TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [Rel Versie]TA Meeting @ Trance Energy (16-02-2002)
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by New Wave on Jan-12-2002 22:47:

quote:
Originally posted by magrec

dutch is difficult isn't it...

well no......uncorrect........some weirdoz think Dutchzz iz the zame az the german langauge......well it izn't.....

Posted by Miss Proximus on Jan-12-2002 23:32:

Hou je smoel nou s een keer New Wave....en haal dan gelijk dat gras tussen je tanden weg

tsja k moest toch w�t zegge

Posted by New Wave on Jan-12-2002 23:39:

gras ..............whehehehehe.............okee is goed :-)
ga jij dan eens een keer je tanden poetsen.......het meurt daar van binnen................

Posted by Miss Proximus on Jan-12-2002 23:50:

is goed..als jij dan s een keer die verschimmelde pizzaresten uit je haar haalt en die kleren s een x wast: je stinkt naar verschaald bier

Posted by John on Jan-13-2002 03:04:

tering wat is et vroeg/laat en wat voel ik me gaar...en waarom ik hier nu post komt omdat dit vanzelf opende toen ik de pc aanzette...
UK? grasresten? pizzaresten? submit reply? TA T-shirt? (geld is an mn rekening af miss p, nu maar hope dat et er bij jou op staat hehehe) pony? ich wantens? bier? slaap?
weltruste

Posted by TranceFool on Jan-13-2002 16:19:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ik kan ook gewoon besluiten om je geen t-shirt te sturen als je zo doorgaat mannetje lol

Denk alsjeblieft nou eerst ff na voordat je mij weer overal van gaat bechuldigen....en een beetje respect a.u.b want ik regel dit T-Shirt gedoe niet voor niets....bedankt

haha, ja hoor ga dat maar tegen me gebruiken. Tuurlijk vinnik het super dat je zoiets regelt, maar dat wil nie zeggen dat je alles kunt maken

Posted by Miss Proximus on Jan-13-2002 16:49:

Sad shit

quote:
Originally posted by TranceFool

haha, ja hoor ga dat maar tegen me gebruiken. Tuurlijk vinnik het super dat je zoiets regelt, maar dat wil nie zeggen dat je alles kunt maken

heb ik t allemaal voor niets gedaan

Posted by TranceFool on Jan-13-2002 16:55:

Re: shit

quote:

jammer he

Trouwens, weet je misschien al wanneer ze ongeveer komen?

Posted by Eye-Riz on Jan-13-2002 18:01:

jaja, nou weer slijmen he?

Posted by The Groove on Jan-13-2002 18:40:

Re: shit

quote:

Neeee das niet waar! Je kreeg 5 piek cadeau van me

Posted by New Wave on Jan-13-2002 19:47:

quote:
is goed..als jij dan s een keer die verschimmelde pizzaresten uit je haar haalt en die kleren s een x wast: je stinkt naar verschaald bier

Is maar goed dat ik dat niet weg heb gehaald.......nu jij me frietjes koud heb laten worden ga maar die pizza opkanen

ejh, niet met bier fokken, bier is heilig...........muts

Posted by Miss Proximus on Jan-13-2002 19:48:

Re: Re: shit

quote:
Originally posted by The Groove

Neeee das niet waar! Je kreeg 5 piek cadeau van me

O ja da's waar ook

Posted by LoginZ on Jan-13-2002 21:47:

Question Need some help, thx in ad'

Hi there,

I would love to go Trance Energy, and i just wonder if someone would be nice and translate me the ordering form for ID-T (the stuff in bold only) and tell me if it's possible to get my tickets send in France, is there any international delivery ?

Thx in ad' and hope to see you all there

Voorstelling: TRANCE ENERGY
Datum: za 16 feb 2002
Tijd: 20:00
Zaal: Jaarbeurshallen, UTRECHT

Plaatsen
Vak Rij Stoel Normaal
� 35,00
Bespreekkosten: 1 x � 4,08 � 4,08
Totaal: � 39,08
Voor credit-card betalingen komt hier nog � 2,72 verzend-kosten bij.

--------------------------------------------------------------------------------

Let op: als u met credit-card wilt betalen dient u de naam in te vullen zoals deze op de credit-card vermeld staat.

Voorletters: Voorvoegsel: Achternaam:

Adres: Huisnr: Toevoegsel:
Postcode: Woonplaats: Telefoon:
Land: EMail:

--------------------------------------------------------------------------------
Betaling
Bij afhalen
U kunt de kaarten binnen 5 werkdagen afhalen bij een Postkantoor of Grens-Wisselkantoor (GWK) bij u in de buurt en betaalt wanneer u de kaarten afhaalt.
D.m.v. credit-card
U krijgt de kaarten thuisgestuurd nadat het bedrag voor de kaarten is geincasseerd via uw credit-card maatschappij.

Pages (3): « 1 2 [3]