TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DJ Mag Top 100 2005
Pages (3): « 1 2 [3]
LORD OF BASS fick min r�st 
| quote: |
| Originally posted by >>FK R�stade p� Ferry Corsten, James Zabiela, Eddie Halliwell, Way out West och Nick Warren |
)
1. DJ Mikey Mike
2. Armin van Buuren
4. John 00 Flemming
3. Eddie Halliwell
5. Ferry Corsten
| Originally posted by RebeL9 Jag hoppas du vet att WOW och Nick Warren �r samma personer ) |
| Originally posted by CJ InterCity hahaha! vore n�t om de fick varsin position p� top 100 listan! |
| Originally posted by Pjox Kan det bli s� att en peron med tv� olika "namn" kan hamna p� listan p� tv� olika possitioner? Fast, brukar Djs ha olika "namn"? |
allts� kommer alla r�ster p� WOW hamna p� Nick Warren, eller tv�rtom?
| Originally posted by CJ InterCity allts� kommer alla r�ster p� WOW hamna p� Nick Warren, eller tv�rtom? |
| Originally posted by St_Andrew Antaglien den som f�r mest r�ster blir "huvudnamnet". L�ter iaf mest logiskt? |
| Originally posted by CJ InterCity i och f�r sig, men jag har aldrig h�rt Nick Warren mixa under Way Out West |
Det m�ste ju inneb�ra att dom kan f� varsin plats eftersom det �r tv� helt skillda akter.
| Originally posted by Vizay Det m�ste ju inneb�ra att dom kan f� varsin plats eftersom det �r tv� helt skillda akter. |
| Originally posted by RebeL9 det �r en DJ poll. :P |
DJ Mikey Mike
Petter
Vadz
Magda
Nathan Fake
bara en trance artist f�r mig i�r 
1. DJ Mikey Mike
2. Deep Dish
3. Sasha
4. Jamez Zabiela
5. John Digweed
Ni har v�l sett swampers tr�d �verst ? Well TAs egna omr�stning...
T�nkte bara uppm�rksamma er p� att det �ven finns ett val som heter Custom Entry s� ni som vill fylla i �zgur Can �ven kan g�ra det eftersom han inte finns med som val.