TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »
en moet elk nr echt 100% belgisch zijn ?
stel da het nu ne collab is
Iets belgisch erin of ne belgische remix is ook goe zeker ?
Hoe wordt het eigenlijk geregeld ? Wordt het muziekbestand in PM verstuurd aan de volgende DJ zodat het voor de rets nog een verrassing blijft tot het eindresultaat (na eigen bijdrage te hebben geleverd)... of wordt alles hier in deze thread gezet ?
Enlighten us BB 
nog leuk ideetje Push!
Nuja, moest er een ftp-server nodig zijn, let me know. Dan maak ik een beta-mix accountje aan voor de mix 
alsie maar rap is 
ik mix den dezen der in:
"I wanna know, if there's somebody on the floor, who can s*ck me like a h**r..." Ooooooooooooh zalige track
Just kidding

| quote: |
| Originally posted by diddi ik mix den dezen der in: "I wanna know, if there's somebody on the floor, who can s*ck me like a h**r..." Ooooooooooooh zalige track Just kidding |

Is iedereen wel akoord met een Belgische mix? Vrije trackkeuze kan een betere mix opleveren. Opinies?
Burn (Original Mix) is zooo zalig trouwens; die Van Bellen Remix moet ik nog checken. Is dat een Belg?
Jah, ik wacht nog even op de onbepaalde bpms, vanavond begint het. Pheatus, een ftp'tje zou schitterend zijn
!
't Gaat dus allemaal privaat, zodat het voor de rest een verrassing is, ook de tl, die wordt wel compleet meegegeven aan de volgende djs.
| Originally posted by Belgian Bonzai 't Gaat dus allemaal privaat, zodat het voor de rest een verrassing is, ook de tl, die wordt wel compleet meegegeven aan de volgende djs. |
... Stel jij dan wel nog een lijstje op met de volgorde van de BeTa's ? En ik ga alleszinds akkoord met een Belgische mix om eens te starten
tis nen duitser den van bellen 
| Originally posted by lievez tis nen duitser den van bellen |
Heb is wa geduld jom 
| Originally posted by Jasperovitsj Heb is wa geduld jom |
Gij geniepigaard gij 
| Originally posted by Jasperovitsj Gij geniepigaard gij |

| Originally posted by Belgian Bonzai Is iedereen wel akoord met een Belgische mix? Vrije trackkeuze kan een betere mix opleveren. Opinies? Burn (Original Mix) is zooo zalig trouwens; die Van Bellen Remix moet ik nog checken. Is dat een Belg? |
Volgende mix zal dan wel vrije trackkeuze zijn hoor.| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Pheatus, een ftp'tje zou schitterend zijn !'t Gaat dus allemaal privaat, zodat het voor de rest een verrassing is, ook de tl, die wordt wel compleet meegegeven aan de volgende djs. |
. Maar hoe doe je het dan om de ftp privaat te houden? Enkel pas doorsturen van login/pass als hij aan de beurt is? Zo kunnen de kerels die ervoor gemixed hebben wel telkens eens luisteren hoe het gesteld is h�! En ik kan natuurlijk ook altijd luisteren *evil grin*
Spammers! 
lievez, iemand anders? (kans tot Blue Sky 99 klaar staat)
Blue Sky 99 - 120-133
Pooley - 127
Jasperovitsj - 127-132
eieregooie - 125-140 (that narrows it down lol)
Xilver - 130-140
Belgian Bonzai - 137
Real - 135-140
diddi - 137-143
Push2005 - 135-145
Pheatus - 135-145
FredNova
Moondust
Eagle`
De laatste 3 gooie we d'er dan wel tussen.
Iedereen ok?
Ik zend sebiet een pm naar Blue Sky 99 om te vragen of de track die ik voorstel, in zijn kraam past; zolang ik daar geen antwoord op gekregen heb staat het iedereen, die nog niet ingeschreven is, vrij een 1e track voor te stellen, duidelijk dus liefst iets aan de trage kant; Burn was een schitterend idee wegens schitterende track, maar vermits we voor Belgisch gaan...).
Het is dus de bedoeling dat ��n van de betrokken producers Belgisch is, dit kan gaan over een collab tot een remix. Beperkend, ok, maar er zijn veel goeie Belgische producers, hoor!
Misschien iets van Paalvouwer als 1e dan? Da's een Belg toch?
OK, PM away.
^die moet ik es checken dan, ik had eerder gedacht aan een voorstel van iemand die nog niet als dj ingeschreven staat, maar toch zijn steentje wil bijdragen. The clock is ticking; wanneer ik post dat we vertrokken zijn, is het te laat...
Ik ken er zelf ook niks van... t was maar een idee hehe
Voor hoeveel minuten gaan we trouwens? Kwestie van te weten hoe lang het timeslot ongeveer mag zijn per dj 
Iets van Hatrixx mss?
Red Carpet - Allright
maar das allemaal meer after-club mss
en ni echt tranzy
| Originally posted by Jasperovitsj Voor hoeveel minuten gaan we trouwens? Kwestie van te weten hoe lang het timeslot ongeveer mag zijn per dj |
Mr Sam & Fred Baker - Forever waiting
Urban Electro Squad - Ex-Girlfriends (Mr. Sam Sunset Remix)
mss ook nog redelijk deftig voor intro