TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA T-Shirt....the final call!!!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by serialkillah on Jan-09-2002 20:24:

quote:
Ik heb alle pm's (nog niet een van rub_dub gehad) gelezen en ik ben blij dat jullie het allemaal zo goed opnemen

wat een top spirit jullie hebben me weer blij gekregen

pfffffffffffff. gelukkig......

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-09-2002 21:46:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik heb alle pm's (nog niet een van rub_dub gehad) gelezen en ik ben blij dat jullie het allemaal zo goed opnemen

Hey Miss P,
d'r ligt een berichtje in je mailbox.....
sorry dat het wat langer duurde,
ik had andere bezigheden vanavond

GreetZ RubDub

Posted by Miss Proximus on Jan-31-2002 12:53:

YAAY!!

Meel van de drukker

quote:
Originally posted in Miss Proximus's Mailbox
From: "h.b.tanahatoe"
To: "Andreas Bakker / Josta Kolkman"
Sent: Thursday, January 31, 2002 1:19 PM
Subject: Antw: drukproef

Hallo Josta,

Op een aantal shirts na heb ik alles binnen. De Skinny kan pas begin
februari geleverd worden
dus die wordt nageleverd. Rest van de shirts komen vandaag of morgen binnen.
Begin volgende week gaan we drukken. Laten we maar afspreken dat je de shirts woensdagmiddag vanaf 13:00 uur op kunt halen.

met vriendelijke groet
SCREEN FACTORY ZEEFDRUK

Nico Kas

Ik heb de shirts dus woensdag 6 februari op zak

Ik neem contact op met de PTT over de verwachte verzendingsduur, en als die te lang is dan ben ik iig 's middags 16 feb al in Utrecht aanwezig om jullie shirtjes persoonlijk af te leveren

Grtz Prox

Posted by Flipper01 on Jan-31-2002 13:01:

quote:
Ik heb de shirts dus woensdag 6 februari op zak

Ik neem contact op met de PTT over de verwachte verzendingsduur, en als die te lang is dan ben ik iig 's middags 16 feb al in Utrecht aanwezig om jullie shirtjes persoonlijk af te leveren

Grtz Prox

TOP!!
Ik hoop dat de PTT ze gewoon voor zaterdag kan bezorgen, maar dat zal vast geen problemen opleveren denk ik. Koninklijke TPG post levert bijna alles binnen 3 dagen af
Weet je al hoe laat je naar Rosenmontagsrave gaat?? Misschien dat ik em dan al in ontvangst kan nemen...

Posted by Miss Proximus on Jan-31-2002 13:05:

We willen ongeveer 1 uur in Oberhausen zijn om te gaan vinylshoppen bij de HMV Dat is ook een optie natuurlijk...zal ik m meenemen?

Posted by John on Jan-31-2002 15:09:

w0000t hope dat de ptt goed zn werk doet
smiddags 16 feb bennik ook in utrecht hehe (travel active voorlichting over mn geplande tripje naar australie voor de geinteresseerde ) maar liever dat de ptt snel bezorgt hehehh,

miss p, als et niet teveel moeite is zou je me dan ff kunne pm-en wat voor adres ik heb doorgegeven? straxx hebbik een typfoutje gemaakt ofzo just to be sure ik wil neit dat de buurman strax in dat shirt loopt hehehe, alvast bedankt

Posted by New Wave on Jan-31-2002 15:14:

quote:
Originally posted by Flipper01

TOP!!
Ik hoop dat de PTT ze gewoon voor zaterdag kan bezorgen, maar dat zal vast geen problemen opleveren denk ik. Koninklijke TPG post levert bijna alles binnen 3 dagen af

Inderdaad, (WHEHE tenminste nog iemand die de nieuwe naam al doro heeft ghegeh) de TGP post levert de pakketten meetsal in 3 dagen, alleen als je niet thuis bent dan heb je fette pech :-)

Jammer dat ik niet bij jullie post loop, anders had ik alle t-shirts kunnen rippen en duurder kenne verkopen gheghe

DRIEKES, KOOP JIJ OOK EENS ZO'N T-SHIRT

Posted by M5 on Jan-31-2002 15:38:

quote:
Originally posted by New Wave

DRIEKES, KOOP JIJ OOK EENS ZO'N T-SHIRT

dan kom jij hem zekur gezellig langsbrengen??

neej maare..ik heb liever T-shirts waar ik op een party helemaal niemand mee zie lopen..

Posted by Miss Proximus on Jan-31-2002 16:09:

quote:
WHEHE tenminste nog iemand die de nieuwe naam al doro heeft ghegeh

GOZER..mijn moeder werkt bij TPG KPN Pensioen dus die naam is al oud nieuws, maar waarom zou je je altijd zo aanpassen! Ik noem de euro ook gewoon een GULDEN

nee hoor, geintje

Posted by New Wave on Jan-31-2002 16:19:

quote:

GOZER..mijn modere werkt bij TPG KPN Pensioen dus die naam is al oud nieuws, maar waarom zou je je altijd zo aanpassen! Ik noem de euro ook gewoon een GULDEN

nee hoor, geintje

FOEI proks.......beetje mijn bedrijf afkatten he!

PTTpost heeft vorige week pas van naam veranderd......dus redelijk nieuw voor de andere mensen

TPG KPN is een andere divisie...........WWHAAAZZZZZZHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA POST POWURRRRR

/me pakt zijn postzegel gun en schiet proks onder de zegels.
/me belt sint en vraag hij nog een zak kwijt is
/me krijgt te horen : JA
/me doet prox in een TPG POST zak en stuurd haar op naar de strafpiet

Posted by Flipper01 on Jan-31-2002 16:59:

Talking

quote:
FOEI proks.......beetje mijn bedrijf afkatten he!

Don't mess with the TA-postmen!!

Posted by Little Theseus on Jan-31-2002 20:35:

quote:
Originally posted by Flipper01

Don't mess with the TA-postmen!!

Nope, postbojes zijn geinfriltreerd bij tranceaddict.com en weten zoals gebruikelijk alles, totdat er een hond om de hoek komt rennen (bij jou dan he Tim ), dan zijn ze als eerste weg. Anyways, ik heb weinig op Weef en Flipper toe te voegen

Posted by TranceFool on Jan-31-2002 20:43:

Goed nieuws idd, ben benieuwd

Posted by TimeportE on Jan-31-2002 21:40:

echt beter dat de t-shirts klaar zijn!! ik ga niet naar TE, dus die zal gewoon via de PTT (of wat dan ook) gebracht moeten worden, tenzij je em natuurlijk zelf komt brengen reuze (gein woord!) bedankt!!

Posted by LoginZ on Feb-01-2002 00:21:

Hey hey good idea they gonna have hallucinations there surrounded by TA T-SHIRT....

That gonna be massive, didn't get a word of dutch but hope thar you'll all put your sig on the t-shirt.

Glad to see you there all

Cya'

Posted by Ding Chavez on Feb-01-2002 11:42:

/me hopes dat het t-shirt 9 februari thuis ligt, kan ik em nog aan marco V
Btw, moeten we nog bezorgkosten aan de TPG man betalen als ie het komt afleveren? Niet dat dat beetje geld me veel boeit, maar anders kan ie het natuurlijk ok gewoon ff bij de buren afgeven als je er nie bent zonder al te veel problemen.

GreetZ, DC

Posted by Miss Proximus on Feb-01-2002 12:50:

bezorgkosten zaten erbij in, maar aangezien ik wel op een doordewekse dag naar Heerenveen op en neer moet....hmm.....dat moet ik nog maar ff uitzoeken

Posted by New Wave on Feb-01-2002 13:51:

nou komop mensen allemaal jullie 1 euro centen lappen en onder rambours naar Proks sturen

Posted by Flipper01 on Feb-06-2002 13:33:

Confused En zijn ze binnen??

Nou Miss P??
Zijn de shirtjes gelukt???
Ik ben heel benieuwd, als ze vandaag nl echt af zijn kunnen we ze zeker voor TE binnen hebben!!

Posted by John on Feb-06-2002 14:08:

jaaaaaaaaa hoe zijn ze geworden?

Posted by Miss Proximus on Feb-06-2002 16:34:

WOOOOOHOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO

Ze zijn binnen!!!!!!!! De kleur paars is VEEEEEEET VEEEEEEEET VETTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! en de drukkleur is echt BRUUT gifgroen geworden

echt TOPPIE!!!!!!!

Ik doe ze morgen op de bus

x Prox

Posted by John on Feb-06-2002 16:39:

sweeeet thnx a lot missie

Posted by Dj Alpha on Feb-06-2002 17:04:

jaaaaa egt zwaar beter hehehe.. heb ik wat kewls aan voor op TE en uiteraard Nexus.. doe de mijne ook maar op de bus prox wil m wel zo snel mogelijk hebben natuurlijk hehehe

Posted by TimeportE on Feb-06-2002 17:16:

BEEETTTTTTEEERRRRRRR, echt vet gewoon.. ik wacht met smart op de het pakketje!!

Posted by TranceFool on Feb-06-2002 17:53:

JOEPIE

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »