TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Livesets Innercity?
Pages (3): « 1 2 [3]
Kan iemand mij ajb ff de url geven van de sets???
Heb thuis 56k6, maar zit nu bij fam. met kabel tot vanavond dus kan ze nu vrij snel binnen halen.
Mijn dank is groot
| quote: |
| Originally posted by Haze Misschien heb je de mp3pro versie, als je deze afspeeld zonder mp3 pro codec geeft winamp een lage bitrate aan. Had ik namelijk ook ![]() Hoeveel MB isie? |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Koen Ja, ik gebruik sonique voor het afspelen en die geeft inderdaad een lage bitrate aan...en ook nog eens een lage frequentie. De set van Mauro is bij mij 80,4 MB. Als ik ga branden, behoudt ik dan zeg maar de kwaliteit alsof hij 192 kp/s zou zijn? Of verlies ik dan de kwaliteit? |
MP3PRO merk je bijna niet het verschil mee. Ik vind het wel OK.
Niz mis mee IMO!!!!!!!!!!
GReeTZ
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.