TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט"ו באב
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by Tarantula on Aug-19-2005 12:21:

quote:
Originally posted by Shahar
אנלא יגיב למה הבאתי מילה לחן
אם בא לך בואי לאיסיקיו



השביל לשמוע עוד ירידות?! בשביל מה אני צריכה את זה?!
לך תזיין תשכל לדוגמניות שלך...


Posted by Glenn-Holmes on Aug-19-2005 13:50:

אלונה בסופו של דבר האבסורד מכל הטרד הזה ששחר הצליח לגרום לך לעשות משהו שלא התכוונת...
אני במקומך לא הייתי מתייחס לדברים שהוא אמר ובטח שלא שם תתמונה שלי פה בנסיבות האלה...זה מרגיש כאילו שמת תתמונה רק כי הוא פקפק ביופיך
לא נורא הרווחנו תמונה

חן
אני במקומך בפוסט שלך מהעמוד הקודם לא הייתי מראה לחברה את סעיף ג...

שחר.. מגעיל זה משעשית עם אלונה
אם זה לא מגעיל אז אני לא מכיר פירוש טוב יותר למילה
בלי שום קשר היא נתנה לך עצה טובה
כנס תקרא תטרד הזה עוד כמה שנים נראה מה תחשוב


Posted by DjChook on Aug-19-2005 14:23:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חן
אני במקומך בפוסט שלך מהעמוד הקודם לא הייתי מראה לחברה את סעיף ג...



יש מצב

אבל היא יודעת שאני אוהב אותה


Posted by Glenn-Holmes on Aug-19-2005 14:28:

quote:
Originally posted by DjChook
יש מצב

אבל היא יודעת שאני אוהב אותה


הכי חשוב
ישר כוח!

אתה יודע מה היה מצחיק?
וואי עם יציאה כזו בא לי להעלות שוב באוב תטרד האגדי שלי...

אם היית מתנהג כמו שחר והיית אומר שאתה משתין על כולם בקשת
חחחחח


Posted by Shahar on Aug-19-2005 14:37:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם היית מתנהג כמו שחר והיית אומר שאתה משתין על כולם בקשת
חחחחח


תכלס נכון למה מה זה חברה אלוהים?
כולה חברה שלי אנלא חייב לחשוב שהיא דוגמנית רצח (במקרה שלו כמו שהוא אמר) ואם לא טוב לה שתזדיין וואלה כן
זה הטעות שלך יגאל שאתה מחשיב מישהי ליותר ממה שהיא


Posted by Tarantula on Aug-19-2005 14:38:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אלונה בסופו של דבר האבסורד מכל הטרד הזה ששחר הצליח לגרום לך לעשות משהו שלא התכוונת...
אני במקומך לא הייתי מתייחס לדברים שהוא אמר ובטח שלא שם תתמונה שלי פה בנסיבות האלה...זה מרגיש כאילו שמת תתמונה רק כי הוא פקפק ביופיך
לא נורא הרווחנו תמונה


מה לעשות אני רוסיה עצבנית שמנסה להשתלט על עצמה
אבל גם לזה יש גבול


Posted by Glenn-Holmes on Aug-19-2005 15:05:

quote:
Originally posted by Shahar
תכלס נכון למה מה זה חברה אלוהים?
כולה חברה שלי אנלא חייב לחשוב שהיא דוגמנית רצח (במקרה שלו כמו שהוא אמר) ואם לא טוב לה שתזדיין וואלה כן
זה הטעות שלך יגאל שאתה מחשיב מישהי ליותר ממה שהיא


בנתיים אין לי את מי להחשיב אז אני מדבר בתאוריה...
ומשכתבתי לחן פשוט הצחיק אותי בטירוף
אני בטוח שהוא עלול ליפול מהכסא כשהוא יקרא את זה


Posted by DjChook on Aug-19-2005 17:38:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בנתיים אין לי את מי להחשיב אז אני מדבר בתאוריה...
ומשכתבתי לחן פשוט הצחיק אותי בטירוף
אני בטוח שהוא עלול ליפול מהכסא כשהוא יקרא את זה


אתה צריך לראות אותי שולף את הצינור ועושה
"ווש ווש ווש "
כמו לאסו

(זה חתיכת צינור גומי מה שתקעו לי בבטן)

וזה גם משפריץ


Posted by Shahar on Aug-19-2005 17:52:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בנתיים אין לי את מי להחשיב אז אני מדבר בתאוריה...


נכון גם אני מדבר בתאוריה
בחורה זה כולה בנאדם
גם אם היא חברה שך אתה לא צריך לעמוד דום אתה עדיין לא נשוי לה ותעשה מה בזין שך ופה הטעות של אנשים
הם מביאים לה יותר מדי חשיבות ובגלל זה היא שמה עליהם זין


Posted by Dj Alex (ISR) on Aug-19-2005 18:09:

תוכניות לטו באב.. אממ
לישון!


Posted by Shahar on Aug-19-2005 18:32:

טוב לנושא של הטרד
הייתי אמור להיות באילת עם חברה שלי
אבל בגלל ההתנתקות אין ימי חופש
אז נלך מחר בלילה לחגוג כנראה בהרצליה פיתוח


Posted by Glenn-Holmes on Aug-19-2005 20:54:

quote:
Originally posted by DjChook
אתה צריך לראות אותי שולף את הצינור ועושה
"ווש ווש ווש "
כמו לאסו

(זה חתיכת צינור גומי מה שתקעו לי בבטן)

וזה גם משפריץ


יש לי רק שאלה אחת
אתה בטוח שאני צריך לראות את זה?


Posted by DjChook on Aug-19-2005 23:09:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש לי רק שאלה אחת
אתה בטוח שאני צריך לראות את זה?


אני בטוח שיש כמה סוטים ברחבי העולם שלא היו מתנגדים לצפות


Posted by Flotser on Aug-19-2005 23:58:

Thumbs up

quote:
Originally posted by DjChook
אני בטוח שיש כמה סוטים ברחבי העולם שלא היו מתנגדים לצפות



Posted by OREN on Aug-21-2005 17:05:

טוב יצא לי לקרוא את כל הטרד מהתחלה ולפי דעתי שחר צודק כמעט בכל המקרים
בנות בארת חולות על זה ששמים עליהם זין וזה מה שהולך היום לפחות בגילאי התיכון הצבא אולי אחרי זה משתנה אבל היום אני פחות או יותר מתנהג גם כמו שחר וגם חברים שלי ככה וברוך השם יש מספיק בנות וזה לא רק פריחות כמו שאתם קוראים להם פה זה גם בנות איכותיות שנראות טוב
ולמדתי על הבשר שלי מה זה להתייחס טוב לבחורה אני לא יכול להגיד שהיא השפילה אותי או משהו אבל הקשר נגמר דיי מהר בגלל שהייתי טוב אליה
ומאז קיבלתי קצת עצבים והחלטתי שזה הסוף בנות שאני ירצה אני ישים עליהם זין ואחרי זה הם יבואו אלי


Posted by Shahar on Aug-21-2005 18:59:

quote:
Originally posted by OREN
טוב יצא לי לקרוא את כל הטרד מהתחלה ולפי דעתי שחר צודק כמעט בכל המקרים
בנות בארת חולות על זה ששמים עליהם זין וזה מה שהולך היום לפחות בגילאי התיכון הצבא אולי אחרי זה משתנה אבל היום אני פחות או יותר מתנהג גם כמו שחר וגם חברים שלי ככה וברוך השם יש מספיק בנות וזה לא רק פריחות כמו שאתם קוראים להם פה זה גם בנות איכותיות שנראות טוב
ולמדתי על הבשר שלי מה זה להתייחס טוב לבחורה אני לא יכול להגיד שהיא השפילה אותי או משהו אבל הקשר נגמר דיי מהר בגלל שהייתי טוב אליה
ומאז קיבלתי קצת עצבים והחלטתי שזה הסוף בנות שאני ירצה אני ישים עליהם זין ואחרי זה הם יבואו אלי


כל מילה בסלע
מבנים כמוך אני תופס תמשיך ככה אחי


Posted by YoraY on Aug-21-2005 19:47:

quote:
Originally posted by DjChook
אני בטוח שיש כמה סוטים ברחבי העולם שלא היו מתנגדים לצפות





תביא תמונה של הבטן נשים לך במקום פרצוף ב
TA THE CREW 2005

ככה תמונה ראשונה אנשים יקבלו שוק


Posted by Shahar on Aug-21-2005 19:50:

חחחחחח אצלנו בבסיס אמרנו כל אחד בשיחרור שלו יצטלם ערום ליד המחסן שלו


Posted by Glenn-Holmes on Aug-21-2005 21:27:

quote:
Originally posted by Shahar
כל מילה בסלע
מבנים כמוך אני תופס תמשיך ככה אחי


"וזה מה שהולך היום לפחות בגילאי התיכון הצבא אולי אחרי זה משתנה אבל היום אני פחות או יותר מתנהג גם כמו שחר"

אכן כל מילה בסלע... הוכחת שזו תופעה ששמורה כנראה רק לגילאים האלה לבעלי אופי מסוים (כי הרי לא כל משבגיל הזה מתנהג ככה)

"וזה לא רק פריחות כמו שאתם קוראים להם פה זה גם בנות איכותיות שנראות טוב "

אוי לראיית העולם המעוותת הזו...זהו זה כל משחשוב? רק יופי? מקווה שתיגמל מהחשיבה הזו מתישהו לפני שתקלוט שהעברת שנים עם חברות שהדו שיח היחיד שאפשר לקיים איתן הוא על כמה עולה גינס בקסטרו...וגם זה בקושי

"ומאז קיבלתי קצת עצבים והחלטתי שזה הסוף בנות שאני ירצה אני ישים עליהם זין ואחרי זה הם יבואו אלי"

מה זה כמו מטה של קסם...
חשבתי שצריך להגיד אברה קדברה...יא אללה אתם הדור הצעיר התפתחתם....


Posted by DjChook on Aug-22-2005 04:10:

תשמעו אני אגיד לכם את האמת
גם אני בתיכון כשהתייחסתי כמו זבל לבחורה היא רק נדלקה מזה
וכשהייתי הכי סמרטוט בעולם אז גם חטפתי על זה בראש

אבל בתכלס, עכשיו יש לי חברה שהיא תיכוניסטית ואני בצבא, וזה מצחיק, אבל לא צריך את המשחקים האלה, שנינו כאילו בטוחים בקשר ולא צריכים את ההתנהגויות המיוחדות האלה

זה בהחלט עניין של הפרש גילאים.


Posted by OREN on Aug-22-2005 11:48:

שאני רשמתי בנות איכותיות אני לא התכוונתי ליופי אני התכוונתי לאישיות לאופי


Posted by Shahar on Aug-22-2005 15:09:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
"וזה מה שהולך היום לפחות בגילאי התיכון הצבא אולי אחרי זה משתנה אבל היום אני פחות או יותר מתנהג גם כמו שחר"

אכן כל מילה בסלע... הוכחת שזו תופעה ששמורה כנראה רק לגילאים האלה לבעלי אופי מסוים (כי הרי לא כל משבגיל הזה מתנהג ככה)

"וזה לא רק פריחות כמו שאתם קוראים להם פה זה גם בנות איכותיות שנראות טוב "

אוי לראיית העולם המעוותת הזו...זהו זה כל משחשוב? רק יופי? מקווה שתיגמל מהחשיבה הזו מתישהו לפני שתקלוט שהעברת שנים עם חברות שהדו שיח היחיד שאפשר לקיים איתן הוא על כמה עולה גינס בקסטרו...וגם זה בקושי

"ומאז קיבלתי קצת עצבים והחלטתי שזה הסוף בנות שאני ירצה אני ישים עליהם זין ואחרי זה הם יבואו אלי"

מה זה כמו מטה של קסם...
חשבתי שצריך להגיד אברה קדברה...יא אללה אתם הדור הצעיר התפתחתם....


שמע תקשיב טוב
אני בא בגישה הזאת ויוצא רק עם בנות שנראות טוב ישך בעיה?
עם כל הכבוד שך נראה אותך משיג אחת כמו חברה שלי אחר כך תדבר
כן וואלה אני מחפש בבחורה קודם כל לוק
ואני גם ממיין בנות ובוחר רק תאלה שנראות באמת סוף הדרך

בינתיים אתה זה שמסתכל על בנות ואומר איזה כוסיות
ואני משיג בנות כאלה
אז תגיד מה שתרוצה על הגישה שלי אבל אתה וכל מי שחשוב כמוך יושב בבית עם מישהי שנראית כמו איזה חמוס אז וואלה אם מתאים לכם אנלא יתווכח


Posted by Elior on Aug-22-2005 15:51:

quote:
Originally posted by Shahar
יושב בבית עם מישהי שנראית כמו איזה חמוס



Posted by m0sh on Aug-22-2005 16:08:

טוב שחר אז ת'גבר!
אני לא יודע על איזה כפרות אתה מדבר
אתה נראה לי מכחיש את השיוך אל העם הזה


Posted by Shahar on Aug-22-2005 16:17:

quote:
Originally posted by m0sh
טוב שחר אז ת'גבר!
אני לא יודע על איזה כפרות אתה מדבר
אתה נראה לי מכחיש את השיוך אל העם הזה


למה מכחיש בדיוק?
להשיג בנות זה דבר רע?
זה שאתה לא הולך בדרך שלי ולא משיג בנות לא אומר שאני שונה תבין את זה...
ושוב החוכמה זה לא להשיג בחורות למה בימינו יש מלא כונפות שרק מחכות שמישו יבוא
החוכמה זה להשיג בנות שנראות טוב


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.