TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- iPod
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto snap eigenlijk niet goed waarom dat als dom ding wordt bestempeld. Als je zoiets hebt is het gewoon superhandig. Geen gesleur met platen of cd's meer, geen problemen met slecht materiaal op diverse locaties, gewoon dit toestel aansluiten. Natuurlijk moeten ze er wel voor zorgen dat alle mixingfuncties aanwezig zijn en dat ze goed kunnen worden gebruikt. En dat is nu blijkbaar nog niet het geval. |
om te antwoorden op m'n eigen vraag:
| iPod lets you view photos and watch MPEG-4 and H.264 video wherever you go.* View your own videos, or watch music videos and TV shows you can purchase from the iTunes Music Store. |
| Originally posted by The_G0dfather om te antwoorden op m'n eigen vraag: IPod 30 GB ah overwegen die te kopen, hij is wel wat groter dan de mini of nano ma 't is dan ook 30GB en je kan er dus MPEG-4 bestanden op bekijken... |
| Originally posted by Buoyant Een jaar geleden kon hij dat nog niet, filmkes afspelen. Ofwel? Want anders hebben ze hem geupdate. Is wel cool als het ook nog wat kwaliteit is. Edit: ze werken dus met "generations" van Ipods |

Geen divx, maar wel een formaat van apple dat je met quicktime kunt afspelen. Je moet dat eerst 2 keer converteren vooraleer je film kunt kijken. 
kan je wat meer uitleg geven ?
edit: http://www.riverpast.com/en/support...rt/divx/mp4.php
is nog niet zo ingewikkeld om te doen...
Als je die ipod video koopt zou ik toch zeker gaan voor de 60 gig versie. Formaat van de nieuwe ipod video is ook kleiner dan dat van de ipod photo of de gewone ipod.
apple center in Gent ...
30GB => 329 �
60GB => 449 �
ipod.com
30GB => 299 $ = 247.475 EUR
60GB => 399 $ = 330.243 EUR
hoe kunnen ze hier nu zo veel duurder zijn ?
| Originally posted by The_G0dfather apple center in Gent ... 30GB => 329 � 60GB => 449 � ipod.com 30GB => 299 $ = 247.475 EUR 60GB => 399 $ = 330.243 EUR hoe kunnen ze hier nu zo veel duurder zijn ? |
| Originally posted by djcresto mja goedkoopste dat je die 60 gig kunt vinden is rond de 360 euro. Moet je wel via ebay kopen of via iemand die veel reist. |
| Originally posted by djcresto Als je die ipod video koopt zou ik toch zeker gaan voor de 60 gig versie. Formaat van de nieuwe ipod video is ook kleiner dan dat van de ipod photo of de gewone ipod. |
| Originally posted by eieregooie Hijs alleen platter, de 60GB is ongeveer net zo dik als de vorige generatie 20GB |
| Originally posted by The_G0dfather bedoel jij (ei) dat de ipod video van 30GB even groot is dan de ipod photo van 20 GB, maar dan alleen iets platter ? dan is het formaat nog net te doen vind ik die ipod video heb ik nog niet gezien in de winkel, enkel de photo van 20/40GB |
Hmmmm
die mannen shippen wss niet vanuit the states naar belgie
er is nl een online apple store belgie ...
waar de 30GB ook 329 � kost
belachelijk
voila, knoop doorgehakt en ipod video 60 gig en een itrip besteld. Wel nog afwachten of het allemaal doorgaat want de vraag in de VS nr de nieuwe ipod is zeer groot.
| Originally posted by djcresto voila, knoop doorgehakt en ipod video 60 gig en een itrip besteld. Wel nog afwachten of het allemaal doorgaat want de vraag in de VS nr de nieuwe ipod is zeer groot. |
| Originally posted by JdDark je hebt beide besteld in amerika?? Hoe zit het dan met de al de kabels, zijn die hetzelfde voor ons hier??? op hoeveel kwam het dan minder dan als ik dat hier zou kopen? |
en morgen ontvang ik de Ipod video 60 gb 
De Itrip is nog in preorder en zal ook in Belgi� beschikbaar zijn.
Ze hebben in amerika toch netspanning van 110 volt?
| Originally posted by eieregooie Ze hebben in amerika toch netspanning van 110 volt? |

Keb voor mne iPod Shuffle van 60 Gb, 290 � + verzendingskosten betaald >> eBay
| Originally posted by mellow_head Keb voor mne iPod Shuffle van 60 Gb, 290 � + verzendingskosten betaald >> eBay |
| Originally posted by eieregooie Ze hebben in amerika toch netspanning van 110 volt? |
Ja, alleen jammer dat dat langer duurt, en het bovendien niet echt handig is op vakantie 
| Originally posted by eieregooie Ja, alleen jammer dat dat langer duurt, en het bovendien niet echt handig is op vakantie |
Gelukkig heb ik men sony oortjes nog.