TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA T-Shirt....the final call!!!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Ik heb alle pm's (nog niet een van rub_dub gehad) gelezen en ik ben blij dat jullie het allemaal zo goed opnemen wat een top spirit jullie hebben me weer blij gekregen |
| Originally posted by Miss Proximus Ik heb alle pm's (nog niet een van rub_dub gehad) gelezen en ik ben blij dat jullie het allemaal zo goed opnemen ![]() |
YAAY!!
Meel van de drukker 
| Originally posted in Miss Proximus's Mailbox From: "h.b.tanahatoe" To: "Andreas Bakker / Josta Kolkman" Sent: Thursday, January 31, 2002 1:19 PM Subject: Antw: drukproef Hallo Josta, Op een aantal shirts na heb ik alles binnen. De Skinny kan pas begin februari geleverd worden dus die wordt nageleverd. Rest van de shirts komen vandaag of morgen binnen. Begin volgende week gaan we drukken. Laten we maar afspreken dat je de shirts woensdagmiddag vanaf 13:00 uur op kunt halen. met vriendelijke groet SCREEN FACTORY ZEEFDRUK Nico Kas |

| Originally posted by Miss Proximus Ik heb de shirts dus woensdag 6 februari op zak ![]() Ik neem contact op met de PTT over de verwachte verzendingsduur, en als die te lang is dan ben ik iig 's middags 16 feb al in Utrecht aanwezig om jullie shirtjes persoonlijk af te leveren ![]() Grtz Prox |

We willen ongeveer 1 uur in Oberhausen zijn om te gaan vinylshoppen bij de HMV
Dat is ook een optie natuurlijk...zal ik m meenemen? 
w0000t
hope dat de ptt goed zn werk doet
smiddags 16 feb bennik ook in utrecht hehe (travel active voorlichting over mn geplande tripje naar australie voor de geinteresseerde
) maar liever dat de ptt snel bezorgt hehehh,
miss p, als et niet teveel moeite is zou je me dan ff kunne pm-en wat voor adres ik heb doorgegeven? straxx hebbik een typfoutje gemaakt ofzo
just to be sure
ik wil neit dat de buurman strax in dat shirt loopt hehehe, alvast bedankt
| Originally posted by Flipper01 TOP!! Ik hoop dat de PTT ze gewoon voor zaterdag kan bezorgen, maar dat zal vast geen problemen opleveren denk ik. Koninklijke TPG post levert bijna alles binnen 3 dagen af ![]() |

| Originally posted by New Wave DRIEKES, KOOP JIJ OOK EENS ZO'N T-SHIRT |

| Originally posted by New Wave WHEHE tenminste nog iemand die de nieuwe naam al doro heeft ghegeh |
| Originally posted by Miss Proximus GOZER..mijn modere werkt bij TPG KPN Pensioen dus die naam is al oud nieuws, maar waarom zou je je altijd zo aanpassen! Ik noem de euro ook gewoon een GULDEN nee hoor, geintje |
| Originally posted by New Wave FOEI proks.......beetje mijn bedrijf afkatten he! |
Originally posted by Flipper01 Don't mess with the TA-postmen!! |
), dan zijn ze als eerste weg
. Anyways, ik heb weinig op Weef en Flipper toe te voegen
Goed nieuws idd, ben benieuwd 
echt beter dat de t-shirts klaar zijn!! ik ga niet naar TE, dus die zal gewoon via de PTT (of wat dan ook) gebracht moeten worden, tenzij je em natuurlijk zelf komt brengen 
reuze (gein woord!) bedankt!!
Hey hey good idea they gonna have hallucinations there surrounded by TA T-SHIRT....
That gonna be massive, didn't get a word of dutch but hope thar you'll all put your sig on the t-shirt.
Glad to see you there all 
Cya'
/me hopes dat het t-shirt 9 februari thuis ligt, kan ik em nog aan marco V 
Btw, moeten we nog bezorgkosten aan de TPG
man betalen als ie het komt afleveren? Niet dat dat beetje geld me veel boeit, maar anders kan ie het natuurlijk ok gewoon ff bij de buren afgeven als je er nie bent zonder al te veel problemen.
GreetZ, DC
bezorgkosten zaten erbij in, maar aangezien ik wel op een doordewekse dag naar Heerenveen op en neer moet....hmm.....dat moet ik nog maar ff uitzoeken 
nou komop mensen allemaal jullie 1 euro centen lappen en onder rambours naar Proks sturen 
En zijn ze binnen??
Nou Miss P??
Zijn de shirtjes gelukt???
Ik ben heel benieuwd, als ze vandaag nl echt af zijn kunnen we ze zeker voor TE binnen hebben!!
jaaaaaaaaa hoe zijn ze geworden? 

WOOOOOHOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO 
Ze zijn binnen!!!!!!!! De kleur paars is VEEEEEEET VEEEEEEEET VETTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! en de drukkleur is echt BRUUT gifgroen geworden 
echt TOPPIE!!!!!!!
Ik doe ze morgen op de bus 
x Prox
sweeeet thnx a lot missie 

jaaaaa egt zwaar beter hehehe.. heb ik wat kewls aan voor op TE en uiteraard Nexus.. doe de mijne ook maar op de bus prox
wil m wel zo snel mogelijk hebben natuurlijk hehehe
BEEETTTTTTEEERRRRRRR, echt vet gewoon.. ik wacht met smart op de het pakketje!! 

JOEPIE