TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Fav. beer ?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Phortastic on Feb-03-2006 18:22:

quote:
Originally posted by New Wave
Het is namelijk tegenstrijdig om te zeggen dat het geen kwaliteit heeft terwijl miljarden mensen het drinken.

net zoals het tegenstrijdig is om te zeggen dat het WEL kwaliteit heeft omdat het door zoveel mensen wordt gedronken...

voor de 10de keer: tis niet omdat iets goed verkoopt en zelfs het beste verkoopt dat het van een goede kwaliteit is. Dat is zo in muziek, in film, en ja ook in bier.

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:24:

quote:
Originally posted by Phortastic
well-said.

En ohja new wave iets wat geen kwaliteit heeft wordt niet door heel veel mensen gekocht? Geloof je dat zelf ofzo of ben je nu zo naief? En ik herhaal het voor de 3de keer nu al: Crazy Frog is kwaliteit he makker.

dat klopt inderdaad. Producten die vies zijn of slecht van kwaliteit zijn worden minder verkocht. Minder kwaliteit spullen worden wel verkocht omdat het economisch gezien bepaalde groepen mensen genoodzaakt zijn om mindere kwaliteit te kopen. Je gaat me toch niet vertellen dat bier wat naar kots ruikt veel verkocht wordt....
En hou maar op over die ringtone want dat heeft er helemaal niets me ete maken.

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:26:

quote:
net zoals het tegenstrijdig is om te zeggen dat het WEL kwaliteit heeft omdat het door zoveel mensen wordt gedronken...

voor de 10de keer: tis niet omdat iets goed verkoopt en zelfs het beste verkoopt dat het van een goede kwaliteit is. Dat is zo in muziek, in film, en ja ook in bier.

Nee, het heeft kwaliteit en DAAROM verkoopt het goed.

Posted by Phortastic on Feb-03-2006 18:28:

quote:

En hou maar op over die ringtone want dat heeft er helemaal niets me ete maken.

bewijst dat ge het echt niet snapt. Kga er dus ook niet verder over op ingaan. We agree to disagree i guess.

Posted by Sh!fty on Feb-03-2006 18:29:

quote:
Belgisch bier kan je door de pisbak spoelen. Het ruikt er in ieder geval naar.

Jij komt hier Belgische bieren afkakken op een Belgisch forum, en jij noemt ONS domme belgen?!? Das er gewoon om vrage eh kerel
Vind je Nederlandse bieren echt beter of was je trots weer groter dan je verstand ?

Posted by Tiger777 on Feb-03-2006 18:36:

HEineken = britney spears, Belgisch bier = kunst en verfijning.

Iedereen die ook maar IETS van bier afweet, weet dat belgische bieren alle andere bieren te kakken zetten.

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:36:

quote:
Originally posted by Sh!fty
Jij komt hier Belgische bieren afkakken op een Belgisch forum, en jij noemt ONS domme belgen?!? Das er gewoon om vrage eh kerel
Vind je Nederlandse bieren echt beter of was je trots weer groter dan je verstand ?

Ik vind sommige nederlandse bieren beter dan belgische ja. Dat is 'smaak' en daar valt niet over te twisten. Kan je daarna wel gaan roepen: 'dan heb je geen smaak'. de een vin ddit lekker en de andere vind zus lekker. Dus als je dingen lekker vind die andere niet lekker vind heeft dat geen enkele betrekking tot je verstand.
En inderdaad, sommige belgische bieren meuren inderdaad naar een pisbak ja.

Posted by Tiger777 on Feb-03-2006 18:38:

quote:
Ik vind sommige nederlandse bieren beter dan belgische ja. Dat is 'smaak' en daar valt niet over te twisten. Kan je daarna wel gaan roepen: 'dan heb je geen smaak'. de een vin ddit lekker en de andere vind zus lekker. Dus als je dingen lekker vind die andere niet lekker vind heeft dat geen enkele betrekking tot je verstand.

Tis een hollander �, dat calvenisme blijft erin zitten

Da's zijn goe recht om geen smaak te hebben �. Ik bedoel, als hollanders een kroket uit de muur meer apprecieren dan een echt belgisch eten is da goe e, whatever turns them on

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:40:

quote:
bewijst dat ge het echt niet snapt. Kga er dus ook niet verder over op ingaan. We agree to disagree i guess.

Ik begrijp best wat je er mee bedoeld. Het is veel verkocht maar ik vind het persoonlijk na een paar keer gehoord te hebben een zwaar irritante ringtone. Maar daarnaast heeft het voor andere weldegelijk kwaliteit in de zin van humor. Het is niet voor niets zo vaak verkocht. Omdat iemand iets niet goed vind hoeft het bij voorbaat al over het algemeen helemaal kut te zijn.

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:42:

quote:
Originally posted by Tiger777
Tis een hollander �, dat calvenisme blijft erin zitten

Da's zijn goe recht om geen smaak te hebben �. Ik bedoel, als hollanders een kroket uit de muur meer apprecieren dan een echt belgisch eten is da goe e, whatever turns them on

Ik heb wel smaak! Aurelie is toch geen pisbier. dat is kwaliteit van de bovenste plank.
En die kroketten zijn beschamend.......wat ik al zei. Minder kwalitatieve dingen worden ook verkocht.

Posted by Sh!fty on Feb-03-2006 18:49:

quote:

komaan ket, name one?
Heeft een BeTa toevallig die pint in jouw handen gestoken, dat kan ek mss raden warom die naar pis stonk ...

Posted by Tiger777 on Feb-03-2006 18:50:

koffie bij ons opt school stinkt ook naar pis.. Ik koop hem ook

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:51:

quote:
komaan ket, name one?
Heeft een BeTa toevallig die pint in jouw handen gestoken, dat kan ek mss raden warom die naar pis stonk ...

Nee, ik drink al 3 jaar geen bier meer en de laatste keer dat ik een BETA tegen kwam was in 2004. (was en blijft ook de enige keer) Geen kans dus. We hebben het hele kratje weggegooit. Zonde van het geld.

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:51:

quote:
koffie bij ons opt school stinkt ook naar pis.. Ik koop hem ook

Belgische koffie he.

Posted by Sh!fty on Feb-03-2006 18:52:

quote:
Nee, ik drink al 3 jaar geen bier meer en de laatste keer dat ik een BETA tegen kwam was in 2004. (was en blijft ook de enige keer) Geen kans dus. We hebben het hele kratje weggegooit. Zonde van het geld.

maar de naam vergeet je er weer bij te zetten ...

Posted by Tiger777 on Feb-03-2006 18:55:

geef toe, maes stinkt wel een b��tje naar pis

Posted by Phortastic on Feb-03-2006 19:00:

quote:
geef toe, maes stinkt wel een b��tje naar pis

daar noemt ge ook wa op... Primus en Maes is brol.

Posted by Push2005 on Feb-03-2006 19:02:

en Bavik

Posted by New Wave on Feb-03-2006 19:02:

quote:
maar de naam vergeet je er weer bij te zetten ...

Het was 5 jaar geleden, we hebben allemala verschillende bieren geprobeerd. Elke avond een ander merk. geen idee meer wat het was. het wa sin iedergeval nog goorder dan oranjeboom...en dat is al koppijnbier.

Posted by Tiger777 on Feb-03-2006 19:10:

quote:
Het was 5 jaar geleden, we hebben allemala verschillende bieren geprobeerd. Elke avond een ander merk. geen idee meer wat het was. het wa sin iedergeval nog goorder dan oranjeboom...en dat is al koppijnbier.

Waarschijnlijk zo'n bierdegustatiesetjes, dikken bucht. Daar verkopen ze hun fond'kes mee aan de japanezen
Ge zou es hoegaarden moeten proberen, als hollander moeten u smaakpapillen dat nog n�t aankunnen denk ik...

Iemand andere voorschriften voor hem?

Posted by New Wave on Feb-03-2006 19:24:

quote:
Waarschijnlijk zo'n bierdegustatiesetjes, dikken bucht. Daar verkopen ze hun fond'kes mee aan de japanezen
Ge zou es hoegaarden moeten proberen, als hollander moeten u smaakpapillen dat nog n�t aankunnen denk ik...

Iemand andere voorschriften voor hem?

Hallo, wat denk je zelf? denk je dat we in nederland al die Hoegaarden, Westmalle, Palm enzenzenz niet kennen? Die koop je in elke kroeg/cafe. Kom niet net om de hoek kijken heur.

Posted by Tiger777 on Feb-03-2006 19:26:

hmm, ja, inbev weer �

Leffe?

Posted by New Wave on Feb-03-2006 19:27:

quote:
hmm, ja, inbev weer �

Leffe?

Enzenzenz.

Nederlanders komen ook wel een sover d egrens hoor. Julli emoeten niet denken dat we enkel maar Amstel, heineken, Bavaria hertog jan enzenzenz drinken.

Posted by Tiger777 on Feb-03-2006 19:53:

Kriek, echte, genen zoeten brol?

Posted by New Wave on Feb-03-2006 20:35:

Ik heb zelfs Lambiek gedronken.

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »