TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Maar jullie spelen dus elke week, nice. Bij ons is dat slechts om de 2 � 3 weken. |


| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Schoten is niet zo overdreven ver, we kunnen mss eens een vriendenmatchke spelen |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Vandaag, ik ging wandelen met 2 beagels toen plots een van die uber dwaze honden hun bandje uittrok toen ik even omkeek. Het beest zette het op een lopen en ik der dus achter. Half de faculteit achter het beest aangelopen en na een sprintje hem kunnen pakken aan zenne staart. Ik was doodop kapot. Bij deze begraaf ik de intenties om aan mijn uithouding te werken, tis hopeloos |
Als ik zou weten, da ik naar een kot wordt gedaan en daar 9 kere per dag men bloed wordt afgetapt en ik na 6 maand doodgespoten wordt.. zou ook ik snel kunnen lopen
Neen man, ik ben inderdaad uberzwak in lopen. In de vakantie heb ik geprobeerd te lopen... Zo begonnen met 1 km op dag 1: ik was doodop, luchttekort en maagkrampen (naja, kad nu wel net 1 bord spaghetti naar binnengewerkt, maar kom). Dag 2: ik dacht, het zal nu wel beter gaan en inderdaad, ik liep 1,02 km
Dag 3: Ik liep: 1,04 km
Dag 4: Ik liep: 1,06 km
.
.
.
Dag 20: Ik liep 1,40 km
Na dag 20 vond ik het resultaat ronduit belachelijk, en ik ben gestopt 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Na dag 20 vond ik het resultaat ronduit belachelijk, en ik ben gestopt |
idd, in't begin kunt ge beter met intervaltraining werken. Lopen - wandelen (niet slenteren!) - lopen - wandelen - etc.
En geleidelijk aan de tijd dat ge loopt vergroten en de tijd dat ge wandelt verkorten. Zeker als uw conditie ni veel waard is is da heel doeltreffend 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Als ik zou weten, da ik naar een kot wordt gedaan en daar 9 kere per dag men bloed wordt afgetapt en ik na 6 maand doodgespoten wordt.. zou ook ik snel kunnen lopen Neen man, ik ben inderdaad uberzwak in lopen. In de vakantie heb ik geprobeerd te lopen... Zo begonnen met 1 km op dag 1: ik was doodop, luchttekort en maagkrampen (naja, kad nu wel net 1 bord spaghetti naar binnengewerkt, maar kom). Dag 2: ik dacht, het zal nu wel beter gaan en inderdaad, ik liep 1,02 km Dag 3: Ik liep: 1,04 km Dag 4: Ik liep: 1,06 km . . . Dag 20: Ik liep 1,40 km Na dag 20 vond ik het resultaat ronduit belachelijk, en ik ben gestopt |
da is ni zo extreem hoor, das al mooi
tiger is (was) gewoon extreem zwak
tiger geeft het toe 
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut idd, in't begin kunt ge beter met intervaltraining werken. Lopen - wandelen (niet slenteren!) - lopen - wandelen - etc. En geleidelijk aan de tijd dat ge loopt vergroten en de tijd dat ge wandelt verkorten. Zeker als uw conditie ni veel waard is is da heel doeltreffend |
| quote: |
| Originally posted by domineesje ben (was) ik dan zo extreem... liep de watersportbaan (5.4km) rond en na 5 x (niet zelfde dag)liep ik die rond op 27 min |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Mijn conditie is nu om te huilen, maar voorheen kwam ik op de coopertest (12 min) meestal rond de 2700 meter uit... Er waren ook gasten bij die 3400 of meer liepen. |

Zijn kop toen we hem dubbelden, priceless
Ja, ok... volgens de test was 2700 prima, maar van de jongens was ik toch een van de mindere... Een enkele fanatieke dame ging me ook nog wel voorbij.
Maar dubbelen? Deden jullie het op zo'n echte hardloopbaan?
Yep, op dezelfde piste waar ik atletiek deed, want die lag inhet park naast onze school. 
Coopertest op zo'n piste was wel leuk natuurlijk, want halverwege begon je al mensen te dubbelen en had je dus altijd een mikpunt 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Yep, op dezelfde piste waar ik atletiek deed, want die lag inhet park naast onze school. ![]() Coopertest op zo'n piste was wel leuk natuurlijk, want halverwege begon je al mensen te dubbelen en had je dus altijd een mikpunt |
10km tests doe ik liever in de natuur
Hell yes! Ne veldloop van 6 km is zo voorbij, maar een 5km op de piste is zo'n hel. Rondjes afmalen was echt niks voor mij 
Hehe interesting 
Ik ben 1m75 en vrij gespierd gebouwd (beneath it all :x)...
30 juni 2004 -> 108kg :/ (ergens bmi 38 ofzo dacht ik)
14 december 2005 -> 85kg !
(bmi juist onder de 28)
23kg verloren op anderhalf jaar tijd ben ik wel blij om... maar 't is vooral nu op 't laatste dat er is afgevlogen (sinds begin oktober isser 10kg af)...
Mijn manier?
Eerst dacht ik ook te gaan fitnessen, maar 'k vond da een beetje te brainless, en bovendien kweekt ge grotendeels spieren die ge nooit gaat gebruiken/nodig hebben, tenzij dan om te fitnessen...
DUSSSSSS den deze gaat tegenwoordig 3 keer per week muurklimmen: ook enorm inspannend, krijgt er serieuze spieren van, en bovendien is het nog FUN! 
Verder probeer ik ook nog minstens 2x per week wat te gaan lopen, maar daar ben ik niet zo super goed in, dus ja...
Verder helpt het feit dat ik niet meer naar school ga, fulltime werk, en dus meer een dagritme heb...
Mijn uiteindelijke doel is 75kg ofzo, maar uiteindelijk doet dat er niet toe... ik merk da'k sinds ik ben begonnen met dat klimmen, dat er enorm veel spieren zijn bijgekomen, en aangezien spieren meer wegen dan vet... 
Anyway, ik nu door... gaan zwemmen 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 23kg verloren op anderhalf jaar tijd ben ik wel blij om... maar 't is vooral nu op 't laatste dat er is afgevlogen (sinds begin oktober isser 10kg af)... |

| quote: |
| Originally posted by eieregooie Mijn conditie is nu om te huilen, maar voorheen kwam ik op de coopertest (12 min) meestal rond de 2700 meter uit... Er waren ook gasten bij die 3400 of meer liepen. |
| quote: |
Tegenwoordig zwem ik om m'n conditie weer wat te verbeteren... |
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Anyway, daarnet voor het eerst sinds lang nog eens wat krachttraining gedaan. Dat ga ik morgen weer goed voelen |
echt da helpt gelijk zot
Hmm, dan moet ik da ook eens overwegen, want maakt ni uit hoe veel ik stretch en hoe fit ik sta, ik ben gegarandeerd de dag na een training stijf 
eh, dat helpt daar niet veel voor hoor 
| quote: |
| Originally posted by domineesje tiger geeft het toe |
^mja ik was er ook eerst redelijk wantrouwig op ze. maar toen ik had gedronken, alle niet dat er toen iets veranderde (moet aan het magisch drankje denken van asterix en obelix) maar je voelt gewoon niets en dat is het em juist, je voelt niets en dat is de bedoeling 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^mja ik was er ook eerst redelijk wantrouwig op ze. maar toen ik had gedronken, alle niet dat er toen iets veranderde (moet aan het magisch drankje denken van asterix en obelix) maar je voelt gewoon niets en dat is het em juist, je voelt niets en dat is de bedoeling |
Volgens mij heeft hij het over alcohol...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.