו היה בא אליי ושואל אותי אם אני רוצה שוניל הייתי בועט בו
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו עם הצירופים והכל דרקון+רכבת=דרכבת מגנט+זבוב=מגנוב והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת שוקולד+וניל=שוניל על הפנים!!!!!!!! |
חחחח... עשינו מהט'רד הזה ט'רד על פרסומות
אין יותר גרוע מ
"LICK IT TO THE SMOL"
"THIS IS SO TAIM"
יופלה על הזין !
אין כמו
טים טם בחלב!
חשבתם על הסטארט אפ
סיגריית שוקולד?
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חשבתם על הסטארט אפ סיגריית שוקולד? |
אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד...
סיגריות שוקלוד יש דבר כזה
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד... סיגריות שוקלוד יש דבר כזה |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד... סיגריות שוקלוד יש דבר כזה |
זה לא ימכר כי אין ניקוטין או דברים מזיקים
זה רק ישמין קצת אם לוקחים הרבה...
יפה יפה....רעיון טוב
אבל מי הטמבל שיוציא על זה כסף?!?!...

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN זה לא ימכר כי אין ניקוטין או דברים מזיקים זה רק ישמין קצת אם לוקחים הרבה... |
לא אכפת לי ממש מה תגידו
אבל יש איזה שיר
מוניקה סקס - גשם חזק
אני פשוט חולה עליו!!!!
משמיעים אותו בהפסקות הרבה
איזה שיר יפה
תורידו אותו
| quote: |
| Originally posted by DjChook להשמין זה רע BELIEVE ME |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN לא באמת אבל נגיד תקח כמה זה כמו לאכול חטיף שוקולד.... אין לי בעיות שומן יש לי בערך 11 אחוז שומן מכל הגוף בדקתי היום |
חחחחח
מוזיקה ישראלית אתם לא רצינים
לפי דעתילא צריך לתת לישראלים מיקרופון שישרו שישאירו את זה לתותחים מחול
למרות שיש כמה שירים ישראלים טובים אבל זה נדיר
זה הדעה שלי
אישית חוץ מכמה שירים ישראלים קלאסים טובים
אני שונא מוזיקה ישראלית
פשוט אני לא מסוגל להקשיב לזה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מצבך ממש טוב!! 11 אחוזי שומן זה טוב!! אמרו לי שספורטאי חייב בין 5-15 אחזוי שומן או משהו כזה אין לי מושג כמה יש לי |
מתחת ל 15 זה טוב מאוד!!
אתה לא צריך להיות שחיף בלי טיפת שומן
זה ממש לא בריא
אתה צריך שיהיה לך טיפה שומן
איך לעזאזל בודקים כמה אחוז שומן יש לך ?
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מתחת ל 15 זה טוב מאוד!! אתה לא צריך להיות שחיף בלי טיפת שומן זה ממש לא בריא אתה צריך שיהיה לך טיפה שומן |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מתחת ל15 אחוז שומן לא אומר שאתה שחיף...... שרירים זה לא שומן יש לי שרירים ולא שומן |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.