TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- verlanglijstjes
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Uhhu
Doekoe = geld
de winnende lottocijfers!!!
De Brabus Rocket is ook door automotorundsport.de opgemerkt, de 730 pk sterke 6,3 Liter twaalfcilinder Biturbo van Brabus kan de sprint van 0 naar 100 in 4.0 seconden doen, naar de 200 km/h doet ie in 10.5 secondenen de 300 km/h in 29.5 seconden. De maximum snelheid is electronisch begrensd op 350 km/h... das nog eens wat anders dan 250 km/h!

Ach die Duitsers.... doe mij maar een puur Belgisch Product dan dat de 100km/u haalt in 3,4 sec.
(is er recordhouder mee geweest, weet niet of het nu nog zo is)
Macgyver Season 2 en White Label Republic
^kmoet nog is dringend gaan zien, sorry eigeel.. kheb het een beetje druk gehad in de weekends
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^kmoet nog is dringend gaan zien, sorry eigeel.. kheb het een beetje druk gehad in de weekends |
valt voor eh
^indeed dat is niet echt een slecht idee van die band of brothers boek.
1. klein plasmascherm
2. Bose 321 DVD systeem (super kwaliteit)
3. Lost DVD box
4. Coupling DVD box
5. PS3 (pas volgend jaar
)
Dat brabus ding is geen porum, doe me dan maar de CLS 55 AMG, zelfde auto, ziet er alleen wel leuk uit en gaat ongetwijfeld ook hard 
Mijn verlanglijstje... uhh...
2xPioneer CDJ1000MKII
2xSamsung 17" TFT
Etymotic oordopjes dingen
Uhh... iedere willekeurige mooie auto 
Verder niet zoveel wensen 
| Originally posted by eieregooie 2xPioneer CDJ1000MKII |

Mja, da zou 'k toch ook wel zien zitten. Voor de rest heb ik alles wat ik nodig heb 
| Originally posted by Jasperovitsj Daar zou ik toch ook geen nee tegen zeggen ![]() Hoewel, ik zou wss toch voor Denon's gaan, als ik dan toch wat mag dromen http://www.decks.co.uk/images/products/denon/dns3500_top.jpg/resize?width=630&maxheight=495 |
Kheb liever t spul dat standaard in de clubs staat
Kheb jaren met een Denon 2600 gedraaid in het jeugdhuis, dus ik ben zo'n beetje een Denon-man geworden. 
Plus, kheb al enkele keren met die Pioneers gedraaid, en ik vind ze toch maar vreemd aanvoelen. Niet dat ik nee zou zeggen tegen een paar 
Wat ik wel onder de kerstboom wil terugvinden:
Ecler Nuo 5
zeeeer weinig kans voor 
| Originally posted by Jasperovitsj Niet dat ik nee zou zeggen tegen een paar |

Een setje CDJ800 met mengpaneel zou voor mij al goe genoeg zijn hoor !
Maar laat ik realistisch blijven:
DVD Lost Seizoen 1
Router + Cardbus voor draadloos netwerk
Nieuwe boek van Karin Slaughter (Trouweloos)
Een gezond nieuw nichtje/neefje �n pete-kind in Januari 
| Originally posted by Loraine DVD Lost Seizoen 1 |
| Nieuwe boek van Karin Slaughter (Trouweloos) |

Een gezond nieuw nichtje/neefje �n pete-kind in Januari |
| Originally posted by Kelly* + de nieuwe van C.S.I. + seizoen 3 |
| Originally posted by Kelly* en verdere van Coupling |

| Originally posted by Loraine Ja merci he...tis wat: al die mensen die opinne (weer) aan koters beginnen ![]() Maar khoop toch voor hen da de kindjes gezond zullen zijn. |
| Originally posted by Bl@ckOut Wat ik wel onder de kerstboom wil terugvinden: Ecler Nuo 5 zeeeer weinig kans voor |
| Originally posted by New Wave Heb je hem al uitgeprobeerd? Vind die EQ knoppen zo ontzettend groot. |
. Die grote EQ-knoppen, tja maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het veel lastiger als er echt weinig plaats is tussen de knopjes. Dat is bij deze toch niet geval. En iets minder belangrijk maar toch: hij ziet er nog goed uit ook.
| Originally posted by Bl@ckOut Helaas nog niet kunnen uitproberen nee. Al veel goede reviews over gelezen en ik heb een filmpje gezien waarop alle effecten getoond werden, vanaf dan was ik meteen verkocht . Die grote EQ-knoppen, tja maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het veel lastiger als er echt weinig plaats is tussen de knopjes. Dat is bij deze toch niet geval. En iets minder belangrijk maar toch: hij ziet er nog goed uit ook.Helaas financieel niet echt iets voor mij |
Welke Denon mixer dan?