TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 2005
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Jasperovitsj on Dec-15-2005 18:39:

Wout, laat Sylver vallen en ga terug tranceplaten � la uwen Island of Trance EP maken please. Ge zijt toch al binnen, dus wa maakt het uit om terug underground te gaan

Posted by Synthesia on Dec-15-2005 18:46:

Bwah k'vind dat Sylver toch schone plaatjes heeft zen...wellicht niet voor in een dancing naar onze keuze en zo, maar om thuis eens op te leggen, Turn The Tide blijft een goed plaatje en het album Little Things is toch een van mijn favoriete non-trance albums dan, moet ik zelfs geen enkel track door skippen (en nee k'zeg dit niet om te slijmen )

Posted by Kaidreas on Dec-15-2005 18:56:

ow noooooo... dj wout/regi/fou ea....
olalala OMMMMMg1!1!1!1!1!1! I dieeeeee
suckie suck 5 platen.
damn sommige kunnen hier toch echt wel veranderen, als er ineens een bekende "dj" op het forum komt

Posted by Bunz on Dec-15-2005 19:12:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ow noooooo... dj wout/regi/fou ea....
olalala OMMMMMg1!1!1!1!1!1! I dieeeeee
suckie suck 5 platen.
damn sommige kunnen hier toch echt wel veranderen, als er ineens een bekende "dj" op het forum komt

mja wete, Regi hoor ik ook totaal nie graag.
ma ipv die grandioos uit te kakken kunde daar mss nuttige commentaar op geve (ookal zal em da nie interessere uiteindelijk, geld > all :s )
Nu Wout is een ander geval, voor Wout heb ik nog respect. Die KAN dj'en alleen doe et em me slechte plate (trance draaien, Wout, TRANCE )

Posted by Tiger777 on Dec-15-2005 19:15:

quote:
Originally posted by DJ Sid
kom op jongens, een "breek-Regi-af-want-hij-is-lelijk"-thread hebbe we al gehad, nu ist genoeg geweest

Ik pwn u in posten joengeuh

Posted by Synthesia on Dec-15-2005 19:28:

^What Bunz says

* gives Bunz a bun

Als we ne keer eens lachen met de Regi wil dat niet zeggen dat we hem echt zo haten e, allee ik toch alleszinds niet, ken hem niet als persoon, heb hem van de jaar stuk of 6-7 keer bezig gezien (Illusion Beach, Fantasia, Sportpaleis, Illusion...) en soms vond ik hem minder, andere keren dan redelijk goed (toen hij minder jump speelde).

Trouwens denk niet dat ge veel negatieve commentaar gaat vinden van mij over de Illusion dj's Maar t'is toch eens plezant om jullie te doen gaan

Posted by Kaidreas on Dec-15-2005 22:09:

kheb niet gezegd dat ik die mannen haat, kheb daar geen reden toe.
maar kvind ze niet geweldig, en regi komt precies (zoals ik hem ken van tv) over met een air..
en about draaien en wout. zo geweldig waren zen skillz toch niet op highlite 2004.

en neen ik kan het niet beter (als antwoord op de vraag: kunt ge het beter mss? hebt ge u al bewezen?) maar ik herken wel een beatmatch

en bovendien vind ik het gewoon stupide, om eerst wat met die joskes te liggen lachen enz, maar komen ze onlijn.. oooo sorry sorry kmeende het niet (alle allemaal natuurlijk sterk overdreven) Kwou gewoon mijn punt duidelijk maken.

Posted by Eagle` on Dec-15-2005 22:26:

quote:
Originally posted by Synthesia
het album Little Things is toch een van mijn favoriete non-trance albums dan

als het geen trance is wa is het volgens u dan wel ?

Posted by Phortastic on Dec-16-2005 00:32:

quote:
Originally posted by Eagle`
als het geen trance is wa is het volgens u dan wel ?

cheese

Posted by Synthesia on Dec-16-2005 08:42:

dance/pop eh Eagle`

quote:
Originally posted by Kaidreas
en bovendien vind ik het gewoon stupide, om eerst wat met die joskes te liggen lachen enz, maar komen ze onlijn.. oooo sorry sorry kmeende het niet (alle allemaal natuurlijk sterk overdreven) Kwou gewoon mijn punt duidelijk maken.

ik heb geen enkel spijt over iets dat ik van Regi of Wout ooit zou hebben gezegd op dit forum maar k'zal't dan ook niet meer op mij nemen

Posted by Eagle` on Dec-16-2005 14:46:

quote:
dance/pop eh Eagle`

En Above & friggin Beyond is volgens u dan wel trance, give me a break

Posted by Push2005 on Dec-16-2005 15:55:

Pff; Regi & Wout zijn overrated en daar blijf ik bij. Als ik respect heb vooreen persoon die zich met ongeveer hetzelfde als hen bezig houdt is het Peter Luts; die pakt nie uit met zo'n air en die heeft ook capaciteiten... En die mixt beter dan Regi & Wout samen.

Posted by CygnusX on Dec-16-2005 16:02:

quote:

Eagle, ge zou ne euro in een potje moeten doen elke keer ge kritiek geeft op Above & Beyond, dan kunnen we over een jaar een Beta fuif organiseren van dat geld

Posted by Synthesia on Dec-16-2005 16:17:

quote:

Da zal wel zijn dat Above & Beyond trance is, als ge het verschil daarin niet kunt horen en voelen amai

Ge moet ne keer eens naar het ganse album luisteren van Sylver, k'denk wel dat ge van mening zult veranderen.

Regi en Wout zijn inderdaad misschien wat overrated in Belgie, of we kunnen het ook stellen dat andere Belgische dj's underrated zijn in ons land he, zo bezie ik het persoonlijk liever. Maar dan zou ik wel zeggen dat een Wout of zo underrated is in het buitenland. 'Island of Trance', 'Mastermind' en 'The Truth' vind ik super plaatjes maar k'denk niet dat die zo goed ge-exporteerd geweest zijn..toch nooit gehoord in Engeland.

Posted by Xilver on Dec-16-2005 16:18:

^och joenge

Sylver gade toch echt ni menen da ge da goe vind eh

Posted by Synthesia on Dec-16-2005 16:32:

LOL moet ik mij hier nu schamen omda'k bepaalde plaatjes niet mis vind als achtergrond muziek thuis?

Posted by Xilver on Dec-16-2005 16:34:

Ja, zak maar al in de grond.

Posted by Eagle` on Dec-16-2005 19:22:

quote:
Originally posted by CygnusX
Eagle, ge zou ne euro in een potje moeten doen elke keer ge kritiek geeft op Above & Beyond, dan kunnen we over een jaar een Beta fuif organiseren van dat geld

als ge elke keer nen euro in uw boiteke steekt wanneer er weer iet sub-par uitkomt van hen of op hun lable, kunde peisek 2 parties organizeren

quote:
Da zal wel zijn dat Above & Beyond trance is, als ge het verschil daarin niet kunt horen en voelen amai

Above & beyond is even generic, cheesy mainstream dan slyver of any other belgische dance formatie out there ..

Posted by Xilver on Dec-16-2005 19:48:

quote:
Above & beyond is even generic, cheesy mainstream dan slyver of any other belgische dance formatie out there ..

Ok, da's dikke bullshit en ge weet het. Serieeeeeeeeeeeus verschilleke ze maat.

Posted by Synthesia on Dec-16-2005 19:53:

Oh Xilver steunt me

Posted by Xilver on Dec-16-2005 19:54:

quote:
Oh Xilver steunt me

Ik steun Above and Beyond, den hoogsten boom in met uwe Sylver

Posted by Synthesia on Dec-16-2005 20:01:

Ge moet nu ook ni denken dat Sylver mijne favoriete groep is of zo eh, ze hebben een paar schone plaatjes

Posted by Xilver on Dec-16-2005 20:03:

Posted by Eagle` on Dec-16-2005 21:37:

quote:
Originally posted by Xilver
Ok, da's dikke bullshit en ge weet het. Serieeeeeeeeeeeus verschilleke ze maat.

It just isn't, hun laatste decent productie was like hun remix van Sand in my shoes en da was gewoon ma decent niks meer. Over hun eige producties kank mo beter zwijge mor goed...

- Satellite, zo commerciel, cheesy alst maar kan zijn

- Sirens of the Sea, nu 5 minuten serieus, wa stelt die track puur instrumentaal voor, luister gewoon is beyond the vocals, da stelt echt niks voor eh echt niks,die basslijn is zo generic alst maar kan zijn, da fluffy synthesizer melodieke,standaard opbouw van die track, originaliteit 0,0 echt ik zie ni waarom sommige belgische dance/pop producties, zoals sommigen ze hier noemen,hiervoor zouden moeten onderdoen. Wa blijft er dan nog over de vocals van Suissa, k ze zijn def minder cheesy als die van Satellite, en das zowat het meest zinnige wa ge er kunt overzeggen ..

Het grappigste is dan nog, hieraan hebben ze dus 2 jaar gewerkt, 2 jaar das like 2 kere 365 dagen, on"friggin"gelofelijk

- Alone Tonight, echt serieus laat mij gerust pee

Steun uwen above & beyond gelijk ge wilt das u goed recht, mo zeggen da er een serieus verschilleke, de grens is ferm vervaagd, ma gebt misschien gelijk Suissa of vocalist van alone tonight is idd ni Sylvie Melodie ...

Posted by Kaidreas on Dec-17-2005 10:16:

quote:
Oh Xilver steunt me

idd, Xilver steunt sylver

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »