TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
isset eigenlijk onderhand al uitverkocht?
grtz,
TNG
Smirnoff is ook nig steeds van de partij !!
Ik heb iets gehoord over een dresscode kan dat kloppen ??
Orange ???
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Smirnoff is ook nig steeds van de partij !! Ik heb iets gehoord over een dresscode kan dat kloppen ?? Orange ??? |
| Originally posted by Smirnoff I moet O zijn |
Ja en daarom deden we t toch juist anders geloof ik?:P
| Originally posted by !_PeTrUs_! LOL, zo kom je wel snel aan de 400 ja. Maar je hebt gelijk. Ik heb ook iets over een dresscode orange gehoord |
| Originally posted by Smirnoff 400 !! tjonge dat duurt dan nog wel even. 02-02-02 dan is toch ook het feesie van willem en maxima in de arena? wordt wel gezellig druk dan daar. Vandaar Oranje pfff... Oranje zuigt ! |
ja, dan zuigt de oranje waarschijnlijk!
ik baal onwijs dat ik niet kan gaan...9 uur tiesto, damn, dat ik dat moet missen!!!
kmoet volgende dag om 8 uur op schiphol zijn wegens vertrek naar barcelona! weet iemand toevallig vette clubs in barca?
hm dan ga je toch gewoon vanuit daaro naar schiphol???
Lekkah ff pitte in tha plane,mot geen prob wezen lijkt me
Ennuh nee in barca benk nie zo thuis,k ga liever naar de hmh:P
En wtf betektn dit dan:
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Tering....
En barca is cool, ben ik zelf ook geweest. Alleen weet geen clubs te vinden...
Het is uitverkocht dus als je nog geen kaartje heb dan heb je nu VETTE PECH!!!!!!!
Via VVV, GWK en Ticketservice ist uitverkocht ja...
maar bij sommige voorverkoopadressen hebben ze nog wel heb ik begrepen
| Originally posted by !_PeTrUs_! En wtf betektn dit dan: |
ik ben zowwwww verliefdddddddd op chicane-saltwater!!!
Blijft 1 van de allermooiste voor aaaaaaaaaaaaltijd.
Zow,weten jullie dat ook weer,maarre........
IK HEB ZIN IN DD!!!!!!
| Originally posted by Donna ik ben zowwwww verliefdddddddd op chicane-saltwater!!! Blijft 1 van de allermooiste voor aaaaaaaaaaaaltijd. Zow,weten jullie dat ook weer,maarre........ IK HEB ZIN IN DD!!!!!! |

/mij is ook van de partij
tot nu toe dus:
Petrus
Donna
RV
Smirnoff
Remy-D
Yarnie
Ding Chavez
Jappio
Little Theseus
Blighty
Bouma-Bros
Muppet
Partyhardy!
tango
Raymond
T.H.C.
Henkie_Henk
Robvef
TIJS08
Teal'k
Clannad ownzzzz bigtime,dacht je dan van dat nummer met bono van u2,nah maar idd,cdtje van clannad en er kan weinig misgaan
Maarre sjeem hey mensuh,vet lange lijst al,en nog steeds geen hond die een redbull voor me mee naar boven neemt,tsssssk
ik ga niet
post dan ook niet
Ik ga dan ook maar een heeeeel klein beetje off-topic:
WAAROM ffs een reclame op tmf als de kaarten toch al zo goed als uitverkocht zijn... Of moet iedereen ff weten dat the dj's ook langskomen?
GreetZ, DC
| Originally posted by Donna post dan ook niet |
| Originally posted by Ding Chavez Ik ga dan ook maar een heeeeel klein beetje off-topic: WAAROM ffs een reclame op tmf als de kaarten toch al zo goed als uitverkocht zijn... Of moet iedereen ff weten dat the dj's ook langskomen? GreetZ, DC |
| Originally posted by jochumj ok ik zal het onthouden. maar ik had ff nix te doen dus d8 ik: laat ik is ff wat gaan posten anders blijf ik altijd een tranceAddict in training en dat wil ik ook niet. snappie |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Useless posten is hier niet zo gewilt. En pas na 400 posts kan je een eigen titel kiezen. |