TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2006] Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Muppy on Feb-13-2006 22:11:

ja het ligt er aan wanneer ik de 29e terugkom...ik ben dan een hele week op excursie geweest (wat al een bom duiten kost) en als ik s'nachts thuiskom...

ik wacht dus nog ff met bevestigen


Posted by ZZandirt on Feb-13-2006 22:24:

quote:
Originally posted by MaGiK54
1. jp
2. Magik54
3. Gonzo
4. Zzandirt Confirmed
5. Muppy ???
6. ????



alleen woon ik dan in amsterdam (jawel......!!) waarschijnlijk met eigen vervoer


Posted by ZZandirt on Feb-15-2006 18:34:

ik ga kaarten bestellen eerdaags. zijn er mensen die 12,50 aan orderkosten willen besparen, dan kan ik er meer kopen.


Posted by jp on Feb-15-2006 20:14:

quote:
Originally posted by ZZandirt
ik ga kaarten bestellen eerdaags. zijn er mensen die 12,50 aan orderkosten willen besparen, dan kan ik er meer kopen.


Je kan ze gewoon in de NL platenzaak kopen. Bel ze anders effe:

Dance Drugstore (Arnhem)
Power House (Nijmegen)


Posted by ZZandirt on Feb-15-2006 22:17:

ze waren toch alleen in dordrecht te koop??? of was dat een ander feest??
zal morgen ff bellen, duss.


Posted by jp on Feb-15-2006 22:41:

In het verleden waren ze vanaf eind februrai o.a. bij elke Midtown te koop


Posted by Loraine on Feb-18-2006 14:25:

Hmmm, ziet er idd erg verleidelijk uit die lijn-up...maar vrees dat ik dan al een ass-kicking MAYDAY weekend heb in FUNLAND


Posted by jp on Feb-18-2006 16:33:

Funland?


Posted by kolkiewolkie on May-01-2006 18:31:

eh, geen reports enzo ?


Posted by ZZandirt on May-01-2006 18:36:

jp vast nog in coma


Posted by jp on May-01-2006 18:38:

Nee heur

Videos:

1 = Breathe - http://www.yourfilehost.com/media.p...nl_prodigy1.mpg
2 = Voodoo People - http://www.yourfilehost.com/media.p...nl_prodigy2.mpg
3 = Poison - http://www.yourfilehost.com/media.p...nl_prodigy3.mpg
4 = No Good - http://www.yourfilehost.com/media.p...nl_prodigy4.mpg
































Posted by ZZandirt on May-01-2006 18:45:

cool!!

ik had mee moeten gaan, bedenk ik me nu..


Posted by jp on May-01-2006 18:46:

Tja als het kalf gedempt is...


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.