TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Airwave announcement
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Synthesia on Sep-29-2005 21:07:

Mmmm 3cd's Ben ook benieuwd naar die Bedroom Lounge cd.

Kijk er alvast al zeer naar uit. En ook om eens Airwave bezig te zien..nog nooit live gezien.

So Lolo, wanneer speel je nog eens ergens in Vlaanderen of ergens dichtbij, officiele Airwave site ziet er 'under-construction' uit

Posted by Lolo on Sep-29-2005 21:14:

ik ben de opties aan't checken, maar ik vrees dat ik een club zelf zal moeten huren om i Belgi� to mogen draaien, hoor.

Factory in Aalst lijkt me een goed idee, wat denken jullie daarvan??

Dat moet sowieso een Trilogique night worden.

L.

Posted by Jasperovitsj on Sep-29-2005 21:17:

Factory is een heel leuke locatie, maar het gewone publiek daar is totaaaaaal niet trance/prog minded, in tegenstelling tot wat ze wel beweren. Dat hebben enkele Beta's, waaronder ikzelf, al aan den lijve mogen ondervinden...

Posted by Lolo on Sep-29-2005 21:19:

heb je dan een beter idee?

alle tips en help zijn welkom!!!

L.

Posted by Jasperovitsj on Sep-29-2005 21:27:

V��l promotie maken, das het enige wat je kan doen
Als je de echte fans kan bereiken zit The Factory meteen vol hoor

Posted by Lolo on Sep-29-2005 21:32:

online promotie dan!!! dat gaat zeker gebeuren

ok thanks! als je daar iemand kent, geef me maar zijn/haar gegevens dak hem of haar zsm kan contacteren.

L.

Posted by Jasperovitsj on Sep-29-2005 21:40:

Persoonlijk ken ik daar niemand, maar ik heb nog wel ergens het nummer dat ze gebruikten voor de telefonische contacten tijdens de DJ-contest. Misschien kan je dat gebruiken? Ik zal het ff in PM sturen

EDIT: Kheb de nummer precies ni meer in m'n gsm staan. Maar misschien hebben de andere deelnemers aan de contest (Xilver, Moondust, Vadro) hem nog?

Posted by Push2005 on Sep-29-2005 21:43:

Off Topic: Zelfs Phynn komt hier in de Belgische threads lezen atm ... Phynn, you rock !

Posted by Jasperovitsj on Sep-29-2005 21:45:

Airbase was hiet daarnet ook aant browsen

Posted by Belgian Bonzai on Sep-29-2005 22:24:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
edit: LOL, je ziet ze nu allemaal ��n voor ��n opduiken hier om te kijken in welke context ze vermeld zijn, sorry voor de ongoocheling, mensen; maar als we je kennen op TA horen we doorgaans graag je producties

Posted by djcresto on Sep-29-2005 22:25:

quote:
Originally posted by Lolo
online promotie dan!!! dat gaat zeker gebeuren

ok thanks! als je daar iemand kent, geef me maar zijn/haar gegevens dak hem of haar zsm kan contacteren.

L.

De rector in Gent blijft een goedkope zaal waar je zoiezo bijna geen verlies kan maken. Factory is wel gezelliger. Maar tvolk in Aalst is nie echt fantastisch.

Posted by Belgian Bonzai on Sep-29-2005 23:13:

online reclame helpt al veel; op de BeTA party was er toch ook wel wa volk en da was practisch enkel online reclame (ta, d4m, clubcharts, partyforum etc). Ik ben voor de rector, Gent haal ik gemakkelijk, en dan kom ik zeker af en breng volk mee. Begin maar al te plannen . Ik droom wel nog altijd van een Bonzai-fuif, met alle namen. Wat een reclame voor het label zou dat niet zijn, wat een line-up. Maar dan is de rector veel en veel te klein.

Die fuif in ?Normandi�? met die FRTAs, 200 man capaciteit of zo was dat? Waarom zouden wij dat niet kunnen?
Iedereen ziet et zitten ja?
BeTA party v3
line-up (in no particular order):
Airwave
DJ Elof
Estuera
Vega, FredNova, Real, TCX,... (sorry als ik je eventjes vergeten ben) enfin alle BeTA DJs �.

pataat, uitverkocht na 10 minuten.

stel je voor.
van opwinding.
Theoretisch kan het. Enfin da's ��n iets h�. Utopisch voor dood, maar kom, een mens mag al eens dromen, h�.

Een Trilogique release party moet toch ook kunnen, maja een zaal �; big problem. Ik zou mss wel een willekeurig grote zaal in De Panne kunnen regelen (op termijn), maar da's ver voor de meeste Belgen natuurlijk

Maar allee, da moet toch te doen zijn, one way or the other.
Tja, weinig helpful post, zeker; maar 't was cool om em te schrijven en erbij te dagdromen

Posted by Jasperovitsj on Sep-29-2005 23:17:

quote:

BeTA party v3
line-up (in no particular order):
Airwave
DJ Elof
Estuera
Vega, FredNova, Real, TCX,... (sorry als ik je eventjes vergeten ben) enfin alle BeTA DJs �.

Utopisch voor dood, maar kom, een mens mag al eens dromen, h�.

Niks utopisch, volstrekt haalbaar zelfs. Maar als er echt geen andere Beta's actief gaan meezoeken voor geschikte locaties zal het weeral niet voor de eerstkomende maanden zijn...

Dit terzijde

Posted by Pheatus on Sep-29-2005 23:24:

optimist tot in de kist zijnde... kan ik u compleet volgen! Het is idd een schitterend initiatief/idee! Neen, serieus: er zijn hier genoeg mensen met organisatie skills enzo, dus voor mij mag de volgende Beta-party gerust groter!

Idd, een goede locatie is een must! Ik ken hier genoeg zalen enzo hoor, maar Diksmuide is echt niet zo ideaal gelegen vrees ik. Misschien kan ik wel eens rondkijken in Kortrijk? (ik denk maar aan onze eetzaal, compleet vernieuwd, die veel gebruikt wordt voor fuiven)

Posted by Jasperovitsj on Sep-29-2005 23:30:

Laten we deze discussie maar verder zetten in het beta-party topic

Maar ik herhaal, niks utopisch of optimistisch: we hadden voor 90% zeker Lolo en Estuera als DJ's op de Beta-party, die normaal op 30 juli ging doorgaan - zoals de poll bijna unaniem aangaf. Maar als puntje bij paaltje kwam kon ineens niemand meer, dus jah...

Posted by Phortastic on Sep-30-2005 02:45:

quote:
Sorry voor het in stand houden van de off-topic.
Passiva
=
Ava Mea

hehe true, ff over gekeken

Posted by pooley on Sep-30-2005 07:44:

Voor de release van Trilogique zou ik niet naar d erector gaan, uiteindelijk was die zaal niet zo goed.
Licht was pover, geluid stond slecht.
Als je een release van een album doet, moet je dat groots aanpakken.
Lolo, waarom ga je niet via je platenmaatschappij? Die kunnen veel gemakkelijker iets vastkrijgen nee?
Jij + guest + guest + guest + guest + ik ?

Posted by Shadowkid on Sep-30-2005 12:28:

quote:
Originally posted by Lolo
ik ben de opties aan't checken, maar ik vrees dat ik een club zelf zal moeten huren om i Belgi� to mogen draaien, hoor.

Factory in Aalst lijkt me een goed idee, wat denken jullie daarvan??

Dat moet sowieso een Trilogique night worden.

L.

Als het toch in Aalst zou zijn, kom ik in ieder geval al af (is dichtbij voor mij). Maar het publiek in Aalst is idd niet trance of prog-minded (eerder Jump en Tuning Beats-achtige dingen). Maar the Factory is nu ook weer niet zo groot, dus vol krijgen mag geen probleem zijn.

Posted by LeonB on Sep-30-2005 13:38:

quote:
& Leon Bolier & Airbase & Passiva & Andy B & Solid Slide & ...

edit: LOL, je ziet ze nu allemaal ��n voor ��n opduiken hier om te kijken in welke context ze vermeld zijn, sorry voor de ongoocheling, mensen; maar als we je kennen op TA horen we doorgaans graag je producties

haha so true busted

Posted by TOR on Sep-30-2005 17:34:

quote:
Ik droom wel nog altijd van een Bonzai-fuif, met alle namen.

+1

wat betreft de releaseparty.. mss La Rocca? zoals Pole Folder.

Posted by Jasperovitsj on Sep-30-2005 17:35:

quote:
Originally posted by TOR

wat betreft de releaseparty.. mss La Rocca? zoals Pole Folder.

Hell yes!!

Posted by TOR on Sep-30-2005 17:39:

zeer gezellige lokatie, en met een paar guests zoals DJ Fire wordt het een gezellig feestje

Posted by Jasperovitsj on Sep-30-2005 17:42:

Fire & Lolo back 2 back als Fire & Ice, dat gaat gegarandeerd serieus wa volk trekken! Das zoiets waar de meeste Bonzaifans al jaren van dromen, een Fire & Ice live-act. Das waarschijnlijk niet mogelijk, maar een Fire & Ice DJ-set zou ik ook al geweldig vinden!

Posted by Pheatus on Sep-30-2005 18:31:

quote:
Originally posted by LeonB
haha so true busted

Hahaaaa
Welkom Leon , toevallig geen goesting om te komen draaien op onze BETA party?

Posted by LeonB on Oct-01-2005 04:27:

quote:
Originally posted by Pheatus
Hahaaaa
Welkom Leon , toevallig geen goesting om te komen draaien op onze BETA party?

tegen draaien zeg ik geen nee

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »