TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar
Pages (3): « 1 2 [3]
Tack Steve =)
�hh nej jag ser att jag facktiskt �r med p� kort! Och jag ser inte drogad ut, men undlig haka fick jag allt 
Men oj s� tr�ngt det var och lite v�l mycket knasigt folk. Men det var trevligt �nd� 
| quote: |
| Originally posted by Pjox �hh nej jag ser att jag facktiskt �r med p� kort! Och jag ser inte drogad ut, men undlig haka fick jag allt ![]() Men oj s� tr�ngt det var och lite v�l mycket knasigt folk. Men det var trevligt �nd� |

Haha nej ta bort!
Och jaa det �r jag
om du inte f�rstog det av min reaktion det vill s�ga 
�h, �r v�l inget fel p� den bilden du.
Men s�g till om du vill att jag tar bort den.
Sen i �vrigt k�nde jag bara igen �zgur p� bilderna. 
den ska inte bort cloud 
fan att du hade koll p� vem jag �r �nd�, vi har la bara tr�ffats n�n g�ng tidigare? (iofs �r tr�jan l�tt att k�nna igen men iaf
)
Tycker i �vrigt att det �r helt rigor�st hur man kan ta 15:- f�r ett glas vatten, l�jligt! 
| Originally posted by Vizay den ska inte bort cloud ![]() fan att du hade koll p� vem jag �r �nd�, vi har la bara tr�ffats n�n g�ng tidigare? (iofs �r tr�jan l�tt att k�nna igen men iaf )Tycker i �vrigt att det �r helt rigor�st hur man kan ta 15:- f�r ett glas vatten, l�jligt! |
(nej �r ingen kommunist
)
hmm vi h�mtade vatten flera ggr beh�vde inte betala ngt. annars kunde man ju dricka p� toaletterna.
Har aldrig betalat f�r vatten p� klubbar. Betyder v�l antagligen att jag bara g�tt p� sunkiga s�dana. 
jag och min polare tog av oss v�ra t-shirts mot slutet av kv�llen, svettades n�got otroligt, och var f�r�vrigt j�vligt drunk.
S� st�r vi o mega-�ser n�r det glider upp en fotograf och ber om ett kort. S� vi r�jer p� och han tar typ 5-6 bilder. Fr�gar vilken sida dom hamnar p� och s� sa han "riostockholm.se" vilket jag inte alls f�r tillf�llet kopplade alls. sen surfade jag in ig�r och kopplade d� att det givetvis var klubbens egna hemsida, som f�r�vrigt �r en gayklubb som vi alla vet. Har haft ganska roligt �t det, bilden kommer upp n�n g�ng i dagarna h�r. Och d� �r det jag och min polare, i svettig bar �verkropp som st�r och h�ller om varandra fullt omedvetna om att vi blir fotade just d�rf�r.
humor
| Originally posted by mindshooter jag och min polare tog av oss v�ra t-shirts mot slutet av kv�llen, svettades n�got otroligt, och var f�r�vrigt j�vligt drunk. S� st�r vi o mega-�ser n�r det glider upp en fotograf och ber om ett kort. S� vi r�jer p� och han tar typ 5-6 bilder. Fr�gar vilken sida dom hamnar p� och s� sa han "riostockholm.se" vilket jag inte alls f�r tillf�llet kopplade alls. sen surfade jag in ig�r och kopplade d� att det givetvis var klubbens egna hemsida, som f�r�vrigt �r en gayklubb som vi alla vet. Har haft ganska roligt �t det, bilden kommer upp n�n g�ng i dagarna h�r. Och d� �r det jag och min polare, i svettig bar �verkropp som st�r och h�ller om varandra fullt omedvetna om att vi blir fotade just d�rf�r. humor |
| Originally posted by mindshooter jag och min polare tog av oss v�ra t-shirts mot slutet av kv�llen, svettades n�got otroligt, och var f�r�vrigt j�vligt drunk. S� st�r vi o mega-�ser n�r det glider upp en fotograf och ber om ett kort. S� vi r�jer p� och han tar typ 5-6 bilder. Fr�gar vilken sida dom hamnar p� och s� sa han "riostockholm.se" vilket jag inte alls f�r tillf�llet kopplade alls. sen surfade jag in ig�r och kopplade d� att det givetvis var klubbens egna hemsida, som f�r�vrigt �r en gayklubb som vi alla vet. Har haft ganska roligt �t det, bilden kommer upp n�n g�ng i dagarna h�r. Och d� �r det jag och min polare, i svettig bar �verkropp som st�r och h�ller om varandra fullt omedvetna om att vi blir fotade just d�rf�r. humor |
Mindshooter:

Bilderna fr�n www.riostockholm.com �r uppe nu =)
japp! men det roliga �r juh sammanhanget, kolla vilka bilder som ligger d�r i �vrigt, dom har juh blandat villt mellan mondaybar och deras egna fest som tydligen var "amat�rstrippor-kv�ll" vilket g�r att det ser ut som att vi st�r d�r o skriker p� n�tt helt annat �n en DJ
http://www.riostockholm.com/index.asp?show=galleries
EDIT: l�gg �ven m�rke till att mina byxor �r p� v�g av
| Originally posted by mindshooter japp! men det roliga �r juh sammanhanget, kolla vilka bilder som ligger d�r i �vrigt, dom har juh blandat villt mellan mondaybar och deras egna fest som tydligen var "amat�rstrippor-kv�ll" vilket g�r att det ser ut som att vi st�r d�r o skriker p� n�tt helt annat �n en DJ http://www.riostockholm.com/index.asp?show=galleries EDIT: l�gg �ven m�rke till att mina byxor �r p� v�g av |
| Originally posted by mindshooter deras egna fest som tydligen var "amat�rstrippor-kv�ll" EDIT: l�gg �ven m�rke till att mina byxor �r p� v�g av |
bilder uppe p� mondaybar.com nu