TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA in training
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Yarnie on Dec-24-2001 22:01:

quote:
Originally posted by Gurian
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

Kent iemand hiero ook zo iets als kerstgedachten??��

Zo niet dan moeje het ff zeggen dan ga ik ook ff meedoen

tjek de merry x-mass thread

Posted by Miss Proximus on Dec-24-2001 22:07:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
I mean : shut the FUCK up!!!

ik weet t beter FUCK the shut up me schopt nog een x tegen James M z'n lijk*

Posted by eXos on Dec-24-2001 23:49:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ik weet t beter FUCK the shut up me schopt nog een x tegen James M z'n lijk*

Ik hou ook van jouw hoor Lieverd (K)

Posted by Dj Lex on Dec-25-2001 00:45:

quote:
Originally posted by New Wave

Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........

Haha dat ging altijd goed he pipo, jij kon er niet tegen als ik teveel poste en jij liep elke thread alleen maat schelden

Posted by eXos on Dec-25-2001 09:54:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Haha dat ging altijd goed he pipo, jij kon er niet tegen als ik teveel poste en jij liep elke thread alleen maat schelden

Onzinnige reply's geven ja, dat ken je. Voor de rest heb je geen inbreng op dit forum...

Posted by Dj Lex on Dec-25-2001 10:43:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Onzinnige reply's geven ja, dat ken je. Voor de rest heb je geen inbreng op dit forum...

Hoor wie het zegt

Posted by New Wave on Dec-25-2001 12:04:

quote:
Originally posted by Dj Lex

was dat niet toevallig als jij steeds een kutpost had gepost.................goh, vind je het niet gek dan.......

Posted by Dj Lex on Dec-25-2001 12:09:

quote:
Originally posted by New Wave

was dat niet toevallig als jij steeds een kutpost had gepost.................goh, vind je het niet gek dan.......

Dat is niet waar maar geef je maar gelijk anders krijg je zo'n zielig nietes welles spelletje, dus laat ik maar gelijk de wijste zijn dan he

Posted by New Wave on Dec-25-2001 16:10:

Ik had bij niemand een rede om te schelden, alleen bij jouw........

Posted by Miss Proximus on Dec-25-2001 20:38:

hou nu jullie bekken maar s dicht domme mieterige homovrienden

Posted by Dago "B" Duck on Dec-26-2001 02:25:

Ah, eindelijk gevonden. De thread waar je je postcount stevig kan ophalen!
Of ging dat nou beter door onzinnige polls te plaatsen?

Wat een onzin

Posted by Miss Proximus on Dec-26-2001 09:54:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Ah, eindelijk gevonden. De thread waar je je postcount stevig kan ophalen!
Of ging dat nou beter door onzinnige polls te plaatsen?

Wat een onzin

Als er nu nog mensen zijn die hun postcount willen ophalen.......dan vind ik diegene(n) h�������l DOM

Posted by eXos on Dec-26-2001 10:44:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Als er nu nog mensen zijn die hun postcount willen ophalen.......dan vind ik diegene(n) h�������l DOM

nou, k heb er al wel 1500... Vindt je dat nou niet stoer.

Gelukkig staat het er niet meer bij. Op een gegeven moment was het gewoon een strijd tussen wat lui hier wie het eerst bij de 5000 was.

Maar op kerstavond was er via #irc een samenzwering en zodoende is alles op hol geslagen hier op het forum...

Posted by Blik on Dec-26-2001 14:46:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

nou, k heb er al wel 1500... Vindt je dat nou niet stoer.

Gelukkig staat het er niet meer bij. Op een gegeven moment was het gewoon een strijd tussen wat lui hier wie het eerst bij de 5000 was.

Maar op kerstavond was er via #irc een samenzwering en zodoende is alles op hol geslagen hier op het forum...

ik heb er nooit een race van gemaakt om eerlijk te zijn, want ik weet wel zeker dat je mij bedoelt

maar ik heb het wel een beetje gezien hier, vroeger was het veel beter, die goeie ouwe tijd

Posted by Dj Lex on Dec-26-2001 15:44:

quote:
Originally posted by Blik

ik heb er nooit een race van gemaakt om eerlijk te zijn, want ik weet wel zeker dat je mij bedoelt

maar ik heb het wel een beetje gezien hier, vroeger was het veel beter, die goeie ouwe tijd

Ik denk dat hij ons bedoelt BLIK en idd heb het ook wel gezien hier , sommige mensen dan

Posted by Dago "B" Duck on Dec-26-2001 15:51:

Het interesseert mij geen donder, maar tis wel grappig dat je na 400 posts je eigen titel mag verzinnen. Maar met al dat geneuzel in de meeste posts gaat dat nooit lukken!

Posted by Miss Proximus on Dec-26-2001 17:18:

ja, daar heb je gelijk in Dago die 400 moet je zo snel mogelijk, met zoveel onzinposts mogelijk, halen natuurlijk daarna is de lol van t posten er snel vanaf

hey blik...�n lex....misschien kunnen jullie zelf een forum beginnen....

o ennuuuuu.......ik vind het nog steeds heel leuk hier hoor....maar ja...ik heb er dan ook nooit een wedstrijd van gemaakt om die 5000 posts te halen: je ziet (als je goed kijkt dan ) ik ben net over de helft

Posted by Dago "B" Duck on Dec-26-2001 17:39:

Tja, als je er ook even langer over nadenkt dan je neus lang is, geeft postcount eigenlijk het onzingehalte van de persoon in kwestie aan.

Posted by HaZZa on Dec-27-2001 14:15:

Nou ja, dan zal ik ook maar weer ff meedoen...
Ten eerste wilt ik ff zeggen dat dit toch wel een van de meest zonloze threads is die ik heb gelezen. Maar toch vond ik dat gelul met Paul Wilson (kent iemand hem nog van de andere IRC?)
dat was oowk wel lache hoe hij door iedereen afgezeken werd toen ie vroeg wat ze van hem vonden.
Maar deze komt in de buurt.

Ff tsjekke hoeveel post n shit ik al heb...kon ut zelf net nie zien

Stelletje fackers, zie jullie op IC zaterdag.......... :-)
Kunne we toch ook een mass rel starten daar?
ja toch? ja toch?

Posted by John on Dec-27-2001 14:44:

ik wil als eerste 10.000 posts halen...(zou je dan nog iets meer kunnen???)

Posted by Dago "B" Duck on Dec-27-2001 14:50:

Dan wordt je Eresukkel van dit forum.

Posted by Dago "B" Duck on Dec-27-2001 14:50:

Hop, weer 2 erbij op de teller. Op naar de 10.000 dan maar

Posted by Eye-Riz on Dec-27-2001 15:38:

Blik en Lex, ik denk niet dat Dago jullie meteen bedoeld hoor...
Ik vind dit juist wel weer grappig, aangezien er weer een beetje leven in de brouwerij komt met dit soort dingen.
Ik moet zeggen dat k de laatste tijd wel weer de indruk had dat er hier een paar mannetjes heel erg hun best doen om hun eigen verworven titel hier neer te kunnen zetten. Ik heb alleen al niet eens meer zin om daar op te reageren. Als ze zo nodig status willen hebben door een titel op TA, laat ik ze maar lekker. (waar mensen tegenwoordig al niet blij van worden! )
Misschien ben ik dan wel weer een ander uiterste: ik had niet eens door dat ik er zelf wat neer kon zetten, t was dat Alpha me er op wees, en ook moest hij me nog zeggen wat ik er dan wel niet neer moest gaan zetten, aangezien me dat dus echt geen ene donder interesseert.
Maar voor degenen die het wel interesseert: veel succes, en go go go! (duh, )

Posted by Miss Proximus on Dec-27-2001 17:20:

hahaha meid

ik zag jouw "eretitel" laatst staan en ik dacht "wow! riz heeft al +400 posts!! en dat met al die zinvolle stukjes enzo " RESPEK!

als we nou eens een discussie gaan beginnen over een neutraal onderwerp dan weet ik wie de meeste zinvolle posts in die thread heeft

ps. nee niet ik dus maar riz

Posted by Dago "B" Duck on Dec-27-2001 17:25:

Women Unite !!!

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »