TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2006] Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund
Pages (3): « 1 2 [3]
ja het ligt er aan wanneer ik de 29e terugkom...ik ben dan een hele week op excursie geweest (wat al een bom duiten kost) en als ik s'nachts thuiskom...
ik wacht dus nog ff met bevestigen
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 1. jp 2. Magik54 3. Gonzo 4. Zzandirt Confirmed 5. Muppy ??? 6. ???? |
ik ga kaarten bestellen eerdaags. zijn er mensen die 12,50 aan orderkosten willen besparen, dan kan ik er meer kopen.
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt ik ga kaarten bestellen eerdaags. zijn er mensen die 12,50 aan orderkosten willen besparen, dan kan ik er meer kopen. |
ze waren toch alleen in dordrecht te koop??? of was dat een ander feest??
zal morgen ff bellen, duss.
In het verleden waren ze vanaf eind februrai o.a. bij elke Midtown te koop
Hmmm, ziet er idd erg verleidelijk uit die lijn-up...maar vrees dat ik dan al een ass-kicking MAYDAY weekend heb in FUNLAND 
Funland?
eh, geen reports enzo
?
jp vast nog in coma 
Nee heur 
Videos:
1 = Breathe - http://www.yourfilehost.com/media.p...nl_prodigy1.mpg
2 = Voodoo People - http://www.yourfilehost.com/media.p...nl_prodigy2.mpg
3 = Poison - http://www.yourfilehost.com/media.p...nl_prodigy3.mpg
4 = No Good - http://www.yourfilehost.com/media.p...nl_prodigy4.mpg
cool!!
ik had mee moeten gaan, bedenk ik me nu..
Tja als het kalf gedempt is... 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.