TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Officiële BETA Nerd 2005 verkiezing
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Ik zou blij zijn, Hij heeft een blijvende indruk gemaakt 
Ik maak geen kans om te winnen: ik ben geen nerd.
Ik doe namelijk geen wedstrijdjes op feestjes om het nummer inclusief de remix versie zo snel mogelijk te zeggen. Ik maak geen tracklists. Ik maak geen foto's of filmpjes op feestjes. Ik ben niet kwaad als de dj niet zo enthousiast is of wanneer MIKE een 2006 remix maakt. Ik noem niet alles cheesy wat anderen goed vinden. Ik noem mijn klasgenoten die niet met trance bezig zijn, geen debielen.
Jammer!
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Ik maak geen foto's of filmpjes op feestjes. |
| Originally posted by Tiger777 Ga je niet naar feestjes? |
| Originally posted by Toni_D2 Ik maak geen kans om te winnen: ik ben geen nerd. Ik doe namelijk geen wedstrijdjes op feestjes om het nummer inclusief de remix versie zo snel mogelijk te zeggen. Ik maak geen tracklists. Ik maak geen foto's of filmpjes op feestjes. Ik ben niet kwaad als de dj niet zo enthousiast is of wanneer MIKE een 2006 remix maakt. Ik noem niet alles cheesy wat anderen goed vinden. Ik noem mijn klasgenoten die niet met trance bezig zijn, geen debielen. Jammer! |
| Originally posted by Toni_D2 Jawel, maar waarom zou ik foto's maken? Ik vind dat maar een rare gewoonte. Echt iets voor nerds. |
Oh ja, en ik heb geen nerdy TA t-shirt aan op feestjes. 
post mij neké ne pic van u, ik zal es beoordelen hoe neurdie ge zijt.
| Originally posted by Tiger777 post mij neké ne pic van u, ik zal es beoordelen hoe neurdie ge zijt. |
| Originally posted by Toni_D2 Nerd zijn is een levensstijl. Dat beoordeel je niet op een foto. |
omg, da is als een kwadraat!
Neen man, Ge kunt vanop afstand toch zien wavoor iemand dage zijt. Komaan, posten die foto's! Of hedde schrik misschien?
![]()
| Originally posted by Toni_D2 Oh ja, en ik heb geen nerdy TA t-shirt aan op feestjes. |
Probleem is dat ik meer neig naar een snob dan een nerd. Ik weet niet wat het ergste is.
| Originally posted by Kaidreas ooooo joy, Me for teh win anyways. ik ga graag naar feestjes, als er foto's worden gemaakt is dat gewoon leuk om achteraf terug te denken aan het o zo leuk feestje? mss heb je geen leuke feestjes? en ja dj's moeten godverdomme enthousiast achter de decks staan. ze moeten staan springen, glimlachen wijzen naar mij en zeggen: "omg dries, you so totally rock dude!" |
omg dries, you totally rock dude!
Kom kom, we wijken af. TONI, POST DIE FOTO'S!
@tonijn_D2:waarom weten we jouw echte naam niet?
is er een connectie tussen u en vorige ex/oude gebruikers?
ff een vraagje, hoe lang is het eigenlijk geleden dat jack nog onlijn is geweest?
btw: thanks toager
| Originally posted by Kaidreas @tonijn_D2:waarom weten we jouw echte naam niet? is er een connectie tussen u en vorige ex/oude gebruikers? ff een vraagje, hoe lang is het eigenlijk geleden dat jack nog onlijn is geweest? btw: thanks toager |
| Originally posted by Toni_D2 Ik maak geen kans om te winnen: ik ben geen nerd. Ik doe namelijk geen wedstrijdjes op feestjes om het nummer inclusief de remix versie zo snel mogelijk te zeggen. Ik maak geen tracklists. Ik maak geen foto's of filmpjes op feestjes. Ik ben niet kwaad als de dj niet zo enthousiast is of wanneer MIKE een 2006 remix maakt. Ik noem niet alles cheesy wat anderen goed vinden. Ik noem mijn klasgenoten die niet met trance bezig zijn, geen debielen. Jammer! |
| Originally posted by Toni_D2 Ik moest van haar trouwens zeggen dat ze die Jamba reclame popup op dit forum grondig beu is. Bij deze.. |
| Originally posted by Toni_D2 Ik heet toevallig ook Yves. Ik ken hier niemand die jullie ook kennen. Mijn vriendin surft hier wel eens. Ik moest van haar trouwens zeggen dat ze die Jamba reclame popup op dit forum grondig beu is. Bij deze.. |
| Originally posted by Toni_D2 Probleem is dat ik meer neig naar een snob dan een nerd. Ik weet niet wat het ergste is. |
Toni, ben je toevallig Yves Leterme dan?
You sure sound like him 
| Originally posted by Jasperovitsj Toni, ben je toevallig Yves Leterme dan? You sure sound like him |
Yves is my political hero 
So what if I am?