TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De "person above you" thread
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »


Posted by Toni_D2 on Nov-24-2005 20:30:

^
een toffe vriend


Posted by pooley on Nov-24-2005 20:32:

quote:
Originally posted by domineesje
DOENDER!


yep in hart en nieren en PROUD OF IT
wacht maar :-)


Posted by domineesje on Nov-24-2005 20:37:

still waiting


Posted by jp on Nov-24-2005 21:53:

^iemand uit de op een na leukste stad van Belgie


Posted by Push2005 on Nov-24-2005 21:56:

Mag ons land niemeer betreden


Posted by domineesje on Nov-25-2005 08:13:

blijf eens uit een andere zijn pc


Posted by Bertn on Nov-25-2005 09:47:

^een fan van djfou!


Posted by Synthesia on Nov-25-2005 09:51:

^^LOL

Heeft iets met Sven van Temptation Island


Posted by domineesje on Nov-25-2005 10:09:

uit waasland


Posted by Kelly* on Nov-25-2005 11:09:

^^ ga morgen voor mij lekkere scampis maken.... hopek toch....


Posted by Bunz on Nov-25-2005 11:16:

^ gaat mij straks ook uitnodigen ?


Posted by Jasperovitsj on Nov-25-2005 11:19:

^ Wilt niet uitgenodigd worden voor de scampi's...


Posted by domineesje on Nov-25-2005 11:54:

^heeft zijn kans verkeken :P


Posted by New Wave on Nov-25-2005 13:13:

^ Potentieel stalk-slachtoffer van New Wave


Posted by mellow_head on Nov-25-2005 14:30:

^is nummer 456


Posted by New Wave on Nov-25-2005 15:06:

^ beetje dom.


Posted by Kelly* on Nov-25-2005 15:22:

^^ rulez!!!!!


Posted by Zehra on Nov-25-2005 15:33:

^ heb ik nog gezien in wijnegem shopping center de maandag maar zij heeft me nie gezien


Posted by Jasperovitsj on Nov-25-2005 15:40:

^ Zei me toen nog dat ze dacht dat het Kelly was, maar met mijn slechte ogen kon ik dat totaal niet onderscheiden


Posted by pooley on Nov-25-2005 15:53:

^^
steekt u lenzen in en zet u bril op
it works !


Posted by Kaidreas on Nov-25-2005 17:11:

^moet dringend zen aapke is gaan volgen, want ik ben zen gewijs beu


Posted by mrcanon on Nov-25-2005 17:14:

^maakt vlekken op zijn hemd, hopelijk bier of andere drank. Indien wat anders hou ik mij morgen op ne afstand


Posted by Kaidreas on Nov-25-2005 17:18:

^ga ik op highlite zo hard in zen aars nemen.


Posted by Synthesia on Nov-25-2005 17:18:

^Heeft dringed een meiske nodig

Woops dat was voor mrcanon bedoeld

Kaidreas dus <-- mist erg de lokale boere-foaf met dresscode: "breng u eigen riek mee" maar geeft het niet toe


Posted by Kaidreas on Nov-25-2005 17:20:

+n

^krijgt als eerst op 6 december zen pakjes omdat ie in sinterklaas woont.


Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.