TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy 16-02-02
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Posted by TranceFool on Dec-24-2001 18:54:

HAHA dikke lol hier

Pas maar op Aphexx, anders stuur ik Shoogerly Poeper op je af

Posted by eXos on Dec-24-2001 18:55:

quote:
Originally posted by aphex

Tsk wie denk jij in aphexnaam (gelijke aan god) bent om mij �berhaupt zo aan te spreken? Koest ventje of ik stuur een leger geile paters op je af die je met hun kruizen (multiple) even op zeer onprettige manier bewerken in het openbaar.

D'r is er tenminste nog eentje die tenminste een beetje weerstand biedt...

Posted by aphex on Dec-24-2001 18:58:

quote:
Originally posted by TranceFool
HAHA dikke lol hier

Pas maar op Aphexx, anders stuur ik Shoogerly Poeper op je af

Geil, heb ik tenminste ook geen kalkoen meer nodig voor op het spit, je kunt zlefs de hele sloeber familie van New_Wave uitnodigen op de gourmet (niet dat ik die zooi zwervers in mijn huis wil, maar het gaat om het idee)

Posted by Opti on Dec-24-2001 18:59:

quote:

Geil, heb ik tenminste ook geen kalkoen meer nodig voor op het spit, je kunt zlefs de hele sloeber familie van New_Wave uitnodigen op de gourmet (niet dat ik die zooi zwervers in mijn huis wil, maar het gaat om het idee)

Whahahaaaaa, Lolll:

Posted by magrec on Dec-24-2001 19:00:

ik voel de kerstfeer hier duidelijk hangen....

Posted by aphex on Dec-24-2001 19:03:

Ik ben blij dat ik mijn warmte in de kerstdagen naar jullie kan toestralen

Posted by TranceFool on Dec-24-2001 19:04:

quote:

en probleem is dat jij geen gourmet kan betalen

Posted by New Wave on Dec-24-2001 19:06:

quote:

Ik heb meer knappe vrouwen (o.a. fotomodellen) mogen palen dan dat jij mee gepraat heb dus ik zou me maar gedeist houwe lelijk ventje dat je bent, een face liftje of 2 zou wel op zijn plaats zijn

stoer hoor, maar verder heb ej niks ana die hoeren ( joh, jij bent vast niet de enige die met die sletten heb lopen kutten) bij mij gaat het om het innerlijke, meidjes die minder mooi zijn dan die kutdellen van jouw zullen wel een beter karacter hebben......nerd.........

Posted by magrec on Dec-24-2001 19:08:

Damn kunnen jullie dan ook een keer op een door de weekse avond geen pillen in je mik stouwen.....arrogante koppies die jullie hebben vanwege dat snuiven echt waardeloos dit...

Posted by eXos on Dec-24-2001 19:09:

klik op de foto hierboven (voor de kneuzen ondeer jullie)

ff voor wat afleiding zorgen voor de heren

Posted by Opti on Dec-24-2001 19:12:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
(voor de kneuzen ondeer jullie)

je bedoelt mij zeker?

Posted by aphex on Dec-24-2001 19:19:

quote:
Originally posted by TranceFool

en probleem is dat jij geen gourmet kan betalen

Maar dat geeft niet, New_Wave kwam toch niet op bezoek :P

Posted by aphex on Dec-24-2001 19:22:

quote:
Originally posted by New Wave

stoer hoor, maar verder heb ej niks ana die hoeren ( joh, jij bent vast niet de enige die met die sletten heb lopen kutten) bij mij gaat het om het innerlijke, meidjes die minder mooi zijn dan die kutdellen van jouw zullen wel een beter karacter hebben......nerd.........

Maw jij loopt met dikke, puisterige, pusserige, ranzige, behaarde, rollades..
nee New_Wave, meid, alles is maar ene grapje hoor, je moet zo'n forum niet al te serieus nemen, is niet goed voor je gezondheid terwijl je nog zoveel feetjes moet afschuimen...

Posted by eXos on Dec-24-2001 19:23:

quote:

Maw jij loopt met dikke, puisterige, pusserige, ranzige, behaarde, rollades..
nee New_Wave, meid, alles is maar ene grapje hoor, je moet zo'n forum niet al te serieus nemen, is niet goed voor je gezondheid terwijl je nog zoveel feetjes moet afschuimen...

Sja, op #irc is er geen vuiltje aan de lucht. Men zal wel denken als men dit alles leest...

Posted by aphex on Dec-24-2001 19:28:

#taforum is altijd een groot neukhol, iedereen houdt van elkaar en iedereen berijd elkaars achterwerk me de grootse voorbind tarzan 3000 gevallen, zeer poepig en gezellig dus..

Posted by -=WVG=- on Dec-24-2001 19:46:

Tsja...Ik ga ook naar TE hoor

Posted by TranceFool on Dec-24-2001 19:57:

quote:
#taforum is altijd een groot neukhol, iedereen houdt van elkaar en iedereen berijd elkaars achterwerk me de grootse voorbind tarzan 3000 gevallen, zeer poepig en gezellig dus..

HAHAHA lol

Ik ga btw ook naar TE

Posted by Spad on Dec-24-2001 22:26:

quote:
Originally posted by Obi
Yo UK Trance Addicts,

Cool of you to come over to the Netherlands for Trance Energy.
It's always an honour to see people travelling many miles to visit our events.
I can asure you it will be a night to remember, if i see you guys walking 'round in the Jaarbeurs, ill buy you guys a pint, i'll make sure i've got some bottles Guinness backstage Or do you prefer Heineken?

I'll take you up on that mate And a Heineken will be just fine

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-24-2001 23:03:

jammer dat ik rond een uur of 8 niet online was,
had ik me tenminste even kunnen verdedigen!
Laat ik het zo zeggen: Dree is bepaald niet mijn stijl!
(ik hou het beschaafd ja) In werkelijkheid......(vul maar in) hehe even weer wat mensen op de kast jagen.

Over mijn autootjes (ja, ik kom uit het oooooosten); wat is hier mis mee? Of hebben de meesten van jullie je rijbewijs nog niet , en weten jullie niet wat een boel PK's onder je kont aanvoelt!

Zo.....wel weer genoeg voor vandaag......zal s ff een relthread openen, ben vandaag alweer genoeg belachelijk gemaakt

GreetZ RubDub

Posted by eXos on Dec-24-2001 23:45:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
jammer dat ik rond een uur of 8 niet online was,
had ik me tenminste even kunnen verdedigen!
Laat ik het zo zeggen: Dree is bepaald niet mijn stijl!
(ik hou het beschaafd ja) In werkelijkheid......(vul maar in) hehe even weer wat mensen op de kast jagen.

Over mijn autootjes (ja, ik kom uit het oooooosten); wat is hier mis mee? Of hebben de meesten van jullie je rijbewijs nog niet , en weten jullie niet wat een boel PK's onder je kont aanvoelt!

Zo.....wel weer genoeg voor vandaag......zal s ff een relthread openen, ben vandaag alweer genoeg belachelijk gemaakt

GreetZ RubDub

LOL, tis niks persoonlijk hoor. Dit was gewoon zo'n avond om elkaar ff flink de grond in te trappen.

Maar wat betreft een rijbewijs hebben, die heb ik al 4 jaar.
En Andr� Rulezzzz...

Tis al vrij vroeg, dus ik ga zo maar eens pitte...

GReeTZ

Posted by eXos on Dec-24-2001 23:55:

Excusus voor de mensen die zich aangesproken voelden!!!

Posted by Remy D on Dec-25-2001 00:12:

Stakkers, Rukkers en ander achterlijk loslopend gruis!!!!!!! GA DOOOOOR!!!!!

Dit is leuk en ik heb het helaas moeten missen omdat ik zo gezellig kerstavond aan het vieren was. Hmzmzmzmzmz had ook nog kunnen stampen op Back2School maarja.

Posted by Dj Lex on Dec-25-2001 00:49:

haha lol @ aphex Dree zuigt en Petrus ook Lijk je niet een beetje op dat fotootje Petrus?

Posted by eXos on Dec-25-2001 09:45:

Alles leuk en aardig, maar je moet niet persoonlijk gaan worden natuurlijk. Tis leuk geweest, maar je bent nu echt telaat om nog wat terug te kunne zeggen....

Posted by Dj Lex on Dec-25-2001 10:42:

Het is nooit te laat om wat te zeggen en zeiden de smilies niet genoeg kerel?

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »