TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Jij mag blijven! Aurelie blijft mijn schatje. |
| quote: |
| Originally posted by bloesem En zo hoort t ook... trouw blijven, maar ook nieuwe impulzen toelaten! |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Jij begrijpt het. Je hebt een hoofdproject en bepaalde sub-projectjes die je tot bepaalde hoogte moet ontwikkelen. Waarna een situatie in het hoofdproject veranderd moet een sub-project dermate ontwikkeld zijn om tot hoofdproject benoemd te worden. |
| quote: |
| Originally posted by New Wave vertel. |
Hmmm....zie hier wel voer in voor Het enige �chte offici�le NLTA flirt-draadje 
Hey Jacqueline, ken ik jou niet ergens van?
welkom hier. Erg gezellig hier altijd.
nou, ik heb best trek...
Tapas?
| quote: |
| Originally posted by Tom Lont Hey Jacqueline, ken ik jou niet ergens van? welkom hier. Erg gezellig hier altijd. |
| quote: |
| Originally posted by bloesem .. |
| quote: |
| Originally posted by Unique2701 Een meisje erbij wat leuk stel je ff voor hier |
| quote: |
| Originally posted by Loraine Ik zou zeggen: stel jezelf anders weer opnieuw effe voor ! Zullen de mannen hier ZEKER waarderen |
(if you know what i mean)
altijd leuk die trancefeesten in de Asta
maar dit gaat een moeilijke worden!
de echte trance kenners schrikken niet van deze namen
en weten precies wie en wat ze zijn
maar het commerciele plubliek zegt deze namen helemaal niks!
wat is het probleem dan zou je zeggen?
Asta is al moeilijk vol te krijgen en nu het commerciele plubliek denkt van "wie zijn dat?" word dit nog veel lastiger!
Of ben ik gek?
zeggen jullie het maar!
| quote: |
| Originally posted by empire altijd leuk die trancefeesten in de Asta maar dit gaat een moeilijke worden! de echte trance kenners schrikken niet van deze namen en weten precies wie en wat ze zijn maar het commerciele plubliek zegt deze namen helemaal niks! wat is het probleem dan zou je zeggen? Asta is al moeilijk vol te krijgen en nu het commerciele plubliek denkt van "wie zijn dat?" word dit nog veel lastiger! Of ben ik gek? zeggen jullie het maar! |
New Wave ik ben het totaal met je eens
ik vind zelfs dat talenten zoals Menno, Leon enz. het beter doen dan de gemiddelde bekende dj.
Maar het draait niet om ons!
Een club moet toch vol zijn anders houden de feesten van zelf een keer op!
**je lokt de mensen met iets bekends en daardoor heb je een mooi publiek ook voor de onbekendere dj's**
Ze zullen het gaan meemaken.
Het is ook een kwestie van goed adverteren. Flyeren bij andere feesten, internet enzenzenz Mondopmond reclame. Wie weet is het te groot, ze zullen de eerste niet zijn. Het is kwestie van interesse winnen. 2 jaar geleden hadden mensen van hie rok een redelijk grote locatie aangehouden en daar kwamen niet veel mensen op af...echter, het was een zeer gezellig feestje (als ik de berichten hier mocht geloven)
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ze zullen het gaan meemaken. Het is ook een kwestie van goed adverteren. Flyeren bij andere feesten, internet enzenzenz Mondopmond reclame. |

Line-up ziet er weer interessant uit!
| quote: |
| Originally posted by bloesem Jacqueline is de naam. |
| quote: |
| Originally posted by moogwai Line-up ziet er weer interessant uit! Leuk dat je hier nu ook zit |
| quote: |
| Originally posted by domineesje die mannen he (if you know what i mean) |
^^ veel te veel posts om te lezen.....
AANWEZIG!
en da was alles wak te zeggen had... 
Sie joe deir NLTAers 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Dussss-uhhhh ge komt ook, Domi ?!? @ Bloesem: welkom bij de club van (Menno's) spamsletjes zou ik zeggen! |
you're never to old to be a Menno-spamslet....
| quote: |
| Originally posted by Kelly* you're never to old to be a Menno-spamslet.... |
, google eens op domineesje
Heerlijk! Nog een milf erbij
En is Jay M Yarune? LOL Dan ken ik hem wel maar hij mij niet hihihihihi 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie En is Jay M Yarune? LOL Dan ken ik hem wel maar hij mij niet hihihihihi |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.