TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט"ו באב
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Shahar אנלא יגיב למה הבאתי מילה לחן אם בא לך בואי לאיסיקיו |
אלונה בסופו של דבר האבסורד מכל הטרד הזה ששחר הצליח לגרום לך לעשות משהו שלא התכוונת...
אני במקומך לא הייתי מתייחס לדברים שהוא אמר ובטח שלא שם תתמונה שלי פה בנסיבות האלה...זה מרגיש כאילו שמת תתמונה רק כי הוא פקפק ביופיך
לא נורא הרווחנו תמונה
חן
אני במקומך בפוסט שלך מהעמוד הקודם לא הייתי מראה לחברה את סעיף ג...
שחר.. מגעיל זה משעשית עם אלונה
אם זה לא מגעיל אז אני לא מכיר פירוש טוב יותר למילה
בלי שום קשר היא נתנה לך עצה טובה
כנס תקרא תטרד הזה עוד כמה שנים נראה מה תחשוב
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes חן אני במקומך בפוסט שלך מהעמוד הקודם לא הייתי מראה לחברה את סעיף ג... |

| quote: |
| Originally posted by DjChook יש מצב ![]() אבל היא יודעת שאני אוהב אותה |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אם היית מתנהג כמו שחר והיית אומר שאתה משתין על כולם בקשת חחחחח |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אלונה בסופו של דבר האבסורד מכל הטרד הזה ששחר הצליח לגרום לך לעשות משהו שלא התכוונת... אני במקומך לא הייתי מתייחס לדברים שהוא אמר ובטח שלא שם תתמונה שלי פה בנסיבות האלה...זה מרגיש כאילו שמת תתמונה רק כי הוא פקפק ביופיך לא נורא הרווחנו תמונה |
| quote: |
| Originally posted by Shahar תכלס נכון למה מה זה חברה אלוהים? כולה חברה שלי אנלא חייב לחשוב שהיא דוגמנית רצח (במקרה שלו כמו שהוא אמר) ואם לא טוב לה שתזדיין וואלה כן זה הטעות שלך יגאל שאתה מחשיב מישהי ליותר ממה שהיא |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes בנתיים אין לי את מי להחשיב אז אני מדבר בתאוריה... ומשכתבתי לחן פשוט הצחיק אותי בטירוף אני בטוח שהוא עלול ליפול מהכסא כשהוא יקרא את זה |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes בנתיים אין לי את מי להחשיב אז אני מדבר בתאוריה... |
תוכניות לטו באב.. אממ
לישון!
טוב לנושא של הטרד
הייתי אמור להיות באילת עם חברה שלי
אבל בגלל ההתנתקות אין ימי חופש
אז נלך מחר בלילה לחגוג כנראה בהרצליה פיתוח
| quote: |
| Originally posted by DjChook אתה צריך לראות אותי שולף את הצינור ועושה "ווש ווש ווש " כמו לאסו (זה חתיכת צינור גומי מה שתקעו לי בבטן) וזה גם משפריץ |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes יש לי רק שאלה אחת אתה בטוח שאני צריך לראות את זה? |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני בטוח שיש כמה סוטים ברחבי העולם שלא היו מתנגדים לצפות |
טוב יצא לי לקרוא את כל הטרד מהתחלה ולפי דעתי שחר צודק כמעט בכל המקרים
בנות בארת חולות על זה ששמים עליהם זין וזה מה שהולך היום לפחות בגילאי התיכון הצבא אולי אחרי זה משתנה אבל היום אני פחות או יותר מתנהג גם כמו שחר וגם חברים שלי ככה וברוך השם יש מספיק בנות וזה לא רק פריחות כמו שאתם קוראים להם פה זה גם בנות איכותיות שנראות טוב
ולמדתי על הבשר שלי מה זה להתייחס טוב לבחורה אני לא יכול להגיד שהיא השפילה אותי או משהו אבל הקשר נגמר דיי מהר בגלל שהייתי טוב אליה
ומאז קיבלתי קצת עצבים והחלטתי שזה הסוף בנות שאני ירצה אני ישים עליהם זין ואחרי זה הם יבואו אלי
| quote: |
| Originally posted by OREN טוב יצא לי לקרוא את כל הטרד מהתחלה ולפי דעתי שחר צודק כמעט בכל המקרים בנות בארת חולות על זה ששמים עליהם זין וזה מה שהולך היום לפחות בגילאי התיכון הצבא אולי אחרי זה משתנה אבל היום אני פחות או יותר מתנהג גם כמו שחר וגם חברים שלי ככה וברוך השם יש מספיק בנות וזה לא רק פריחות כמו שאתם קוראים להם פה זה גם בנות איכותיות שנראות טוב ולמדתי על הבשר שלי מה זה להתייחס טוב לבחורה אני לא יכול להגיד שהיא השפילה אותי או משהו אבל הקשר נגמר דיי מהר בגלל שהייתי טוב אליה ומאז קיבלתי קצת עצבים והחלטתי שזה הסוף בנות שאני ירצה אני ישים עליהם זין ואחרי זה הם יבואו אלי |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני בטוח שיש כמה סוטים ברחבי העולם שלא היו מתנגדים לצפות |
חחחחחח אצלנו בבסיס אמרנו כל אחד בשיחרור שלו יצטלם ערום ליד המחסן שלו 
| quote: |
| Originally posted by Shahar כל מילה בסלע מבנים כמוך אני תופס תמשיך ככה אחי |
תשמעו אני אגיד לכם את האמת
גם אני בתיכון כשהתייחסתי כמו זבל לבחורה היא רק נדלקה מזה
וכשהייתי הכי סמרטוט בעולם אז גם חטפתי על זה בראש
אבל בתכלס, עכשיו יש לי חברה שהיא תיכוניסטית ואני בצבא, וזה מצחיק, אבל לא צריך את המשחקים האלה, שנינו כאילו בטוחים בקשר ולא צריכים את ההתנהגויות המיוחדות האלה
זה בהחלט עניין של הפרש גילאים.
שאני רשמתי בנות איכותיות אני לא התכוונתי ליופי אני התכוונתי לאישיות לאופי
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes "וזה מה שהולך היום לפחות בגילאי התיכון הצבא אולי אחרי זה משתנה אבל היום אני פחות או יותר מתנהג גם כמו שחר" אכן כל מילה בסלע... הוכחת שזו תופעה ששמורה כנראה רק לגילאים האלה לבעלי אופי מסוים (כי הרי לא כל משבגיל הזה מתנהג ככה) "וזה לא רק פריחות כמו שאתם קוראים להם פה זה גם בנות איכותיות שנראות טוב " אוי לראיית העולם המעוותת הזו...זהו זה כל משחשוב? רק יופי? מקווה שתיגמל מהחשיבה הזו מתישהו לפני שתקלוט שהעברת שנים עם חברות שהדו שיח היחיד שאפשר לקיים איתן הוא על כמה עולה גינס בקסטרו...וגם זה בקושי "ומאז קיבלתי קצת עצבים והחלטתי שזה הסוף בנות שאני ירצה אני ישים עליהם זין ואחרי זה הם יבואו אלי" מה זה כמו מטה של קסם... חשבתי שצריך להגיד אברה קדברה...יא אללה אתם הדור הצעיר התפתחתם.... |
| quote: |
| Originally posted by Shahar יושב בבית עם מישהי שנראית כמו איזה חמוס |
טוב שחר אז ת'גבר!
אני לא יודע על איזה כפרות אתה מדבר
אתה נראה לי מכחיש את השיוך אל העם הזה
| quote: |
| Originally posted by m0sh טוב שחר אז ת'גבר! אני לא יודע על איזה כפרות אתה מדבר אתה נראה לי מכחיש את השיוך אל העם הזה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.