TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Eagle` on Oct-03-2005 22:05:

en moet elk nr echt 100% belgisch zijn ?

stel da het nu ne collab is

Posted by Push2005 on Oct-03-2005 22:13:

Iets belgisch erin of ne belgische remix is ook goe zeker ?

Posted by Push2005 on Oct-03-2005 22:19:

Hoe wordt het eigenlijk geregeld ? Wordt het muziekbestand in PM verstuurd aan de volgende DJ zodat het voor de rets nog een verrassing blijft tot het eindresultaat (na eigen bijdrage te hebben geleverd)... of wordt alles hier in deze thread gezet ?

Enlighten us BB

Posted by Pheatus on Oct-03-2005 22:40:

nog leuk ideetje Push!

Nuja, moest er een ftp-server nodig zijn, let me know. Dan maak ik een beta-mix accountje aan voor de mix

Posted by eieregooie on Oct-03-2005 23:32:

alsie maar rap is

Posted by diddi on Oct-04-2005 08:17:

ik mix den dezen der in:

"I wanna know, if there's somebody on the floor, who can s*ck me like a h**r..." Ooooooooooooh zalige track

Just kidding

Posted by Push2005 on Oct-04-2005 08:20:

quote:
Originally posted by diddi
ik mix den dezen der in:
"I wanna know, if there's somebody on the floor, who can s*ck me like a h**r..." Ooooooooooooh zalige track

Just kidding

Ahja... waarom dan nog nie direct beginnen met Furax of Q-IC
En als het een internationale mix is dan Albert Motar & Schnappie

Posted by Belgian Bonzai on Oct-04-2005 09:20:

Is iedereen wel akoord met een Belgische mix? Vrije trackkeuze kan een betere mix opleveren. Opinies?
Burn (Original Mix) is zooo zalig trouwens; die Van Bellen Remix moet ik nog checken. Is dat een Belg?
Jah, ik wacht nog even op de onbepaalde bpms, vanavond begint het. Pheatus, een ftp'tje zou schitterend zijn !
't Gaat dus allemaal privaat, zodat het voor de rest een verrassing is, ook de tl, die wordt wel compleet meegegeven aan de volgende djs.

Posted by Push2005 on Oct-04-2005 09:40:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
't Gaat dus allemaal privaat, zodat het voor de rest een verrassing is, ook de tl, die wordt wel compleet meegegeven aan de volgende djs.

Cool ... Stel jij dan wel nog een lijstje op met de volgorde van de BeTa's ? En ik ga alleszinds akkoord met een Belgische mix om eens te starten

Posted by lievez on Oct-04-2005 11:41:

tis nen duitser den van bellen

Posted by diddi on Oct-04-2005 12:02:

quote:
Originally posted by lievez
tis nen duitser den van bellen

lolz

Ik ga op zeker spelen. Ken eigenlijk niet al die aliassen en al die nationaliteiten die achter vele producties zitten.

Posted by Jasperovitsj on Oct-04-2005 21:20:

Heb is wa geduld jom

Posted by Push2005 on Oct-04-2005 21:24:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Heb is wa geduld jom

Zei ik dan iets ?

Posted by Jasperovitsj on Oct-04-2005 21:28:

Gij geniepigaard gij

Posted by Push2005 on Oct-04-2005 21:29:

quote:
Gij geniepigaard gij

I know ... remember; ALTIJD quoten

Posted by Pheatus on Oct-04-2005 21:38:

quote:
Is iedereen wel akoord met een Belgische mix? Vrije trackkeuze kan een betere mix opleveren. Opinies?
Burn (Original Mix) is zooo zalig trouwens; die Van Bellen Remix moet ik nog checken. Is dat een Belg?

Om te beginnen zou ik toch bij een Belgische mix blijven, eveneens een uitdaging, en ideaal om eens iets dergelijks uit te proberen. Volgende mix zal dan wel vrije trackkeuze zijn hoor.

quote:
Pheatus, een ftp'tje zou schitterend zijn !

Geen probleem . Maar hoe doe je het dan om de ftp privaat te houden? Enkel pas doorsturen van login/pass als hij aan de beurt is? Zo kunnen de kerels die ervoor gemixed hebben wel telkens eens luisteren hoe het gesteld is h�! En ik kan natuurlijk ook altijd luisteren *evil grin*

Posted by Real on Oct-04-2005 21:44:

Spammers!

Posted by Belgian Bonzai on Oct-04-2005 22:05:

lievez, iemand anders? (kans tot Blue Sky 99 klaar staat)
Blue Sky 99 - 120-133
Pooley - 127
Jasperovitsj - 127-132
eieregooie - 125-140 (that narrows it down lol)
Xilver - 130-140
Belgian Bonzai - 137
Real - 135-140
diddi - 137-143
Push2005 - 135-145
Pheatus - 135-145

FredNova
Moondust
Eagle`

De laatste 3 gooie we d'er dan wel tussen.
Iedereen ok?
Ik zend sebiet een pm naar Blue Sky 99 om te vragen of de track die ik voorstel, in zijn kraam past; zolang ik daar geen antwoord op gekregen heb staat het iedereen, die nog niet ingeschreven is, vrij een 1e track voor te stellen, duidelijk dus liefst iets aan de trage kant; Burn was een schitterend idee wegens schitterende track, maar vermits we voor Belgisch gaan...).
Het is dus de bedoeling dat ��n van de betrokken producers Belgisch is, dit kan gaan over een collab tot een remix. Beperkend, ok, maar er zijn veel goeie Belgische producers, hoor!

Posted by eieregooie on Oct-04-2005 22:24:

Misschien iets van Paalvouwer als 1e dan? Da's een Belg toch?

Posted by Belgian Bonzai on Oct-04-2005 22:57:

OK, PM away.
^die moet ik es checken dan, ik had eerder gedacht aan een voorstel van iemand die nog niet als dj ingeschreven staat, maar toch zijn steentje wil bijdragen. The clock is ticking; wanneer ik post dat we vertrokken zijn, is het te laat...

Posted by eieregooie on Oct-05-2005 01:42:

Ik ken er zelf ook niks van... t was maar een idee hehe

Posted by Jasperovitsj on Oct-05-2005 05:13:

Voor hoeveel minuten gaan we trouwens? Kwestie van te weten hoe lang het timeslot ongeveer mag zijn per dj

Posted by diddi on Oct-05-2005 07:08:

Iets van Hatrixx mss?

Red Carpet - Allright

maar das allemaal meer after-club mss en ni echt tranzy

Posted by Belgian Bonzai on Oct-05-2005 08:52:

quote:
Voor hoeveel minuten gaan we trouwens? Kwestie van te weten hoe lang het timeslot ongeveer mag zijn per dj

Och, iets van een 8 minuten of zo, 10 lijkt me toch min of meer maximum. 14 tracks, zo ziet het er nu naar uit; ietsje onder de 6 minuten is in feite ideaal, omdat we dan nog binnen cd lengte blijven, maar da's geen must en gaan we wss ook niet halen. Als je 1m inmixt, dan gaat het bv over ietsje onder de 7m die ideaal is.

Zie d'er komen al goeie Belgische producties boven waar een mens niet direct aan denkt, Hatrixx, nooit aan gedacht.

Ondertussen heeft Pheatus een ftp geregeld voor ons, waarvoor bijzonder veel dank, dus we staan echt in de startblokken.

Posted by lievez on Oct-05-2005 08:57:

Mr Sam & Fred Baker - Forever waiting
Urban Electro Squad - Ex-Girlfriends (Mr. Sam Sunset Remix)

mss ook nog redelijk deftig voor intro

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »