TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt ik dacht dat jullie soort met BETAmax rommelde?? |
Jullie lijken soms net wel een stelletje ouwe wijven hier 
| Originally posted by Loraine Sinds wanneer rommelen NLTA's met BETA's ?! En ga nou toch us ON-TOPIK gasten ! Jullie lijken soms net wel een stelletje ouwe wijven hier ![]() Oja; over films gesproken...vanavond ook maar weer us aan de DVD...Saw lijkt me wel aardig |

| Originally posted by New Wave Wij rommelen al gereuime tijd met de BETA's heur. ![]() Door ons is het daar een gigantische rommel. |
| Originally posted by Loraine Bij die fritten ist immers gezellig Hier gaat het (vaak) werkelijk helemaal nergens over...NeuzeLTA En Ei, je mag best wel wat meer/strenger modder-eten |
| Originally posted by Loraine Jullie lijken soms net wel een stelletje ouwe wijven hier ![]() |
| Originally posted by Loraine Bij die fritten ist immers gezellig Hier gaat het (vaak) werkelijk helemaal nergens over...NeuzeLTA En Ei, je mag best wel wat meer/strenger modder-eten |
| Originally posted by Unique2701 On topic valt er niet meer zoveel te praten want niemand zegt iets meer! Dus beter off-topic onzin dan helemaal nix |
| Originally posted by New Wave Ik wil je lekker in je nek zoenen. |
| Originally posted by Unique2701 heb je je tanden wel gepoetststststststst? |
| Originally posted by jp Ei moet gewoon doen waar ie goed in is: pimp zijn De rest doen wij wel |
| Originally posted by Loraine Jullie lijken soms net wel een stelletje ouwe wijven hier |
| Originally posted by ZZandirt zou jij je toch prima thuis moeten voelen.. |
Ga jij us snel je kunstgebit schrobben ja ! 
| Originally posted by Loraine Jaaaaah lekker...ga door |
Loraine is best lief schijnt 
heeft Loraine al kids?
Straks wel 
owh dus ze is nog geen milf.........
I'd hit it
| Originally posted by jp Loraine is best lief schijnt |
| Originally posted by New Wave heeft Loraine al kids? |

| Originally posted by jp Loraine is best lief schijnt |
lol
| Originally posted by Stephan B ...tsssk... |

Weer goed voor elkaar menno!
ik moet m voor de eerste keer laten schieten, verplichtingen in het buitenland, ook leuk!
Veel plezier allemaal
Zal mij benieuwen hoe Gielen draait..
Niet ?
Gewoon naar Area 2 gaan dus 
dat idee had ik dus ook over Johan
mooie tijd om zaal 2 te bezoeken