TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-03-2005] Create - The Spring (supported by Trance.nu) - Powerzone, Amsterdam
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 hey mensen, lekker is dat, ik was ziek dus moet alles vanuit de verhalen een beetje opmaken. Fijn om te zien dat iedereen de muziek kwalitatief goed vond, dat was ook het doel. Eerste keer als niewue organisatie is altijd moeilijk om gelijk volle bak te halen, zoiets moet groeien. Buiten dat hadden we in Nederland geen wereldberoemde DJs ofzo (behalve Misja dan). Maar een Airwave, Phynn en NU NRG, zijn bij de "specialisten" wel bekend. Volgende feest is 20 mei met een super line-up mijns inziens (Misja vs Precision, Sander van Doorn, Marcel Woods, The Sound Of Progression)... persbericht volgt |
was erg benieuwd naar hem alleen) phynn draaide hard maar lekker, en is daarbij ook nog eens niet te beroerd om een praatje te maken (en dan nog de humor heeft om eens een foto van ONS te maken ghehe) hoop dat phynn nog eens komt bij jullie. een aanwinst in dj-land.
| quote: |
| Originally posted by Unique2701 Nog langer?! Maar ja ik weet niet hoe jij eruit ziet, vorige x niet voorgesteld bij LEF in escape.. En waar was jij dit keer dan?? |
Ik kwam wat laat binnen, aangezien ik bij ahp2002 thuis zat te wachten op de beslissing of hij wel of niet zou gaan! Wel een leuke avond gehad! Thanks Jazper voor het draaien van mn track:P
Volgende keer ben ik denk ik wel weer van de partij! Trance feestjes met goede line ups zijn schaars in NL. SvD ben ik wel benieuwd naar!
Tot de volgende keer maar weer
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.