TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 2005 TranceAddict Tune of the Year
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Phortastic on Jan-04-2006 19:03:

quote:
Originally posted by Bertn
tune of the year. als er 1 plaat is die elektro, trance, techno en house met elkaar mengt is het die wel.

true... en live is die helemaal flippen

persoonlijk wel ni toty voor mij maar zeker top

Posted by Aur�lie on Jan-04-2006 19:21:

Was Kahana eigenlijk een internationale hit ?

Posted by Jasperovitsj on Jan-04-2006 19:26:

Nope, jammer genoeg niet. Maar net zoals The Drill kan Tiesto hem een jaar na datum oppikken en beginnen whoren, en dan wordt het gegarandeerd een dikke hit...

Posted by Aur�lie on Jan-04-2006 19:32:

Heel jammer inderdaad. Het zal misschien aan het label liggen waarop het is uitgebracht . In ieder geval voor mij 1 vd platen vh jaar !

Posted by Real on Jan-04-2006 20:10:

Deze http://www.discogs.com/release/407093 ?

Nooit van gehoord, moet ik eens beluisteren dan.

Posted by Jasperovitsj on Jan-04-2006 20:14:

Fameus afterbommekeeuuh zelle!

Posted by Bertn on Jan-04-2006 20:19:

die was zelfs te vinden op een cd van switch van stubru, als ik me niet vergis (kahana)

Posted by Aur�lie on Jan-04-2006 20:28:

quote:
Originally posted by Real
Deze http://www.discogs.com/release/407093 ?

Nooit van gehoord, moet ik eens beluisteren dan.

Yep , dat is em. Dikke clubhit geweest nochtans . Oh ja , maar jullie gaan daar niet heen . Laat maar weten wat je ervan vind

Posted by Phortastic on Jan-04-2006 20:40:

lol als alles blijft zoals het momenteel is:

Without You
Summerdream
Love Theme Dusk
Swing 2 Harmony

Posted by CygnusX on Jan-04-2006 20:47:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol als alles blijft zoals het momenteel is:

Without You
Summerdream
Love Theme Dusk
Swing 2 Harmony

Daar kan ik mee leven

Posted by Push2005 on Jan-04-2006 20:52:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nope, jammer genoeg niet. Maar net zoals The Drill kan Tiesto hem een jaar na datum oppikken en beginnen whoren, en dan wordt het gegarandeerd een dikke hit...

The drill wordt toevallig wel nu pas deftig released; met videoclip en single cd's en al ... dus als je volgende keer weer iets zoekt om op Tijsie te vitten kom dan af met een beter excuus

Posted by Real on Jan-04-2006 20:55:

quote:
Originally posted by Push2005
The drill wordt toevallig wel nu pas deftig released; met videoclip en single cd's en al ... dus als je volgende keer weer iets zoekt om op Tijsie te vitten kom dan af met een beter excuus

Wel, dat is net zijn punt.

Vinyl release op onbekend label -> Tijsje draait hem -> Hoppa, videoclip en CD single.

Posted by Jasperovitsj on Jan-04-2006 20:57:

^ Inderdaad.
Terwijl die plaat hier sinds begin 2005 in elk groovekot en danscaf� grijsgedraaid is...

Posted by Push2005 on Jan-04-2006 21:02:

Hmm; volgens discogs is de plaat released in Mei 2005. Ti�sto begon die te draaien vanaf zijn essential mix (rond juni ?) ...

Da is dus weinig na de release van die plaat; dus ik denk dat Ti�sto er nu ook zo traag weer niet bij was. En het duurt altijd een tijdje eer er een videoclip enzo verschijnt; dus ik denk dat je het ti�sto-effect wat overschat trouwens; wat houdt het echt commerciele publiek zich nu bezig met wat tiesto in in zijn playlist steekt; moest er een videoclip gemaakt worden van innocent thoughts ofzo (een plaat die^zijn bekendheid vooral aan tiesto en armin dankt) zou ik ook wel ns willn zien of ze die tonen

Posted by Blue Sky 99 on Jan-04-2006 21:03:

A: Swing To Harmony

Omwille van de Original Mix (maar hoe oud is die eigenlijk al wel niet ) en omwille van de Matthew Dekay Mix.

B: What Else Is There?

Omwille van de Thin White Duke Mix en De Trentem�ller Mix.

C: Twelve

Omwille van de Dousk Mix en de Max Graham Mix.

D: The Killers - Mr. Brightside (Jaques Lu Cont's Thin White Duke Dub Mix)

Vooral omdat deze groep weinig voorstelde en dit de enige plaat was die de voorlopige nr 1 nog kon bedreigen

Posted by Phortastic on Jan-04-2006 21:35:

quote:
innocent thoughts (een plaat die^zijn bekendheid vooral aan tiesto en armin dankt)

riiiiiiiiiiiiight

Posted by Bertn on Jan-04-2006 21:39:

quote:
Hmm; volgens discogs is de plaat released in Mei 2005. Ti�sto begon die te draaien vanaf zijn essential mix (rond juni ?) ...

Da is dus weinig na de release van die plaat; dus ik denk dat Ti�sto er nu ook zo traag weer niet bij was. En het duurt altijd een tijdje eer er een videoclip enzo verschijnt; dus ik denk dat je het ti�sto-effect wat overschat trouwens; wat houdt het echt commerciele publiek zich nu bezig met wat tiesto in in zijn playlist steekt; moest er een videoclip gemaakt worden van innocent thoughts ofzo (een plaat die^zijn bekendheid vooral aan tiesto en armin dankt) zou ik ook wel ns willn zien of ze die tonen

ik herinner mij een post van pooley (van maanden terug al) waarin hij zegt: "de hit van het moment is wel the drill - the drill in de clubs en zo. maar zelfs rgr draait hem nu al, dus het wordt wschl een commercieel plaatje"

Posted by Real on Jan-04-2006 21:50:

Ik luister momenteel net naar die Kahana (maat van mij heeft em steken ), en ik kende die al.

Heerlijke plaat jah.

Weet iemand van waar ik die mogelijk ken? Normaal van een liveset/ASOT/mix-cd, ik zit er mijne kop over te breken, maar ik zou het maar niet weten.

Posted by Bertn on Jan-04-2006 22:13:

quote:
Originally posted by Real
Ik luister momenteel net naar die Kahana (maat van mij heeft em steken ), en ik kende die al.

Heerlijke plaat jah.

Weet iemand van waar ik die mogelijk ken? Normaal van een liveset/ASOT/mix-cd, ik zit er mijne kop over te breken, maar ik zou het maar niet weten.

ik geloof dat MIKE die vaak heeft gespeeld

edit: MIKE - ANTWERP 05

CD ONE:
1. HAAK: BEDLAM
2. MIKE FOYLE PRESENT STATICA:
FOR YOUR EYES ONLY (DRAKAN BLUSHES REMIX)
3. COSMO KID: NEON PRESSURE (HAAK MIX)
4. MICHAEL FORZA: KAHANA
5. KOBBE & AUSTIN LEEDS PRESENT
THE PRESSURE: DAZE (ORIGINAL MIX)
6. HARRY LEMON: TIGA
7. CRISS SOURCE: HUGS & KISSES
8. UNDERWATER: WATER PLANET (AERODOME RMX)
9. PERRY O NEIL: MYST
10. SOLARIUM: VENICE UNDER WATER (M.I.K.E. REMIX)
11. ANTIDOTE: CYBERNETIC DESIRE
12. E-TRONIC: GLASSHOUSE
13. PURPLE HAZE: ADRENALIN

Posted by Push2005 on Jan-04-2006 22:15:

Naar Sensation geweest ?

Elof draaide die daar

Posted by Aur�lie on Jan-04-2006 22:23:

quote:
Originally posted by Bertn
ik herinner mij een post van pooley (van maanden terug al) waarin hij zegt: "de hit van het moment is wel the drill - the drill in de clubs en zo. maar zelfs rgr draait hem nu al, dus het wordt wschl een commercieel plaatje"

Je hebt gelijk. Draait al maanden mee. Is al op zijn terugweg zelfs

Posted by Real on Jan-04-2006 23:12:

Buh nee, niet live, niet AiB compilatie.

Het schiet me wel weer eens te binnen. Merci voor de moeite. Toch een schitterende plaat hoor.

Posted by Push2005 on Jan-05-2006 10:33:

Group B: Come on Interstate ... you can do it

Halcyon kan het ook nog halen in A

Posted by pooley on Jan-05-2006 10:36:

Wel enorm weinig stemmen feitelijk...

Posted by mrcanon on Jan-05-2006 10:47:

Wat the drill betreft, vind de Laurent Pautrat Remix veel beter dan het origineel. Niemand die ik dat ooit weten draaien heb. Als er iemand is die het kent zou'k wel keer willen weten wat zij er van vinden.

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »