TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 2005 TranceAddict Tune of the Year
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Bertn tune of the year. als er 1 plaat is die elektro, trance, techno en house met elkaar mengt is het die wel. |

Was Kahana eigenlijk een internationale hit ?
Nope, jammer genoeg niet. Maar net zoals The Drill kan Tiesto hem een jaar na datum oppikken en beginnen whoren, en dan wordt het gegarandeerd een dikke hit...
Heel jammer inderdaad. Het zal misschien aan het label liggen waarop het is uitgebracht
. In ieder geval voor mij 1 vd platen vh jaar !
Deze http://www.discogs.com/release/407093 ?
Nooit van gehoord, moet ik eens beluisteren dan. 
Fameus afterbommekeeuuh zelle!

die was zelfs te vinden op een cd van switch van stubru, als ik me niet vergis (kahana)
| Originally posted by Real Deze http://www.discogs.com/release/407093 ? Nooit van gehoord, moet ik eens beluisteren dan. |
. Oh ja , maar jullie gaan daar niet heen
. Laat maar weten wat je ervan vind
lol als alles blijft zoals het momenteel is:
Without You
Summerdream
Love Theme Dusk
Swing 2 Harmony

| Originally posted by Phortastic lol als alles blijft zoals het momenteel is: Without You Summerdream Love Theme Dusk Swing 2 Harmony |
| Originally posted by Jasperovitsj Nope, jammer genoeg niet. Maar net zoals The Drill kan Tiesto hem een jaar na datum oppikken en beginnen whoren, en dan wordt het gegarandeerd een dikke hit... |
| Originally posted by Push2005 The drill wordt toevallig wel nu pas deftig released; met videoclip en single cd's en al ... dus als je volgende keer weer iets zoekt om op Tijsie te vitten kom dan af met een beter excuus |

^ Inderdaad. 
Terwijl die plaat hier sinds begin 2005 in elk groovekot en danscaf� grijsgedraaid is...
Hmm; volgens discogs is de plaat released in Mei 2005. Ti�sto begon die te draaien vanaf zijn essential mix (rond juni ?) ...
Da is dus weinig na de release van die plaat; dus ik denk dat Ti�sto er nu ook zo traag weer niet bij was. En het duurt altijd een tijdje eer er een videoclip enzo verschijnt; dus ik denk dat je het ti�sto-effect wat overschat
trouwens; wat houdt het echt commerciele publiek zich nu bezig met wat tiesto in in zijn playlist steekt; moest er een videoclip gemaakt worden van innocent thoughts ofzo (een plaat die^zijn bekendheid vooral aan tiesto en armin dankt) zou ik ook wel ns willn zien of ze die tonen 
A: Swing To Harmony
Omwille van de Original Mix (maar hoe oud is die eigenlijk al wel niet
) en omwille van de Matthew Dekay Mix.
B: What Else Is There?
Omwille van de Thin White Duke Mix en De Trentem�ller Mix.
C: Twelve
Omwille van de Dousk Mix en de Max Graham Mix.
D: The Killers - Mr. Brightside (Jaques Lu Cont's Thin White Duke Dub Mix)
Vooral omdat deze groep weinig voorstelde en dit de enige plaat was die de voorlopige nr 1 nog kon bedreigen 
| Originally posted by Push2005 innocent thoughts (een plaat die^zijn bekendheid vooral aan tiesto en armin dankt) |
| Originally posted by Push2005 Hmm; volgens discogs is de plaat released in Mei 2005. Ti�sto begon die te draaien vanaf zijn essential mix (rond juni ?) ... Da is dus weinig na de release van die plaat; dus ik denk dat Ti�sto er nu ook zo traag weer niet bij was. En het duurt altijd een tijdje eer er een videoclip enzo verschijnt; dus ik denk dat je het ti�sto-effect wat overschat trouwens; wat houdt het echt commerciele publiek zich nu bezig met wat tiesto in in zijn playlist steekt; moest er een videoclip gemaakt worden van innocent thoughts ofzo (een plaat die^zijn bekendheid vooral aan tiesto en armin dankt) zou ik ook wel ns willn zien of ze die tonen |
Ik luister momenteel net naar die Kahana (maat van mij heeft em steken
), en ik kende die al.
Heerlijke plaat jah. 
Weet iemand van waar ik die mogelijk ken? Normaal van een liveset/ASOT/mix-cd, ik zit er mijne kop over te breken, maar ik zou het maar niet weten. 
| Originally posted by Real Ik luister momenteel net naar die Kahana (maat van mij heeft em steken ), en ik kende die al.Heerlijke plaat jah. ![]() Weet iemand van waar ik die mogelijk ken? Normaal van een liveset/ASOT/mix-cd, ik zit er mijne kop over te breken, maar ik zou het maar niet weten. |
Naar Sensation geweest ?
Elof draaide die daar
| Originally posted by Bertn ik herinner mij een post van pooley (van maanden terug al) waarin hij zegt: "de hit van het moment is wel the drill - the drill in de clubs en zo. maar zelfs rgr draait hem nu al, dus het wordt wschl een commercieel plaatje" |
Buh nee, niet live, niet AiB compilatie.
Het schiet me wel weer eens te binnen. Merci voor de moeite. Toch een schitterende plaat hoor. 
Group B: Come on Interstate ... you can do it 
Halcyon kan het ook nog halen in A 
Wel enorm weinig stemmen feitelijk...
Wat the drill betreft, vind de Laurent Pautrat Remix veel beter dan het origineel. Niemand die ik dat ooit weten draaien heb. Als er iemand is die het kent zou'k wel keer willen weten wat zij er van vinden.