TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance/Prog Reviews - September/Oktober 2005
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Hawk - Need For Cognition (Original Mix/Planisphere Remix) De Original Mix is een rustige progressive trancer, � la Markus Schulz. De Planisphere Remix bevat de typische dreamy Planisphere-sound. Twee topnummers, zeker als je Markus Schulz en/of Planisphere kan appreci�ren. Original : 7/10 Planisphere : 7/10 |
| Originally posted by Jasperovitsj Doet mij qua sounds en melodie enorm aan een oudere tranceplaat denken, maar ik zou begot niet meer weten welke |
tx benny.
solid globe - black wood heb ik een set gehoord gisteren. WOW! zalige plaat, eindelijk weer 'ns een ECHTE goeie na northpole!
| Originally posted by Gladius solid globe - black wood heb ik een set gehoord gisteren. WOW! zalige plaat, eindelijk weer 'ns een ECHTE goeie na northpole! |
die lost cities vond ik anders ook niet al te bijzonder...
En South Pole vond ik dan nog pakken beter dan North Pole 
Maar ik kan me nog herinneren dat ik in m'n trance.nu dagen daar ook alleen met dat standpunt stond 
^ik volg anders johan wel, north pole was de top!
ferry @illusion at the beach
2 nieuwe platen uit de Bonzai stal:
DJ Fire - Summermorning / Himalaya [Bonzai]
A1: DJ Fire - Summermorning (Original Mix)
Vrij rustig plaatje met een heel aanstekelijk melodietje. Echt genieten bij deze plaat. Ik denk dat hij bij veel BETA's hier wel in de smaak zal vallen. Het was uitkijken naar de nieuwe DJ Fire en hij heeft z'n best zeker gedaan 
8.5/10
B1: DJ Fire - Himalaya (Original Mix)
Deze track bevat meer progressive elementen. Deze plaat klinkt ook darker en voor mij ook wat saaier. Persoonlijk spreekt deze track me weinig aan; maar 'k zou deze track aanraden aan Jasper e.a. progliefhebbers... 'k denk dat jullie het w�l goed zouden vinden.
6.5/10
Primer - Morgana / Skywalker [Bonzai]
A1: Primer - Morgana (Original Mix)
Heerlijke plaat. Primer is gewoon geweldig. Deze plaat ontleent wel h��l veel elementen aan de Kamaya Painters - Far From Over moet ik zeggen. Toch blijft het genieten, door de tranzy riffs.
8/10
B1: Primer - Skywalker (Original Mix)
Deze plaat bevat meer bass en is ietsje upliftender dan morgana. De plaat is op zich niet slecht; maar de opbouw is veelbelovend en de break stelt dan wel een beetje teleur. In zijn geheel een gewone standaard tranceplaat.
7/10

| Originally posted by Push2005 2 nieuwe platen uit de Bonzai stal: DJ Fire - Summermorning / Himalaya [Bonzai] A1: DJ Fire - Summermorning (Original Mix) Vrij rustig plaatje met een heel aanstekelijk melodietje. Echt genieten bij deze plaat. Ik denk dat hij bij veel BETA's hier wel in de smaak zal vallen. Het was uitkijken naar de nieuwe DJ Fire en hij heeft z'n best zeker gedaan ![]() 8.5/10 B1: DJ Fire - Himalaya (Original Mix) Deze track bevat meer progressive elementen. Deze plaat klinkt ook darker en voor mij ook wat saaier. Persoonlijk spreekt deze track me weinig aan; maar 'k zou deze track aanraden aan Jasper e.a. progliefhebbers... 'k denk dat jullie het w�l goed zouden vinden. 6.5/10 |

*
| Originally posted by Jasperovitsj ..., maar ik vind Himalaya als nummer op zich veel sterker. Die iets rauwere en donkerdere sounds moeten echt vuurwerk geven op de dansvloer! |