TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Forum sucks, lang leve mIRC!!
Pages (3): « 1 2 [3]
ja doe maar, straks krijg ik lepra
of misschien zelfs erger ghehehe
aww, had vandaag zon mailtje met SOAs... met plaatjes... GATVERDAMME!!!!!! ik hoop dat ik dat niet aan mn duim krijg!!
wat is er erger dan dat je hand wegrot, en dan later je arm, je hoofd, je benen en de rest van je lijf?
| quote: |
| Originally posted by Gekhous aww, had vandaag zon mailtje met SOAs... met plaatjes... GATVERDAMME!!!!!! ik hoop dat ik dat niet aan mn duim krijg!! |


John duidelijk nog niet 
stuur m anders ff naar m door Opti, ik heb m meteen weggeflikkerd.... brr
Ghehehe, iedereen die m wil hebben moet maar ff PM en of op irc zeggen dan mail ik m wel hehehe


is et echt zo erg? lama zien dan =)
/me wacht in spanning op zn meeltje
[16:46]
das mooi
Dat is vieze zooi zeg...
Na 1 ploike had ik t wel gezien...
Kijken wat mn vrienden er van vinden 
w00t ik heb die meel
/me kotst
[16:29] ! @J0hn pakt een kotsbak
dit niet...


dus liever lepra dan dat, of niet soms?? 
| quote: |
| Originally posted by Gekhous dus liever lepra dan dat, of niet soms?? |
[useless post] Ghehehehehehe [/useless post]
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance [useless post] ... [/useless post] |
ik wil eerst nog ff fotos zien van mensen met lepra
en dan willik met name zien hie de geslachtsdelen er dan uit zien, om optimaal te kunnen vergelijken..
dus als iemand een meeltje heeft met dat soort fotos?
ik vind deze posts hier trouwens best usefull....anders zat ik nou NIKS te doen =)
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Dit zou je mooi standaard bij al je posts kunnen laten zetten |

& zo blijft het een beetje gezelli natuurlijk 
Dar zorgen wij wel voor
Uiteraard!
zow dat was mijn onnutige post voor vandaag...

Wat zo serieus begon eindigt in een kaasschaaf en iemands vinger met soa en kots ???? yummie ...... Doet mij denken aan een site www.defvac.com, je moet er tegenwoordig alleen lid van worden. Vorig jaar niet. Die foto's die daar op staan heeft niks te maken met Trance, livesets of dj's ... maar komt meer in de buurt van vingermetkaasschaafsoaenkots. In een woord Yuk.
Trouwens weinig livesets hier ..... dan ben ik weg......hehehe
Fijn weekend ..... eindelijk eindelijk word mijn playstation 2 omgebouwd,dan weten jullie dat alvast. Jaja een bejaard kind maar ik laat jullie alleen maar even in mijn vreugde delen. Mzl.
En dit was mijn onzin verhaaltje ...gedeeltelijk.
Uniq
tsja..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.