TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Gate 42 on Feb-16-2006 08:26:

Fullst�ndiga linan �verraskar. Scot �r ju het, tillsammans med Martin H & Miss Dilema kan ju detta bli en riktigt fet kryssning.

Sign me up Silja!

Posted by Braxen on Feb-17-2006 21:16:

hm .. vart bortrest 1 vecka, �r det f�rsent att skicka in till 'future lounge' ?

Posted by Vizay on Feb-17-2006 23:58:

n�n som vill hj�lpa till att fylla upp en sista hyttplats s� det �r fixat fr�n f�rsta bokning? Vi �r tre personer (jag + pjox + en polare) som beh�ver en fj�rde till en hytt

Posted by SteveTranz4ever on Feb-18-2006 11:57:

Dom ringde fr�n Silja ig�r morse... en hytt bokad

Posted by Gate 42 on Feb-18-2006 14:07:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dom ringde fr�n Silja ig�r morse... en hytt bokad

Samma h�r. J�vligt smidigt system m�ste jag s�ga..

Posted by euphoria_ibiza on Feb-18-2006 16:52:

blir mye ferry denne mnd

det er endelig bekrefta at ferry corsten spiller den 16 mai i oslo
@ sentrum scene...

Posted by jofawe on Feb-18-2006 18:31:

�r det n�n som vet om det blir festival eller symphony?
i nyhetsbrevet var det ju lite ... ja.. otydligt.

Posted by Christian �. on Feb-18-2006 20:10:

quote:
Originally posted by jofawe

kryssningen g�r till �bo va? F�r i s�nnafall blir det nog minstingen Festival.
Till �bo s� k�r silja med "Festival" och "Europa" b�tarna, till Helsingfors med "Symphony" och "Serenade".

Posted by Braxen on Feb-18-2006 20:12:

Naknemo ! ... silja har fan inte ringt mig ju grr

Posted by SteveTranz4ever on Feb-18-2006 20:36:

quote:

Om du kollar linupen s� st�r det att Dancing Palace och Panorama golvet finns med... allts� Festival !

Posted by Laszlo on Feb-18-2006 20:47:

nu har jag samlat ihop g�nget...vi blir �tta tappra sj�lar som drar iv�g p� detta �ventyr...inte varit p� n�gon kryssning sedan v�rkryssningen f�rra �ret, vilket �r p� tok f�r l�nge sedan....hoppas bara vi f�r tag p� biljetter. Ska sitta som klistrad p� luren p� m�ndag morgon. H�ll tummarna. Puss p� er

Posted by jofawe on Feb-19-2006 01:35:

quote:
Om du kollar linupen s� st�r det att Dancing Palace och Panorama golvet finns med... allts� Festival !

jo jag vet, men det st�r �ven att de har en st�rre b�t..

quote:
Denna g�ng har vi dessutom lyckats boka partyskutan Silja Festival
en helg, vilket g�r att betydligt fler kommer att ha m�jlighet att �ka med. Vi har
redan f�tt intresseanm�lningar p� l�ngt fler hytter �n vad som finns p� b�ten,

Jag f�rst�r inte.. det kan v�l inte �ka med fler trots att det �r samma b�t, eller har b�ten p� n�got mysiskt s�tt f�tt 1200 till hytter.. eller n�tt.

Posted by Laszlo on Feb-19-2006 01:46:

quote:
Jag f�rst�r inte.. det kan v�l inte �ka med fler trots att det �r samma b�t, eller har b�ten p� n�got mysiskt s�tt f�tt 1200 till hytter.. eller n�tt.

Snibbe - vad de menar �r inte att b�ten blivit st�rre, utan att fler har m�jlighet att �ka med tack vare att kryssningen �ger rum p� en helg, och inte tors-fre som tidigare.

Posted by Braxen on Feb-20-2006 09:35:

Hytt bokad .. blir min f�rsta kryss

Posted by Laszlo on Feb-20-2006 10:32:

FUCK...tokgl�mde att ringa imorse vid �tta...satt med deadline sedan 21 ig�r kv�ll, tur att jag kollade mailen n�r jag kom hem annars hade jag fan missat denna chansen ocks�....nu fick vi tyv�rr pynta ut 900 sp�nn per biljett...men det f�r fan g�...nu ska jag fan sova..

Posted by Vizay on Feb-20-2006 12:00:

fan alla 4-manna hytter va slut s� jag fick 2 stycken 2-manna brevid varandra, samma pris som A-hytter dock :P

Men �ter igen �r det n�gon som vill haka p� en sistaplats i hytt, har ju en plats ledig f�r den som vill in!

Posted by Braxen on Feb-20-2006 12:04:

^^ Tror vi fick likadant

Posted by FredAcler on Feb-21-2006 16:10:

Jaha nu �r det bara den l�nga v�ntan tills b�ten l�gger ut.

Det finns ju m�nga duktiga dj's h�r p� forumet, hur m�nga har skickat in en cd f�r Future Lounge?

Posted by Funfrock on Feb-21-2006 16:47:

ser ut som �ven jag dyker upp p� denna kryss
var ett tag sen s� ska bli kul

Posted by SteveTranz4ever on Feb-21-2006 17:12:

Inside info: Silja tar fram sina sista hytter, s�nna som �r anpassade f�r r�relsehindrade, dom beh�ver allts� fler platser... L�rdag i kombination med en j�vla bra lina och trycket �r enormt uppenbarligen !
35 platser kvar totalt !!!!!
Fast n�gra hytter l�r bli fria efter sista inbetalningsdatumet...

Posted by Vizay on Feb-22-2006 00:58:

quote:
Originally posted by FredAcler
Jaha nu �r det bara den l�nga v�ntan tills b�ten l�gger ut.

Det finns ju m�nga duktiga dj's h�r p� forumet, hur m�nga har skickat in en cd f�r Future Lounge?

jag vet iofs inte om jag klassar in mig som duktig DJ men jag t�nkte skicka in en demo men har slut p� skivor OCH pengar f�r tillf�llet. Tror inte jag hinner f� in n�gon innan dom spikar future lounge desv�rre.

Posted by reveal on Feb-22-2006 18:42:

quote:
Inside info: Silja tar fram sina sista hytter, s�nna som �r anpassade f�r r�relsehindrade, dom beh�ver allts� fler platser... L�rdag i kombination med en j�vla bra lina och trycket �r enormt uppenbarligen !
35 platser kvar totalt !!!!!
Fast n�gra hytter l�r bli fria efter sista inbetalningsdatumet...

Vet du n�r "restbiljetterna" kommer att sl�ppas? Jag o Aendy beh�ver nog en hytt...

Posted by Braxen on Feb-22-2006 18:43:

quote:
Originally posted by Vizay
jag vet iofs inte om jag klassar in mig som duktig DJ men jag t�nkte skicka in en demo men har slut p� skivor OCH pengar f�r tillf�llet. Tror inte jag hinner f� in n�gon innan dom spikar future lounge desv�rre.

Jag e lite f�rsent ute ocks�, + att jag aldrig har spelat p� s�n utrsutning som dom har p� b�ten s� ja skulle s�kert ba sk�mma ut mig �nd�

Posted by Vizay on Feb-23-2006 00:42:

quote:
Originally posted by Braxen
Jag e lite f�rsent ute ocks�, + att jag aldrig har spelat p� s�n utrsutning som dom har p� b�ten s� ja skulle s�kert ba sk�mma ut mig �nd�

av egen erfarenhet kan jag v�l s�ga att det sistn�mnda oftast inte blir n�got problem efter andra mixen. man v�njer sig skitfort

Posted by Laszlo on Feb-23-2006 01:08:

quote:
Originally posted by Vizay
av egen erfarenhet kan jag v�l s�ga att det sistn�mnda oftast inte blir n�got problem efter andra mixen. man v�njer sig skitfort

word...var skitskraj n�r jag stod bakom ett par 800or f�r f�rsta g�ngen (aldrig spelat p� cdj-1000 heller innan dess), men det fl�t p� som bara den efter andra �verg�ngen....inget att oroa sig �ver...

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »