TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus misschien anders maar bij de camel stand? |
zullen we anders gewoon in de jaarbeurs afspreken? 
okee nu ff serieus, k zal t nie weten ze mogen wel es opschieten met dat floorplan gedoe.. anders wordt idd telefoonboom whehehe..
of erges midden in de zaal afspreken hehehe 
waar blijft die kaart grrrrr 
| Originally posted by TranceFool waar blijft die kaart grrrrr |
| Originally posted by moogwai ach nog tijd zat... eerst maar eens carnaval vieren |
en pasen en pinksteren op 1 dag...
Ik ben ook van de partij!!!
kaart komt vast wel op tijd.. en de meeting op DD was zeer geslaagd en volgens mij komen er op TA weer een hoop die ik nog niet heb gemeet (en niet meer herinner...) dus dat word ook weer lache!!
greetzzzz
Backstage
Jesssssssssssssss gisteren de bevestiging gekregen, dat ik ook meekan. Ga namelijk vrijdags, de vrachtwagen laden, naar Utrecht, overenachten in een goed hotel met ontbijt, opbouwen van alle stands en banners in de jaarbeurs, weer goed eten en ff slapen, en entree via de vip room zonder kaartjes heh heh en lekker de hele avond gratis rondstuiteren, een beetje backstage kijken noem maar op. Lijkt me echt supergaaf. Kan niet tot het eind om 7 uur blijven. We slapen namelijk weer in dat hotel, en we moeten er alweer op tijd uit om alles af te breken. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.
WWWOOOOOEEEEEEEEIIIII
dat zijn er al 15 ofzo... verwacht eigenlijk dat glaniskanis en bellie er ook wel zullen zijn....
die 15 daar komen nog foreigners bij natuurlijk
greetz kolkiewolkie
wie er nu gaan:
NLTA
BeLLiE
Trancefool
Blik
Kolkiewolkie
Rub_Dub
John
Flipper01
Mr. Marcello
Moogwai
Remy D
M5
Little Theseus
WvG
Dr. Kuipers
dj Alpha
High_NRG
Lightforce
Marco Harleman
tijs08
Miss Proximus
Antiphus
Foreign TA
Spad
Volksjoolz
Coup
Jimmy
Gaby + friend
C-naptik
Lytchix
LoginZ
Shito
_greggy_
marco.v + brother

joepie!! 
| Originally posted by kolkiewolkie WWWOOOOOEEEEEEEEIIIII dat zijn er al 15 ofzo... verwacht eigenlijk dat glaniskanis en bellie er ook wel zullen zijn.... die 15 daar komen nog foreigners bij natuurlijk greetz kolkiewolkie |
glanis gaat zoepen in de skibar 

Mr. Marcello, een van de nieuwe TA's komt ook!!
Flipper moet tenslotte ook vervoer hebben

Have fun:

| Originally posted by Obi Have fun: |
Ok dan!! THX a lot Obi 
So this should be it. I hope there are no further comments.
PPL i'm expecting to see:
NLTA:
BeLLiE
Trancefool
Blik
Kolkiewolkie
Rub_Dub
John
Flipper01
Mr. Marcello
Moogwai
Remy D
M5
Little Theseus
WvG
Dr. Kuipers
dj Alpha
High_NRG
Lightforce
Marco Harleman
tijs08
Miss Proximus
Antiphus
Foreign TA:
Spad
Volksjoolz
Coup
Jimmy
Gaby + friend
C-naptik
Lytchix
LoginZ
Shito
_greggy_
marco.v + brother
And umm, foreign ta's, just come to the meeting if u want to, those dutchies won't bite when you see them for real.
Waar spreken we af??
Ik zie dat Little Theseus al heeft aangegevne dat de meeting plaatsvind bij de Camel stand, maar het lijkt mij handiger om ergens af te spreken waar het minder druk is..
Anders heb je kans dat je elkaar mis loopt..
Mijn suggestie is ergens buiten een zaal af te spreken, bijvoorbeeld in de zaal naast zaal 2..
Any suggestions?
| Originally posted by Little Theseus Ok dan!! THX a lot Obi ![]() So this should be it. I hope there are no further comments. PPL i'm expecting to see: NLTA: BeLLiE Trancefool Blik Kolkiewolkie Rub_Dub John Flipper01 Mr. Marcello Moogwai Remy D M5 Little Theseus WvG Dr. Kuipers dj Alpha High_NRG Lightforce Marco Harleman tijs08 Miss Proximus Antiphus Foreign TA: Spad Volksjoolz Coup Jimmy Gaby + friend C-naptik Lytchix LoginZ Shito _greggy_ marco.v + brother And umm, foreign ta's, just come to the meeting if u want to, those dutchies won't bite when you see them for real. |
i hope i wont miss the meeting...but ill be wearing my TA tshirt, so im sure i wont miss it this time
),maar dan weten jullie dat. mensen die ooit is een post hebben gedaan die niet in de smaak viel kunnen dus beter wegblijven:P
et zou daar best is erug druk kunnen zijn
| Originally posted by John mensen die ooit is een post hebben gedaan die niet in de smaak viel kunnen dus beter wegblijven:P |
| Originally posted by Henkie_henk Zou dan rustige meeting worden |
Ik mag wel!!
| Originally posted by John oh ja lindsey komt ws ook mee trouwens (weet nie of ze mee gaat meeten...misschien laten ze me wel alleen zoeke ),maar dan weten jullie dat. mensen die ooit is een post hebben gedaan die niet in de smaak viel kunnen dus beter wegblijven:P |
Ik heb die hele thread maar links laten liggen..| quote: |
Let op! Tijdens Trance Energy zal er een zeer streng zero tolerance beleid worden gevoerd. Dit vanwege het nulbeleid van de gemeente Utrecht wat zowel voor hard- als voor softdrugs geldt. Bij deze ben je gewaarschuwd om teleurstellingen te voorkomen! Parkeerroutes Jaarbeurs: Om een zo vloeiend mogelijke doorstroom van bezoekers te waarborgen adviseren we alle bezoekers die met de auto naar Trance Energy willen komen om vanaf de ringweg de offici�le wegwijs borden richting de Jaarbeurs te volgen. E�nrichtingsverkeer Trance Energy Op Trance Energy zal, net zoals op Innercity het geval was, het ��nrichtingsverkeer worden ingevoerd. Dit voorkomt vervelende opstoppingen op de knelpunten in de gangen. Bezoekers van Trance Energy doen er verstandig aan vooraf even goed te bekijken hoe het ��nrichtingsysteem in zijn werk gaat opdat ze hier zo weinig mogelijk hinder van ondervinden. |
0.00 uur, Chillout, bij de tribunes....HOPPA geregeld 
| Originally posted by Miss Proximus 0.00 uur, Chillout, bij de tribunes....HOPPA geregeld |
Oei Oei tribunes...
Doet me weer denken aan de Heineken Music hall en TIESTO!!!!!
|PeTrUs| says: *Woeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Maar ik kom niet haha. Ik sla na de slechte ervaring in Heerenveen dit feestje maar over.
Ik hoop dat jullie net zo'n vette avond hebben als ik vorige week in de HMH met tijsje!!
GReeTZ
Komt er ook iemand van jullie welles op de id&t site?
nieuwtje: er komt een filmpremi�re in de chillout. vorig jaar was er ook film. met tribunes ertegenover. dus nu ook tribunes en anders wel stoelen.....dus....klaar