TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [Rel Versie]TA Meeting @ Trance Energy (16-02-2002)
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by magrec dutch is difficult isn't it... |
Hou je smoel nou s een keer New Wave....en haal dan gelijk dat gras tussen je tanden weg
tsja
k moest toch w�t zegge 
gras ..............whehehehehe.............okee is goed :-)
ga jij dan eens een keer je tanden poetsen.......het meurt daar van binnen................

is goed..als jij dan s een keer die verschimmelde pizzaresten uit je haar haalt
en die kleren s een x wast: je stinkt naar verschaald bier 
tering wat is et vroeg/laat en wat voel ik me gaar...en waarom ik hier nu post komt omdat dit vanzelf opende toen ik de pc aanzette...
UK? grasresten? pizzaresten? submit reply? TA T-shirt? (geld is an mn rekening af miss p, nu maar hope dat et er bij jou op staat hehehe) pony? ich wantens? bier? slaap?
weltruste
| Originally posted by Miss Proximus Ik kan ook gewoon besluiten om je geen t-shirt te sturen als je zo doorgaat mannetje lolDenk alsjeblieft nou eerst ff na voordat je mij weer overal van gaat bechuldigen....en een beetje respect a.u.b want ik regel dit T-Shirt gedoe niet voor niets....bedankt |
shit
| Originally posted by TranceFool haha, ja hoor ga dat maar tegen me gebruiken. Tuurlijk vinnik het super dat je zoiets regelt, maar dat wil nie zeggen dat je alles kunt maken |
Re: shit
| Originally posted by Miss Proximus heb ik t allemaal voor niets gedaan |

jaja, nou weer slijmen he? 
Re: shit
| Originally posted by Miss Proximus heb ik t allemaal voor niets gedaan |
| Originally posted by Miss Proximus is goed..als jij dan s een keer die verschimmelde pizzaresten uit je haar haalt en die kleren s een x wast: je stinkt naar verschaald bier |
Re: Re: shit
| Originally posted by The Groove Neeee das niet waar! Je kreeg 5 piek cadeau van me |
da's waar ook
Need some help, thx in ad'
Hi there,
I would love to go Trance Energy, and i just wonder if someone would be nice and translate me the ordering form for ID-T (the stuff in bold only) and tell me if it's possible to get my tickets send in France, is there any international delivery ?
Thx in ad' and hope to see you all there 
Voorstelling: TRANCE ENERGY
Datum: za 16 feb 2002
Tijd: 20:00
Zaal: Jaarbeurshallen, UTRECHT
Plaatsen
Vak Rij Stoel Normaal
� 35,00
Bespreekkosten: 1 x � 4,08 � 4,08
Totaal: � 39,08
Voor credit-card betalingen komt hier nog � 2,72 verzend-kosten bij.
--------------------------------------------------------------------------------
Let op: als u met credit-card wilt betalen dient u de naam in te vullen zoals deze op de credit-card vermeld staat.
Voorletters: Voorvoegsel: Achternaam:
Adres: Huisnr: Toevoegsel:
Postcode: Woonplaats: Telefoon:
Land: EMail:
--------------------------------------------------------------------------------
Betaling
Bij afhalen
U kunt de kaarten binnen 5 werkdagen afhalen bij een Postkantoor of Grens-Wisselkantoor (GWK) bij u in de buurt en betaalt wanneer u de kaarten afhaalt.
D.m.v. credit-card
U krijgt de kaarten thuisgestuurd nadat het bedrag voor de kaarten is geincasseerd via uw credit-card maatschappij.