TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA website
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 sorry xilver... je wint niet, ja, ik weet het, een harde klap.. het spijt me, maar je was de eerste aan wie ik dacht. Ik dacht eerst nog ei te selecteren, maar dan dacht ik "neen, da's een hollander, die heeft het al moeilijk genoeg zo" en toen kwam ik bij u uit... |
| quote: |
| Originally posted by pooley vriendschap )) |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Kijk maar uit, als iedereen dat denkt blijven alleen de hollanders over |
^^ mag ik u helpen ei? Ik kan ook zeveren..![]()
dusss, wie wil er een website en wie wil er aan meewerken als het zover komt?
Bump.
Zijn er al updates omtrent het realiseren van deze website? De ideeen over het aanmaken van profielen en reviews en zo mogen we vergeten vind ik. Maar k'vind het nog altijd een zeer interessant idee voor fotokes en video's van parties op te zetten (vooral de mogelijkheid om die te hosten). Allee peeps!!
lol Eagle waar hebde die sig nu weer geript 
*BUMP*
Ik ben bij het terugbladeren op dezen threat terechtgekomen. Lijkt mij idd een tof idee zo nen BETA-website.
Ideas? 
hehe, Deefje zei op de Trance Energy bus da hij nog steeds met dit idee wou verder gaan, net als ik trouwens (hij was er zelfs al aan begonnen). Ik heb hem er een pm over gestuurd maar sindsdien is dee nimeer online geweest denk ik 
Begin ma eerst met HTML en Java te leren 
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Begin ma eerst met HTML en Java te leren |
een MSN Groups pagina?
http://groups.msn.com/
Kan ik ook hoor.
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 een MSN Groups pagina? http://groups.msn.com/ Kan ik ook hoor. |

Ksnap ni hoe ge zo ooit 150mb moet vol krijge
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.