TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Posted by BZRK on Jan-05-2006 00:24:

quote:
Originally posted by djcresto
En hoe kan ik men ip nummer zien?

'ipconfig' in een dosbox

of gewoon hier

En probeer eens 'Use UPnP Control' aan te leggen in de Advanced options van DC++

Posted by domineesje on Jan-05-2006 08:38:

http://www.whatismyip.com/

Posted by Bertn on Jan-05-2006 08:57:

quote:
sinds we hier een nieuwe draadloze verbinding hebben kan ik niets meer downloaden en zoeken via DC++ Iemand enig idee hoe dat komt?

Kan het gewoon zijn dat ik men ip nr moet ingeven. Ik sta op active maar naast men IP is er niets meer ingevoegd.

dc++ sucks met routers als je erachter zit. dat programma werkt dan gewoonweg niet meer, behalve als je jezelf op passive zet. probleem is dan dat de servers vragen dat je 45 gb shared hebt staan of zo, en das er wel een beetje over...

Posted by domineesje on Jan-05-2006 09:50:

heb ook een vraagje
ik start mijn pc op, zie logo van windows xp en dan blijft zwart
welk probleem zou dat zijn?

Posted by Bl@ckOut on Jan-05-2006 09:57:

quote:
Originally posted by domineesje
heb ook een vraagje
ik start mijn pc op, zie logo van windows xp en dan blijft zwart
welk probleem zou dat zijn?

Ik heb dat onlangs ook regelmatig gehad. Hebt ge soms onlangs iets gewijzigd aan de hardware, bv harde schijf bijgestoken of zo?

Posted by domineesje on Jan-05-2006 10:00:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Ik heb dat onlangs ook regelmatig gehad. Hebt ge soms onlangs iets gewijzigd aan de hardware, bv harde schijf bijgestoken of zo?

nee symantec systemworks 2006 is er bijgekomen

en verdomme dat zuigt vooral dien GO BACK, dat draait al niet meer

Posted by Bunz on Jan-05-2006 10:15:

quote:
sinds we hier een nieuwe draadloze verbinding hebben kan ik niets meer downloaden en zoeken via DC++ Iemand enig idee hoe dat komt?

Kan het gewoon zijn dat ik men ip nr moet ingeven. Ik sta op active maar naast men IP is er niets meer ingevoegd.

Ja ik zit de laatste tijd ook met da probleem dak niks kan doen op dc++. Ma ik heb gene router, gewoon standaard modemke. En tis zowel op laptop als op thuiscomputer da et em nie doet.

Posted by pooley on Jan-05-2006 10:27:

Pasive aan of uit zetten. Of handmatig uw IP daar invullen, dat helpt ook.
Kzit nu direct op me modem, zonder router ertussen, en ik vind veeeel meer en download gaat ook sneller (valt niet weg).

Met router is het miserie...

Maar men firewall staat nu wel op rood, hoeveel portscans dak ni binnenkrijg, god damnit ...

Posted by djcresto on Jan-05-2006 10:35:

quote:
Originally posted by pooley
Pasive aan of uit zetten. Of handmatig uw IP daar invullen, dat helpt ook.
Kzit nu direct op me modem, zonder router ertussen, en ik vind veeeel meer en download gaat ook sneller (valt niet weg).
Met router is het miserie...

Ja ik zat op ne modem en stond altijd op active en alles verliep perfect. Weet wel niet of mijn ip nummer daar was ingevuld. Sinds vorige week hang ik aan de router met mijne pc zodat we draadloos kunnen surfen thuis.

Posted by diddi on Jan-05-2006 12:34:

Typ "+myip" in DC in een hub, normaal krijg je dan wel je ip-adres. Vul vervolgens dat adres in bij Settings (Active mode) en zet een poort open, bijvoorbeeld 411. Die poort configureer je dan via je firewall en klaar is kees (normaal toch )

meer info hier

Posted by djcresto on Jan-05-2006 14:08:

thanks, straks eens uittesten

Posted by Phortastic on Jan-05-2006 14:18:

quote:
Originally posted by BZRK

En probeer eens 'Use UPnP Control' aan te leggen in de Advanced options van DC++

lol da moet ge vooral usen ja...
als ge gehackt wilt worden toch
das zo lek als een zeef. DONT use it en zet dieje service ook uit.

Posted by Eagle` on Jan-05-2006 14:20:

darn kids, I'll say it ONCE:

NIEUWSGROEPEN

Posted by pooley on Jan-05-2006 14:32:

kuch
private 100mbit, 250gb ftp met fxp account aan een courrier

eu ok, cary on

mijn e-penis is langer dan die van u !

Of zegt gewoon in welke NG'en goei stuff te vinden valt , qua muziek dan h�

Posted by Shadowkid on Jan-05-2006 14:32:

quote:

Ge kunt idd zelf u IP invullen, maar dat is dikke miserie als ge een variabel IP hebt zoals bij ADSL. Dan gebruikt ge beter iets als DynDNS. Ge kunt over dat en DC++ wel wat meer info vinden via google, maar het komt er op naar dat ge dan een hostnaam ingeeft ipv steeds u veranderend ip en via die hostname blijft u ip up to date.

Posted by Bunz on Jan-05-2006 14:45:

quote:
Originally posted by Eagle`
darn kids, I'll say it ONCE:

NIEUWSGROEPEN

ja ma zoveel vindt ga daar niemeer op de laatste tijd (ma de kans is groot da ik weer verkeerd kijk).
En als ge een aparte mp3 zoekt ofzo zijt ge verloren.

Posted by diddi on Jan-05-2006 15:27:

^ idd, dat denk ik er ook van.

Als we dan toch bezig zijn: weet iemand waar Oldo Minion nowadays rondhangt?

Posted by Eagle` on Jan-05-2006 16:38:

quote:

mijn e-penis is langer dan die van u !

daar komt het misschien op neer, ma tis toch just ze zitten hier allemaal met diee p2p brol bezig en dan zijn ze verwondert da virussen en kwe ni welken andere bullshit binnenkrijgen

als ge u toch perse wilt bezig houden met leechen doe het dan teminste goe en pak ftp's of nieuwsgroepen mo genen andere junk

quote:
Originally posted by diddi
^ idd, dat denk ik er ook van.

Als we dan toch bezig zijn: weet iemand waar Oldo Minion nowadays rondhangt?

bestaat niet meer voor zover ik weet

Posted by Aur�lie on Jan-06-2006 03:53:

Wat is de beste manier om zo'n 20 GB te backup'en ?

Posted by Bertn on Jan-06-2006 09:58:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Wat is de beste manier om zo'n 20 GB te backup'en ?

koop u een externe HD, zet het daarop, en schrijf het ook nog ne keer weg op 4 dvdkes of zo

en @eagle: ik geraak nooit op nieuwsgroepen, als ge de juiste servers niet kent zijde ook gezien daarmee zenne

Posted by Eagle` on Jan-06-2006 13:20:

quote:
Originally posted by Bertn

en @eagle: ik geraak nooit op nieuwsgroepen, als ge de juiste servers niet kent zijde ook gezien daarmee zenne

gij hebt telenet zeker, mja is sinds paar maanden is die server gefucksored, retensies zijn na de kloten. Ma moet nog steeds redelijk gaan zenne, ge moet u alleen afond spoeien om iets binnen te halen, voor het weg is.

Juiste servers ? Newsgroepen van telenet zitten op 1 bepaalde server tis ni alsof ge van server kunt veranderen, tenzij ge prepaid abo pakt op nen externen newsserver (sterk aan te bevelen trouwens). Dus ik veronderstel da ge de groepen zelf bedoelt, ge moet gij dan ni zoeken, ganse headers beginnen binnensleuren om te zien wa er in staat, das weggesmeten geld dan kunde beter overstappen op 56k daar hadde teminste geen limieten, lol. Anyway my point der bestaan genoeg zoekmachines die u zeggen waar ge wa kunt vinden, the magic word is NZB

edit: En poolster, qua intarweb-pen0r, don't worry we schieten met hetzelfde geschut aka sources

Posted by Bunz on Jan-06-2006 13:35:

quote:
Originally posted by Eagle`
gij hebt telenet zeker, mja is sinds paar maanden is die server gefucksored, retensies zijn na de kloten. Ma moet nog steeds redelijk gaan zenne, ge moet u alleen afond spoeien om iets binnen te halen, voor het weg is.

ja da is de miserie tegewoordig, ge moet dezelfde dag al downe of et is weg. En aangezien ik op kot zit kan ik enkel in het weekend gaan downloade.

Posted by Eagle` on Jan-06-2006 13:45:

quote:
Originally posted by Bunz
ja da is de miserie tegewoordig, ge moet dezelfde dag al downe of et is weg. En aangezien ik op kot zit kan ik enkel in het weekend gaan downloade.

neem dan een prepaid abo van 25 euro voor 100 gig bij usenet ofzo, sgeen geld

Posted by speentje on Jan-06-2006 14:07:

quote:
kuch
private 100mbit, 250gb ftp met fxp account aan een courrier

toch nog �en die er iets van kent

Posted by Eagle` on Jan-06-2006 14:08:

quote:
Originally posted by speentje
toch nog �en die er iets van kent

no offence mo 250 gig is weinig zenne

Pages (27): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »