TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA ID Contest 09 - (deadline 28 sept)
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Hehe maar een half puntje verschillen tussen nr1 en 2.
Go BB!!! 
ohja, wat ik me nog af vroeg, is waar de halve puntjes vandaan komen?
| quote: |
| Originally posted by Hydra Ik heb besloten om de huidige punten te posten... om bepaalde mensen nog wat aan te moedigen. ![]() |
ik ga de kloof niet meer knn dichten
lol, een half puntje. TOR, ik zeg het op voorhand dat je me dan niets kwalijk neemt, het is quasi zeker dat je nog wat gaat moeten werken. No offence, ei, maar we kunnen het toch niet maken dat een ollander de BeTA ID Contest wint, h� lol j/k
Ik tip wel zeker op TOR als winnaar hoor. Allez, dan ga ik nog maar wat de massochist gaan uithangen, zeker 
Wacht maar... Nu heb je me pas echt gemotiveerd 

edit; maar moge de beste winnen, ei, TOR, de rest; good luck!
| Originally posted by eieregooie ohja, wat ik me nog af vroeg, is waar de halve puntjes vandaan komen? |
Ah, ok, juiste artiest, verkeerde alias...
code:
eieregooie 56 punten tor 54 punten belgian bonzai 53.5 punten bertn 38 punten icone 37 punten jasperovitsj 36 punten zehra 28 punten fcb_fanatic 26 punten synthesia 21 punten cygnusx 19 punten pheatus 18 punten nrg52 16 punten push2005 13 punten
woohoo go ei!
en ik kan jasper nooit inhalen 
Laat eieregooie maar 'ns winnen... kben benieuwd naar zijn contest 
echt geen seconde tijd gehad; gras afrijden (800m�), helpen verhuizen en mijn lief is zonet onverwittigd toegestekt.
Achja, en ik heb de hele dag gewerkt...
Overigens is het me er idd om te doen zelf een keer zo'n contest te maken 
Push2005 + 4 punten
Eieregooie + 3 punten
code:
eieregooie 59 punten tor 54 punten belgian bonzai 53.5 punten bertn 38 punten icone 37 punten jasperovitsj 36 punten zehra 28 punten fcb_fanatic 26 punten synthesia 21 punten cygnusx 19 punten pheatus 18 punten push2005 17 punten nrg52 16 punten
Yes Yes 
T'is gedaaaaaaaan! Proficiat Bax! Veel plezier met het opstellen van volgende contest, ik ben benieuwd. Tip voor volgende contest: laat de deelnemers ook Original mixes vermelden. Dat was niet zo'n goed idee deze contest en zorgde voor een paar probleempjes.
code:
1. eieregooie 59 punten 2. tor 54 punten 3. belgian bonzai 53.5 punten 4. bertn 38 punten 5. icone 37 punten 6. jasperovitsj 36 punten 7. zehra 28 punten 8. fcb_fanatic 26 punten 9. synthesia 21 punten 10. cygnusx 19 punten 11. pheatus 18 punten 12. push2005 17 punten 13. nrg52 16 punten
Proficiat, eieregooie!!! 
Wee \o/

En toch blijven ID contests vervelend...
21. jon vesta - gull
- Ja, ik heb nog Ferry's Innercity CD geluisterd, alleen was ik toen vast op zoek naar een andere track...
23. marco v - echoes (v.ision mix)
- Ik wist dat t een v.ision plaatje was, maar kon m niet vinden op marco's site... duidelijk te ongeduldig...
28. extreme trax - final fantasy (dj philip remix)
- Ik heb ook Illusion '98 beta edition geluisterd op zoek naar deze... en nee, niet gevonden
Nu mag ik er gelukkig zelf eentje gaan maken 
Eerst en vooral congrats ! 
| Originally posted by eieregooie Nu mag ik er gelukkig zelf eentje gaan maken |
Dat hoeft niet, hoeveel hebben jullie er normaal op jaarbasis? 
Proficiat Ruben! 
mooi 
Ik vind het wel goed dat de termijn van de contest redelijk kort was, een 2 � 3tal weken vind ik ideaal. Ik hoop dat je het bij de volgende contest ook zo houdt 
Wat ik wel niet snap is dat het aantal deelnemers steeds zo laag ligt, we zijn met meer dan 50 en er doen er amper 15 mee