TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA website
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by eieregooie on Dec-21-2005 23:08:

quote:
Originally posted by Tiger777
sorry xilver... je wint niet, ja, ik weet het, een harde klap.. het spijt me, maar je was de eerste aan wie ik dacht. Ik dacht eerst nog ei te selecteren, maar dan dacht ik "neen, da's een hollander, die heeft het al moeilijk genoeg zo" en toen kwam ik bij u uit...

Kijk maar uit, als iedereen dat denkt blijven alleen de hollanders over


Posted by Eagle` on Dec-21-2005 23:15:

quote:
Originally posted by pooley
vriendschap ))


wehe vriendschap, classic


Posted by Eagle` on Dec-21-2005 23:16:

quote:
Originally posted by eieregooie
Kijk maar uit, als iedereen dat denkt blijven alleen de hollanders over


Lol perfect dan moogt gij de zeverderij up-to-date houden


Posted by Tiger777 on Dec-22-2005 11:35:

^^ mag ik u helpen ei? Ik kan ook zeveren..


Posted by Bl@ckOut on Dec-25-2005 17:53:

dusss, wie wil er een website en wie wil er aan meewerken als het zover komt?


Posted by Synthesia on Jan-08-2006 13:07:

Bump.

Zijn er al updates omtrent het realiseren van deze website? De ideeen over het aanmaken van profielen en reviews en zo mogen we vergeten vind ik. Maar k'vind het nog altijd een zeer interessant idee voor fotokes en video's van parties op te zetten (vooral de mogelijkheid om die te hosten). Allee peeps!!


Posted by mellow_head on Jan-08-2006 13:11:

lol Eagle waar hebde die sig nu weer geript


Posted by Tomorrow Traxx on Apr-14-2006 15:27:

*BUMP*

Ik ben bij het terugbladeren op dezen threat terechtgekomen. Lijkt mij idd een tof idee zo nen BETA-website.

Ideas?


Posted by Bl@ckOut on Apr-14-2006 15:33:

hehe, Deefje zei op de Trance Energy bus da hij nog steeds met dit idee wou verder gaan, net als ik trouwens (hij was er zelfs al aan begonnen). Ik heb hem er een pm over gestuurd maar sindsdien is dee nimeer online geweest denk ik


Posted by mellow_head on Apr-14-2006 15:36:

Begin ma eerst met HTML en Java te leren


Posted by Bl@ckOut on Apr-14-2006 15:51:

quote:
Originally posted by mellow_head
Begin ma eerst met HTML en Java te leren

ja vooral


Posted by Toni_D2 on Apr-14-2006 17:46:

een MSN Groups pagina?
http://groups.msn.com/



Kan ik ook hoor.


Posted by Dj LPG on Apr-14-2006 20:31:

quote:
Originally posted by Toni_D2
een MSN Groups pagina?
http://groups.msn.com/



Kan ik ook hoor.


waarom hebben ze u terug tot leven geroepen?

edit: on-topic: Als ge gratis webspace wilt, check http://www.pandela.com
T'is wel enkel geschikt voor kleine bestande en foto's, aangezien bestanden groter dan 1mb geweigerd worde Ksnap ni hoe ge zo ooit 150mb moet vol krijge


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.